Paras huulirasva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on yves rocherilta tommone aloe vera huulivoide, se on hyvä, samoin kuin luontaistuotekaupasta ostettu aloe vera huulirasva. En oikeen tykkää enää käyttää blistexiä ja muita tavallisia, ku ne tuntuu menevän jotenki kurkkuun, semmone jännä tunne että pitää juoda vettä ja siltikään ei välttämättä lähe. :/

Alkuperäinen kirjoittaja huulirasvojen entinen suurkuluttaja:
Bepanthen apteekista

Täytyy kysyä ton sun nikin takia, että mitenkä niin entinen? Oletko jotenkin päässyt eroon huulirasvariippuvuudesta? Tuolla Bepanthenillako?

Itse laitan yöksi Lansinohin lanoliinia, muuten olisi päivälläkin hyvä, mutta on niin paksua tököttiä, että näkyy. Päivisin on käytössä Labellon vaaleansininen, koska siinä on hyvä korkki, mikä pysyy hyvin paikallaan housujen taskussa.

Kiiti lisävastauksista! Vastauksissa näyttäisi olevan paljon tavallisia huulirasvoja, apteekki huulirasvoja, Body Shopin ja Yves Rocherin rasvoja.

Onko kukaan ostanut mitään luontaistuotekaupoista ja tehnyt voidetta itse esim. jostakin öljystä?

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
body shopin hamppuhuulirasva.

Tämä on hyvää, samoin se kaakaohuulirasva. Body Shopin varsinaiset huulivoit ovat lähellä huulikiiltoa, eivät niin kosteuttavia mutta tuovat kiiltoa.

Lushissa on myös ihanat rasvat: Lip Service oli toinen suosikeistani.

Alkuperäinen kirjoittaja lips:
Nyt käytän Blistexiä ja ihan ok, mutta parempi voide vielä hakusessa? Onko joku käyttänyt Frantsilan 11 yrtin monikäyttöistä voidetta?

Mä olen käyttänyt tuota 11 yrtin salvaa lähinnä ihottumiin yms, mutta en rohtuneille huulille. Mutta täytyy sanoa että on aika mainio voide, täytyy varmaan kokeilla tuohonkin:)

Hyvii on Acon, apteekista
jjaa body shopin hamppuhuulirasva
Yves rocherin Aloe vera
ja sitte näin kesällä auringolta suojaavat, apteekista löytyy hyvii, en nytte muista nimiä ((:

Vitalis_voide.jpg

Vitalis