Paras laihdutusvalmiste?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jojojojo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jojojojo

Vieras
Haluaisin kuulla kokemuksia eri laihdutusvalmisteista.
Mikä on paras ja millä perusteella? Minkälaisia tuloksia on tullut?
Itse olen "ikuinen laihduttaja", eli laihdutan ja sitten jonkin ajan kuluttua hölläilen ja lopulta repsahdan vanhoihin tapoihin ja taas aloitan...
En ole käyttänyt mitää laihdutusvalmisteita vaan ruokavaliolla ja liikunnalla olen painoa tiputellut.
Nyt ajattelin kuitenkin että voisin jollakin hieman avittaa tätä alkua kun tuntuu että motivaatio on ihan hukassa.

mä kyllä suosittelisin tilaamaan painonvartija kirjekurssin, se motivoi eikä kuiteskaan tartte lähtee mihinkään julksiesti esiintyy. sitä paitsi jos oot ikuinen laihduttaja, sillä voit laihduttaa aina kun siltä tuntuu. itte parhaimmillaan laihduttanu sen avulla 12kg vuosia sitten (varsinaisesti ylipainoa ei ollut mutta jenkeissä nuorena vietetyn kesän jäljiltä olin niillä rajoilla). Oon useampaan kertaan laihduttanu samalla systeemillä muutaman kilon pois kun halunnut keventää oloa.

Äidilläni on toiminut hyvin herbalifen proteiinivalmisteet, ne on ihan ok, oon kokeillu ja muutaman kilon niilläkin jossain välissä tiputtanu. Mulla ne jeesas myös tosi hyvin vatsan toiminnan tasapainoon. Kalliita ilmeisesti (en oo itte ostanu). Näillä protskuilla tiiän kans useamman onnistuneen.

Itte kyl suosittelen ykkös vaihtoehtona sitä painonvartijoiden kirjekurssii. Siitä on helppo motivoitua ja saa eväitä myöhempäänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja jojojojo:
Haluaisin nimenomaan kokemuksia laihdutusvalmisteista, joko resepti- tai käsikauppavalmisteista.

tuo herba on hyvä myös painon hallinnassa. Kuidut ja yrtit saa nesteet liikkeelle ja pirtelöt on hyviä ateriankorvikkeita . Kunhan vaan muistaa syödä muutenkin terveellisesti, johan alkaa tuloksia syntyä. Suosittelisin sulle herbalifeltä perus settiä näin aluksi eli pirtelö, kuidut ja yritit + monivitamiini.

Yhteistyössä