Paras kaveri sitten pääsi kuin pääsikin mieheni ja minun väliin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Geroniima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Geroniima

Vieras
Mitenkähän pitäisi suhtautua? Kaveri on koko päivän pyydellyt anteeksi, mutta se alkaa jo vähän ärsyttää.
Olimme siis porukalla (minä&mieheni sekä kaverini miehineen) kaverin luona istumassa iltaa. Otettiin alkoholiakin aika runsaasti, ja kaverini joka ei yleensä juo, humaltui aika railakkaasti. Kesken kaiken hän sitten änkesi sohvalle minun ja mieheni väliin! Siihen hän sitten sammui aikansa juteltuaan. Aika pian sen jälkeen katsottiin miehen kanssa parhaaksi lopetella iltaa ja lähteä kotiin.
En olisi koskaan voinut uskoa ystävästäni tuollaista!

luulen tunnistavani kuvan henkilöt. mies muistuttaa erästä M:llä alkavaa ja nainen erästä K:lla alkavaa. :D Toivottavasti se on vain luulo :D
Sinulle, älä ota niin vakavasti, kännissä tullaan ja mennään hetken mielijohteesta. Ehkä siinäkin olisi voinut suoraan sanoa, että äläs tunge tähän - voivottolemisen sijaan.

Mulla on tuollainen sisko, se aina halailee, flirttailee ja kiehnää mun miehissä. (Joo kyllä olen seurustellut useiden miesten kanssa elämäni aikana) On jopa pussannut.

Tai siis vielä pahempi kuin työntys väliin istumaan. Onhan toi noloa, yritänkin olla mahd. vähän tekemisissä.

No voi härrekyyd. Me ollaan kavereitten kesken kavereita, ängetään pikku hiprakassa ja jopa selvistä päin toistemme ukkojen viereen. Mitä väärää siinä on? Jos mitään ei sattunut, niin eihän sitten ole hätää? Vai oletko kenties ystävällesi kateellinen jostakin? Siinä tapauksessa ymmärrän, mutta en edelleenkään ystävääni tai miestäni syyllistäisi. Mikä juttu tässä nyt on takana, koska näin mustavalkoinen tää juttu ei voi olla! :D

[QUOTE="heh";24224112]luulen tunnistavani kuvan henkilöt. mies muistuttaa erästä M:llä alkavaa ja nainen erästä K:lla alkavaa. :D Toivottavasti se on vain luulo :D
Sinulle, älä ota niin vakavasti, kännissä tullaan ja mennään hetken mielijohteesta. Ehkä siinäkin olisi voinut suoraan sanoa, että äläs tunge tähän - voivottolemisen sijaan.[/QUOTE]

Siis ketä M:llä alkavaa??? Näyttää mun nyksältä!!

Kaverisi siis änkesi sinun ja miehesi väliin _istumaan_ ja sammui siihen ? Loukkasiko hän nyt sinun reviiriäsi vai mitä ? Eihän mitään käynyt ?_? Ilmeisesti tuostakin voi loukkaantua.

cops-police-arrest-siren.gif

Yhteistyössä