Paras rintojen koko

  • Viestiketjun aloittaja TRÄGÄ
  • Ensimmäinen viesti
m17--
Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen nainen;10598622:
Viestisi oli yksi järkevimmistä viesteistä täällä. Onneksi löytyy niitäkin miehiä jotka arvostavat muuta kuin barbi-nuken omaavia vartaloita. Itsekkin olisin aika koominen näky jos omistaisin isot rinnat tällä vartalolla.

Tykkään kun satakiloinen isorintainen on päälläni ja rinnat heiluu naamalleni. Kyllä vanhemmatkin naaiset antaa tissiä kun saa päällä naida kuin haluu.
 
Eilisillan
tv- ohjelmassa "asiaa seksistä" eräs nainen kertoi rintojen koosta juuri sen, mikä on lähes sataprosenttinen totuus.
Tytär kysyi, oliko äiti ollut nuorena jostain asiasta huolissaan, koskien omaa kehitystään tytöstä naiseksi.
Äiti vastasi, että kaikkein eniten hän oli peloissaan siitä, jos hän jäisi pienirintaiseksi.
Eli kyllä se naistenkin kannalta on selvää, että rinnat eivät saa olla pienet. Mutta onko sitten oltava isot vai keskikokoiset ?
 
karatelaulaja
tv- ohjelmassa "asiaa seksistä" eräs nainen kertoi rintojen koosta juuri sen, mikä on lähes sataprosenttinen totuus.
Tytär kysyi, oliko äiti ollut nuorena jostain asiasta huolissaan, koskien omaa kehitystään tytöstä naiseksi.
Äiti vastasi, että kaikkein eniten hän oli peloissaan siitä, jos hän jäisi pienirintaiseksi.
Eli kyllä se naistenkin kannalta on selvää, että rinnat eivät saa olla pienet. Mutta onko sitten oltava isot vai keskikokoiset ?
Abbi Secra guugleen. sieltä linkkien taakaa paljastuu rintojen ihannekoko.
 
Viimeksi muokattu:
t_bone
Avovaimollani on DD-kokoiset rinnat, ja myönnän kyllä täysin, että nautin itse niistä aivan suunnattomasti - kuin myös hän! Ne ovat vielä uskomattoman kiinteät, kun näin hänet alasti ensimmäistä kertaa luulin, että kyseessä oli silarit... aiempien petikavereiden kanssa en hirveästi kiinnittänyt tissien kokoon huomiota, mutta jos nyt jostain syystä joutuisi vaihtamaan, en kyllä alle D-kupin varmaan edes lähtisi yrittämään.
 
Joku Vain.
Avovaimollani on DD-kokoiset rinnat, ja myönnän kyllä täysin, että nautin itse niistä aivan suunnattomasti - kuin myös hän! Ne ovat vielä uskomattoman kiinteät, kun näin hänet alasti ensimmäistä kertaa luulin, että kyseessä oli silarit... aiempien petikavereiden kanssa en hirveästi kiinnittänyt tissien kokoon huomiota, mutta jos nyt jostain syystä joutuisi vaihtamaan, en kyllä alle D-kupin varmaan edes lähtisi yrittämään.
Kun on tullut tähän ikään: (60-v)., ja tarjolla on useita kuppikokoja, niin kiihottavimmat rinnat ja kuppikoko löytyy omalta tytärpuolelta. Toki varmaan toisien mielestä niitä on muitakin. Kun pääsin hyväilemään, ja maistelemaan tytärpuolen kiinteitä D-75 kuppikoon rintoja, olin "myyty mies". Salaa vaimostani sain pitkän suostuttelun ja runsaiden "ponsoreiden" ansiosta maistaa, ja nuolla tytärpuolen (kiimaisen sellaisen) ihania tissejä. En koskaan aikaisemmin ollut saanut kokea sellaista hekumaa, kuin hän tarjosi.

Eronneena, nuorena (32-v) naisena hän on pitkän ero prosessin käyneenä naisena jälleen saavuttanut sen nuoruuden hekuman ja "villin nuoruuden", minkä hän omien sanojensa mukaan oli menettänyt useita vuosia sitten.

Hän tykkää antaa hyväillä rintojaan. Mikä on mun mielestä erikoista. Saan puristella ja imeä hänen rintoja esim. puistossa ja kaupan vaatteiden sovituskopissa muka salaa. Silti meidät voi "nähdä vahingossa". Hänen pitää olla ehdottaman varma ja tietoinen siitä ettei kukaan sivullinen tai tuttu saa tietää hänen olevan kyseinen henkilö. Aina yleisillä paikoilla häntä ei yksinkertaisesti "voi tunnistaa" kyseiseksi henkilöksi. Laukussa oleva rekvisiitta pitää hänet sata prosenttisesti (100%) tuntemattomana. Hänen erikoinen "harrastuksensa" on todella erikoista.

En saa lähestyä häntä, jos olen tunnistettavissa. Tästä syystä käytän esim. aurinkolaseja, ja erilaisia vaatteita ja päähineitä kuin tavallisesti.. Olen aivan sekaisin tytärpuolen takia. Haluan olla hänelle mieliksi, sillä saanhan häneltä aivan mielettömän ihanaa ja salaisen kiihottavaa seksiä palkkioksi.

En voi kieltäytyä hänen toiveiltaan. Yhdessä ja salaa saan nauttia nuoren naisen erikoisista "harrastuksista". Olisi kiinostavaa tietää, onko toisia erikoisista harrastuksista, ja millaisesta sellaisesta nauttivia kanssaihmisiä. NIM. NAUTITAAN YHDESSÄ!
 
Viimeksi muokattu:
namnam
Mikä on paras rintojen koko?

AA 11 (hyvin pieni)
A 13 (pieni)
B 15 (keskikoko)
C 17 (täyteläinen)
D 19 (suurehko)
DD/E 21 (suuri)
F 25 (hyvin suuri

Jos käyttää peniksen koko logiikkaa RINNOISTA ,D-stä piennemmät ovat surkean pienirintaisia, DD:t alkavat olemaan keskikokoa.

C kirjaimesta ylöspäin parhaat ja ihanimmat...
 
Viimeksi muokattu:
jaahas
Alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän tämä iänikuinen rintojen koosta nahistelu. Fakta nyt vaan on se että rintojen koolla on isommalle osalle miehistä väliä, toiset tykkää pienistä toiset isoista. Ja jos nyt unohdetaan se että rintojen koolla ei ole väliä imetykseen tai että liian isoista voi saada selkäkivun jne. Vaan mietitään kummasta miehet pitävät. Eniten ottaa päähän näissä nahisteluissa on se että jos mies sanoo pitävänsä isoista rinnosta niin naiset ovat välittömästi sitä mieltä että mies on pinnallinen sika. Toki jotkut saattavat olla mutta jos etsii kumppania niin pitäähän hänen miellyttää sekä silmää että mieltä, ihmiset vain tykkäävät eri asioista. Toivottavasti tässä oli jotain järkeä mutta tämä on minun mielipiteeni ja varmaan monen muun miehen.
 

Yhteistyössä