Paras/huonoin päätös elämässäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paras päätyös oli varmasti se, kun päätin mennä suoraan lukion päälle duuniin. -Sen jälkeen ei ole ollut vaikeaa (vaikka toki olen opiskellut välillä) kokeilla ihan mitä tahansa alaa jos edellisestä on työt loppuneet. Mulle töelämän muutos on turvallinen eikä stressiä aiheuttava juttu. Ja siksi kai nykyään olen yrittäjä.

Sanotaanko ettei minun ole tarvinnut koskaan päättää mitään. Olen vain mennyt ja tehnyt mitä mieli tekee. Ei ole tarvinnut pähkäillä asioita ja päättää mitä tekisi.

Huonoin päätös, kun päätin antaa uudelleen ja uudelleen anteeksi miehen pelailut, toiset naiset ja valehtelun. Nyt tunnen itseni vaan tosi kusetetuksi, hyväksikäytetyksi ja huonoksi ihmiseksi. Oma vika. Kai.

Sanotaanko ettei minun ole tarvinnut koskaan päättää mitään. Olen vain mennyt ja tehnyt mitä mieli tekee. Ei ole tarvinnut pähkäillä asioita ja päättää mitä tekisi.

Sama mulla, en ole varsinaisesti tehnyt isompia päätöksiä. Valintoja toki, mutta nekin on ollut aika pikaisia ratkaisuja vaikkakin toki tärkeitä (esim auton ostot, ammatti, lapset on vaan tulleet tässä ohessa).

Yhtä parasta en osaa nimetä.

Huonoin on se et jänistin mua todella kiinnostaneen koulun pääsykokeista, siksi että koulu oli helsingissä.
Toisaalta jos olisin menny ja päässy siihen kouluun niin sit mulla ei ois noita lapsia. Ehkä ois jotain muita lapsia tai sit olisin täys juoppo... Että en tiedä oliko se sittenkään huono päätös.

Kokeilla amfetamiinia suoneen 18-vuotiaana. Mennä naimisiin 23-vuotiaana. Nyt 30v. Ihan,onnellinen liitto, mutta olisi sitä voinut odottaa yli 30v. Ennen kuin lisääntyy ja asettuu aloilleen. Nyt kun täytin kolkyt niin tuntuu että elämä ohi jo. Mitään ei ole varaa tehdä kun,lapset ensin jne..

Paras päätös oli pitää kiinni suunnitelmista elämäni suhteen sekä se, että jaksoin odottaa ihastustani hänen vakkari kahvilassaan 2 tuntia ja pyytää treffeille. Siitä sitten alkoi ihana parisuhde ja mies joka on tuonut paljon hyvää elämääni ja toivottavasti minä myös hänen- ainakin pyrin siihen :). Huonoja on se, että öö....varmasti joku voisi olla mutta nyt ei tule mieleen mikään päätös mikä kaduttaisi. Kaikki kuuluu elämän eri vaiheisiin ja sen matkalla voi erehtyä.

Yhteistyössä