Paras/kamalin/erikoisin kehu,jonka olet saanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ena-:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
mullesanottu : "söpö otsa sulla."
miehelle sanottu: "miten sä voit puhuu noi hyvi vaik oot nousteest?" itseasias ihmettelin samaa et miten voi niin hyvin puhuu selvää suomee vaik mies on nousteest :D

nousteest?

Eikös tuo tarkoita paikkakuntaa, Nousiainen? :D

jep just sitä :D

mut täähän on suomessa :o

nii on mut mun mielest suurin osa noustelaisista kuulostaa siltä et ne olis humalassa 24/7 eikä niistä meinaa saada mitää selvää :D

aa :laugh: no nyt käsitän... :whistle: Kuka noustelainen haluais antaa ääninäytteen?

Pahimpia varmaan oli joitain vuosia sitten kun oltiin porukalla hirvipeijaisissa, ja siihen tuli sitten joku mummonhöppänä ihastelemaan mua ja mun äitiä, miten oltiin niin samannäköset että siskoksiksi ois voinut luulla tmv. :D No mun äiti on kyllä nuorekas... :snotty:
Tuolla toreilla ja turuilla kanssa joskus yksi vanhempi täti oikein hakkasi käsiään ja huusi suureen ääreen että "herrajumala miten komia nainen" mun miehellä on... :xmas:
Siinä oli pari erikoisemmasta päästä.

Mulle sanottiin että silmät on kuin lehmällä.
Silloin otin sen loukkauksena, mutta mulle valaistiin että sehän tarkoittaa että ne on kauniit, kun ne on isot kuten lehmällä.
Tän jälkeen oon ollut ylpee kun voin sanoa että on kehuttu lehmänsilmiksi.'

Alkuperäinen kirjoittaja =0:
Mulle sanottiin että silmät on kuin lehmällä.
Silloin otin sen loukkauksena, mutta mulle valaistiin että sehän tarkoittaa että ne on kauniit, kun ne on isot kuten lehmällä.
Tän jälkeen oon ollut ylpee kun voin sanoa että on kehuttu lehmänsilmiksi.'

Niin, tai sitten ne ovat kaukana toisistaan :)

Erittäin hyvän miespuolisen ystäväni tyttöystävä, jonka tapasin ensimmäistä kertaa, päräytti päin naamaani: "Sähän ootkin kaunis!". Mitähän se mun kamuni oli (sairaalloisen mustasukkaiselle) naiselleen musta kertonut...

Toinen hieman samantyyppinen tapaus oli se, kun ex-kihlattuni uusi avokki totesi mulle tutustuttuamme mun olevankin tosi mukava. Niih... Kysyin jälkeen päin, että mistä moinen kommentti - olivat kuulemma exän kaverit mua panetelleet (ei ihmekään, en mäkään niistä tykännyt ;).

Multa kysytään lähes aina paperit Alkossa tai vieraammissa ravintoloissa, vaikka ikää on pian 32, kehu vai jotain muuta?

oltiin kaverin kanssa teineinä festareilla. kaverilla poikakaveri mukana ja tällä pojalla kaveri. no tämä toinen poika tietenkin yritti iskeä tuloksetta mua koko viikonlopun, ja lopulta sunnuntain vi*tuuntuneena totesi: sä olet niin kylmä että laitan kohta kaljatkin sun viereen jäähtymään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oltiin kaverin kanssa teineinä festareilla. kaverilla poikakaveri mukana ja tällä pojalla kaveri. no tämä toinen poika tietenkin yritti iskeä tuloksetta mua koko viikonlopun, ja lopulta sunnuntain vi*tuuntuneena totesi: sä olet niin kylmä että laitan kohta kaljatkin sun viereen jäähtymään! :D

Ihana :D

kyseenalainen kehu, jota ei ehkä mun korvilleni ollut tarkoitettu, tuli ystäväni isäv kaverilta kun olin jotain 16-17v. Oli kaverin isälle puhunut minusta miten se "maijan" kaveri on kyllä aikamoinen pakkaus :x
En ehkä olisi halunnut kuulla yli 50v ukon sanoneen musta sellaista.

No yksi exä sanoi, että "Kaikki mun exät ovat olleet hyvännäkösiä." Tuli sellainen tunne, että minä en hänen mielestään ollut. Sama mies sanoi, että sulla on hassu nenä, tuollainen hyppymäki. Ja sitten vielä sanoi, että sun rinnat on kyllä paljon isommat kuin mun exällä oli. On exä ja kuspiä olikiin.

Perheelliset, nelikymppiset miehet ovat puhuneet tisseilleni kun olin 15 ja kertoneet kuinka minulla on "hyvät keuhkot". Tapahtui Kivistössä Vantaalla kymmenisen vuotta sitten, terkkuja vaan entisen asekaupan lähellä asuville...

"Sä oot kyllä kaunein mun kaikista entisistä tyttöystävistä" Ja tämä silloin kun vielä seurusteltiin nykyisen eksän kanssa. :D

"Näytät ihan mieheltä kun oot just käyny suihkussa ja tuut noin lähelle."

"Et sä oikeesti mikään kaunis oo mut saat mut silti hulluks."

Kaveri sanoi exälleen vuosia sitten kun olivat vielä deittailuvaiheessa, että "mulla menee ruokahalut aina kun nään sut"! Ja hän siis tarkoitti sitä tunnetta kun on perhosia mahassa, eikä ruokakaan maistu. :D

Yhteistyössä