paras rasva taiveihottumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whatever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

whatever

Aktiivinen jäsen
06.11.2004
1 830
0
36
räjähtää ton 3v neidin taiveihttuma nyt tänä syksynä aivan käsiin. kortisonikuuri kun loppuu niin pari päivää ja ihottuma on entisellään, nyt sais suositella sitä parasta perusvoidetta, ceralan on tällä hetkellä käytössä, nyt otin ton erisanin kans kokeiluun ja reseptillä on vielä yks rasva tuolla, viime talvena oli käytössä se sininen onko se ny novalan vai mikä, mutta en ollu tyytyväinen. joskus on auttanu helosan, mutta mä en enää muista mikä niistä :/

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kokeile apo base, sinistä. On aika rasvaista mutta imeytyy hyvin.
Sit on myös locobase repair.

tota locobasea vois koettaa :) , meillä vaan neiti laittaa vastaan sitä lujempaa, mitä paksumpaa rasva on, toi ceralan meillä on sellasessa suihkepullossa öljymäisessä muodossa ja siitä tykkää, mutta se toimii vaan suihkun jälkeen kosteuden sitojana

Mulla aukesi kerran taas ihan yhtäkkiä taipeet, eikä ollut mitään rasvaa käsillä...kipu oli melkoinen. No, ensiapuna kyläpaikan emäntä ehdotti että rikkoisin helokkiöljykapseleita ja hieroisin sitä öljyä...siis ihme juttu mutta se auttoi. Helpotti heti.

Alkuperäinen kirjoittaja atoopikko:
Mulla aukesi kerran taas ihan yhtäkkiä taipeet, eikä ollut mitään rasvaa käsillä...kipu oli melkoinen. No, ensiapuna kyläpaikan emäntä ehdotti että rikkoisin helokkiöljykapseleita ja hieroisin sitä öljyä...siis ihme juttu mutta se auttoi. Helpotti heti.

Mä oon kans tota kokeillu silloin, ku iho oli tosi huonossa kunnossa. Se auttoi kyllä! Yleensäkin tuo helokkiöljykapseleiden syöminen olisi kuulemma hyvä juttu atoopikoilla. Ite söin joskus, mutta sitten ne unohtu aina ottaa... :ashamed: