Paras joulusuklaa/karkki ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En hirveest välitä nameista mutta kyllä mä jouluisin otan mielummin ihan konvehteja,ei merkillä niin välii, kun ei niitä muuuten oikeen saa.Tavalliset geishat ja DaCapot on toki hyviä mutta niitä nyt saa vaikka juhannuksena. Ai niin ja toki After eight on :p

Vihreät kuulat (ei niin hyviä kuin ennen) Mozartin kuulat ja liköörikarkit. (vuosia sitten oli hyvää marmeladia mm. Finladia, mutta nykyään kaikki menneet sokerimössöksi)

En hirveest välitä nameista mutta kyllä mä jouluisin otan mielummin ihan konvehteja,ei merkillä niin välii, kun ei niitä muuuten oikeen saa.Tavalliset geishat ja DaCapot on toki hyviä mutta niitä nyt saa vaikka juhannuksena. Ai niin ja toki After eight on :p

Mulle taas joka joulu annetaan pandan juhlapöydän konvehteja, ja ite kun ostan niin ostan sit jotain muuta ja lapset syö nuo konvehdit tai tarjoan vieraille. Pari makua noissa pandoissakin on tosi hyviä, olen vaan kyllästynyt vähän niihin.

Wiener Nougat, ollu ehdoton joulusuosikki lapsesta asti. Ja toinen mikä kuuluu jouluun on Vihreät Kuulat.

Budapestit ja After Eightit miellän kans joulunannoiks, mutta en niistä niin välitä. Muutaman saatan maistaa.:)

Minusta paras joulunami on Stokkalta saatavat lumimantelit, eli mantelit, jotka on päällystetty hyvällä suklaalla ja pyöritetty sen jälkeen tomusokerissa. Myös Fasun sininen suklaa on hyvää. Kaikki karkit kyllä maistuu :P.

Yhteistyössä