Paras ja huonoin deodorantti, perustele miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dödö vaihtoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dödö vaihtoon

Vieras
Itselläni on joku sinertävä purkkinen nivean angel star 48h ja se on huono. Ensinnäkin en pidä sen tuoksusta tai oikeastaan hajusta.. muuten se on huomaamaton paitsi kun hikoilee niin se rupeaa haisemaan . hyi yök en tykkää.

Parempi olisi hakusessa siksi tämä suuri kysely! :)

Itse en tykkää Rexonan dödöjen ominaistuoksusta. Niissä kaikissa on jokin haju, mikä tulee esille kun hikoilee ja se haju on yök!
Ylipäänsä itselläni toimii parhaiten rollonit vaikka se kuivumisen odottelu onkin ärsyttävää.
Tällä hetkellä käytössä LdB Roll On Vitalizing Sweet Pea & Silk eikä kertaakaan ole hien haju puskenut lävitse eikä tuo mielestäni muuta hajuaan mitenkään oudoksi vaikka hikoilisikin. Aika imelä tuoksultaan kyllä noin muuten, kun olen enemmänkin sellaisen raikkaan tuoksun ystävä, mutta ihan siedettävä kuitenkin.

Itse hikoilen ihan järkyttävästi mutta maxium protection dödö, olisko ne just rexona? On olleet pelastus. Dödö on kuin jotain pastaa ja ei tosiaankaan haiste hiki.

Mä en kovasti hikoile, mutta käytin vuosia sitä Herbinan Linum -dödöä roll onina, eli sitä vaaleansinistä purkkia. Sitten se tietysti lopetettiin, ja en ole vastaavaa löytänyt. Herbinalla on toki edelleen dödöjä, mutta hajut on pahoja ja koostumus muuttunut.

Nyt mulla on käytössäni joku Doven sinivalkoinen dödö, ihan paskaa ja haju paha. Kuivuu tunnin varmaan laittamisen jälkeen.

Mulla ei varsinaisesti ole koskaan mikään dödö pettänyt, eli hiki haissut läpi. Mutta ne dödöjen ominaishajut on usein pahoja. Ihana on tuoksultaan se Lancomen vaaleansini-valkoinen, pitkä ja kapea roll on-dödö, alkaa nimi B-kirjaimella. Sitä ostelen aina jos on tajouksessa. Sen tuoksu on oikeasti hyvä.

Amazon.com: LANCOME by Lancome: BOCAGE CARESS DEODORANT ROLL-ON ( ALCOHOL FREE )--/1.7OZ: Beauty

tässä kuvalinkki jos toimii

Viimeksi muokattu:
Lumenen artick aqua rolloni ja samalta merkiltä oranssi rolloni ovat ainakin minulla pitäneet kainalot kuivana. Toisin tuota ekaa en ole vähään aikaan löytänyt kaupasta. Mitkään herbinat ja rexonat ei pitäneet hikoilua vaikkakaan en mielestäni paljon hikoile mutta silti....

Näin vaihdevuosien alkumetreillä vannon käsidesin nimeen. Sitä - ei väliä merkillä - ensin kuiviin kainaloihin, sitten 5 min odotus ja mikä tahansa dödö päälle. Toimii ainakin tällaisella pläskillä mummelilla. Niin ja vaatteet kanattaa pestä tarpeeksi kuumassa eli mielellään 60-asteessa, jos suinkin vaate sen kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27154551:
Näin vaihdevuosien alkumetreillä vannon käsidesin nimeen. Sitä - ei väliä merkillä - ensin kuiviin kainaloihin, sitten 5 min odotus ja mikä tahansa dödö päälle. Toimii ainakin tällaisella pläskillä mummelilla. Niin ja vaatteet kanattaa pestä tarpeeksi kuumassa eli mielellään 60-asteessa, jos suinkin vaate sen kestää.
Otatko vaatteet pois paalta pesun ajaksi?

42588004-260x260-0-0_Nivea+Nivea+Deodorant+Roll+On+Dry+Comfort+50ml.jpg

Mä vannon tän nimeeen :D

Haksahdin itse tämmöiseen kun haaveena on raskaus ja haluan vähentää kemikaalien määrää

Deodoranttikivi.net

Olin hieman skeptinen, mutta koska ei maksanut maltaita päätin antaa mahdollisuuden ja ihme kyllä TOIMII! Oon nyt käyttänyt puoltoista kuukautta ja mitään huonoa sanottavaa ei ole. Päinvastoin eipä ole hiki haissut ja kainalotkin voivat paremmin. Ja siis tota voi käyttää muuallekin kuin kainaloihin ja myös esim. hyttysten pistoihin (en oo tosin koittanu). Ennen välillä deodorantti petti esim. body pumpissa mut tää ei oo vielä niin tehny. Mieskin on koittanu ja silläkin toimi..

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27154607:
Absolutt Torr on ainoa mikä mulla tehoaa. Ärtsyä ainetta, kirvelee ja kutiaa kauheasti, mutta mieluummin niin kuin paha haju.

Peesi... mutta ei kyllä kutia eikä kirvele. :D Ei saa olla ajanu kainalokarvoja vähintään kahteen päivään ennen kuin sitä laittaa, ja pitää olla varmasti kuivat kainalot, nuo kun muistaa ni ei kirvele. Mä oon viisi vuotta käyttäny kyseistä ainetta enkä luopuis =)

Alyssa Ashley roll-on Musk. Toimii ainakin mulla + tykkään tuoksusta. Siis on paras. Huonoin oli joku Nivean rollon joskus 15 vuotta sitten. Eli en oo merkkiä pahemmin vaihtanut.

Viimeksi muokattu:
Mä hikoilen (ja haisen..) aika paljon, ainoa mikä on pitänyt sen inhottavan dödöhiki-hajuyhdistelmän pois on Rexonan roll-on (mikä lie olikaan tarkempi merkki). Nivea, Herbina, Dove yms tekee sen ällön katkun :/ Mulle ei toimi stickit, hikoillessa tulee kainalot märäksi niillä. Vichyn 24h dödö ei kestänyt mitään, hukkaostos ja kallis vielä.

Paras olisi ehdottomasti tuoksultaan ja pitävyydeltään Adidaksen dödö, mutta siitä on kainalot niin tulessa että ei pysty käyttämään. Joku allergisoiva aine siinä siis.

Yhteistyössä