Paras kondomi merkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Millä brändillä/valmistajalla on parhaiten kestävät kondoomit?

Käytännössä jokaisessa marketissa myydään Tunto kondoomeja ja ne ovat todella heikkolaatuisia ja helposti rikkoutuvia.

Kerro myös onko kokemus naisen/miehen vai molempien.

Onko kenelläkään kokemuksia seuraavista tai kyseisen brändin vastaavistista?

MISTER SIZE
RFSU Grande
DUREX Invisible XL wide fit
PROTEX (kondomit)
SKYN Large
LOVE MATCH King size
EXS Magnum Large

Yhtäkään kondomia en ole rikkonut elämässäni ja kortsuja olen käyttänyt kohta 30 vuoden ajan. En tiedä miten ihmiset näitä käsittelevät jos rikki näitä saavat.

Mutta vaikka omistan keskikokoisen 15cm peniksen, niin oma valintani painottuu tuonne XXL koon kondomeihin sillä pienemmät puristaa ja kondomin ei tarvitse puristaa. Kondomin tarvitsee olla vain huomaamaton ja isompi kumi antaa kullille tilaa olla… Vapaammin?

Eli XXL, kookas, mitä näitä nyt onkaan, on oma valintani.

Yhtäkään kondomia en ole rikkonut elämässäni ja kortsuja olen käyttänyt kohta 30 vuoden ajan. En tiedä miten ihmiset näitä käsittelevät jos rikki näitä saavat.

Mutta vaikka omistan keskikokoisen 15cm peniksen, niin oma valintani painottuu tuonne XXL koon kondomeihin sillä pienemmät puristaa ja kondomin ei tarvitse puristaa. Kondomin tarvitsee olla vain huomaamaton ja isompi kumi antaa kullille tilaa olla… Vapaammin?

Eli XXL, kookas, mitä näitä nyt onkaan, on oma valintani.
Sama juttu rikkomisen kanssa. Saahan sen kondomin rikki, jos haluaa sen rikkoa, mutta että tavallisessa käytössä? En ymmärrä. Lapsena tehtiin kumeista vesi-ilmapalloja ja aina ne eivät hajonneet edes maahan heitettäessä.

Koon suhteen olen eri linjoilla. Kondomin pitää olla tiukka. Löysä kondomi vie tunnon täysin. Jos kondomi on touhuamisen jälkeen vähänkään roikkuva, se on ollut liian iso. Sen pitää olla panemisen jälkeen samassa asennossa kuin se oli päälle asetettaessa. Sen takia ohjeiden mukaankin sinne pitää sormilla varata tilaa siemennesteelle, kun se puetaan päälle. Jos tarkoitus olisi, että kortsu roikkuu osin löysänä ulos vedettäessä, ei sitä kärkitilaa tarvitsisi erikseen siihen varata kun sitähän olisi runsaasti muutenkin kumin liikkumisen takia.

Yhteistyössä