M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko paras seksi kumppanisi miehesi/vaimosi vai joku muu kuka?
Kiva, kun joku on kutsumustyössään. Tällaisia opettajia Suomessa tarvittaisiin enemmän.Nyt on täytynyt tyytyä vaimoon. Paras oli heti lukion jälkeen ruotsinopettaja. Kouluaikana häntä sai vain ihailla, mutta lakkiaisten jälkeen alkoi villi meno. Hänen kanssaan vietin todella nautinnollisen ja opettavaisen välivuoden, kirjaimellisesti. Sitten pääsin lääkikseen toiselle paikkakunnalle ja suhde loppui. Kuulin, että hän oli ottanut uuden yksityisoppilaan seuraavan vuoden ylioppilaasta. Todellinen opettaja.
Vaimo on toiseksi paras. Hänen pikkusiskonsa on ehdottomasti paras.Onko paras seksi kumppanisi miehesi/vaimosi vai joku muu kuka?
Vaimo on toiseksi paras. Hänen pikkusiskonsa on ehdottomasti paras.
Samoin minulla vaimon pikkusisko on ollut paras panokumppani.Vaimo on toiseksi paras. Hänen pikkusiskonsa on ehdottomasti paras.
Samoin minulla vaimon pikkusisko on ollut paras panokumppani.
Kävin töiden jälkeen suihkussa ja pukeuduin vähän siistimmin kuin eilen. Soitin rouvan ovikelloa ja hämmästyin. Hänellä ei ollut rihmankiertämää yllään. Heitin parhaan kohteliaisuuden, minkä keksin:Eilen kun kävelin asemalta kotiin, saavutin nuoren naisen, joka työnsi lastenvaunuja ja piti toisessa kädessä keittiöjakkaraa. Kysyin, voinko olla avuksi.
Tätä jakkaraa voisit kantaa, jos viitsit. ruokakassit menevät kyllä vaunujen alakerrassa. Selvisi että hän asui kotitaloni viereisessä kerrostalossa. Saatoin hänet kotiovelle ja hän kysyi, ehtisinkö kahville. Eihän minulla poikamiehenä kotiin kiirettä ollut. Hän laittoi kahvit ja sulatti pakasteesta pari pullaa. Ei ole kovin kummoiset tarjottavat, hän valitteli.
Sitten hän alkoi kertoa virolaisesta rakennusmiehestä joka oli hänen luonaan ja he seurustelivat. Niin hän luuli. Kun ilmeni, että hän oli raskaana, Egon häipyi. Kävi ilmi että Egon ei ollut oikea nimi ja oikeasta nimestä ja osoitteesta ei ollut tietoa. Vauva syntyi ja hän eleli yksin. Kaikki sukulaiset olivat Lapissa, hän oli tullut etelään töihin. Vauva sitoi kotiin, ettei voinut lähteä miestä iskemään ja nettiin hän ei luottanut.
Niin että voisitko nussia minua, panettaa niin että kipeää tekee. Kierukan laitatin heti kun voi.
Tietysti suostuin eikä siinä ehditty suihkuja miettimään. Hän tuntui olevan kyltymätön ja aamuyöllä neljännen varvin jälkeen hän kysyi, tulethan huomennakin. Lupasin ja lähdin kotiini suihkuun ja nukkumaan. Tähän asti paras, mitä tuonee tulevaisuus.
Kävin töiden jälkeen äkkiä suihkussa ja ajoin naapuritalon vierasparkkiin. Nousin kuudenteen kerrokseen ja soitin ovikelloa.
Onko kaikki valmiina? Voidaan poiketa tullessa Prismassa hakemassa isoja ja painavia ostoksia. Jos sinulla on kestokasseja, ota mukaan. Hän pakkasi muutaman vaunujen alakertaan. (Tässä vaiheessa kerron, jotta minun on helpompi selittää, että tämä ihana äiti on Heidi ja vaunuissa on Aino.)
Ajoimme hissillä alas ja menimme autolleni. Pakattuamme lähdin ajamaan ohjeistettua reittiä. Vajaan sadan kilometrin jälkeen olimme perillä. Siellä oli kahvipöytä odottamassa. Juotiin kahvit ja ehdotin, että minä alan purkamaan ja siirtämään sänkyä ja rouvat saavat vaihtaa kuulumisia. Noin vartin kuluttua kuorma oli valmis.
Lähdimme ajelemaan Prismaa kohti. Heidi sanoi, ettei hänellä ole kovin suuriin ostoksiin varaa. Kaivoin kaksi viisikymppistä ja käskin maksaa niillä ensin ja omista loput. Heidi kursaili, mutta sanoin asian selvitettävän myöhemmin.
Prismassa otin suurimmat kärryt ja käskin ottaa tuttuja vaippoja, vessapapereita pesuaineita jne. isot paketit, maitoja, vauvansoseita, hedelmiä ainakin neljän päivän tarve, jauhoja, ryynejä säilykkeitä yms. reilusti lisäksi varsinkin sellaisia asioita mitä ei lähikaupasta saa. Heidi täytteli kärryä ja minä työntelin Ainoa vaunuissa. Kassalle päästyä minä aloin pakkaamaan. Kun loppusumma oli 115.45, sanoin sen oleva juuri hyvä. Pakkasimme vaunujen rungon, vauvankopan ja ostokset autoon ja lähdimme kotia kohti.
Heidi latoi ostokset kaappeihin ja minä kasasin sängyn. Nyt Heidi kysyi siitä satasesta. Sanoin sen olevan sponsorirahaa. Hänellehän jäi saman verran maksettavaa kuin lähikaupan päivän kassista. Ehdotin hänelle kauppalistan tekemistä lauantaiksi, jolloin mahtuu paremmin autoon, kun ei ole sänkyä kyydissä. Käydään silloin Kaaren isossa Prismassa. Siellä voi olla muutakin mielenkiintoista.
Mutta nyt minun heijarini kaipaa hoitoa, mutta ei taida tänään jaksaa kuin yhden session. Onko paha ajatus?
Kiva, kiva, on tässä mennyt kuukausia ilman. Kerran päivässäkin on juhlaa.
Yritimme hidastella ja nautiskella, mutta väistämättä laukesimme sylikkäin. Lepäilimme siinäkin hyvän tovin ja sitten lähdin kotiin nukkumaan.