Paras seksi kumppanisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maritza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Työtoveri aiemmasta työpaikasta. Tosi kiihkeä rouva, kahden alakoululaisen äiti ja nykyisin kotirouva, koska aviomehensä tulot riittävät perheen elintason ylläpitämiseen. Tapaillaan hänen aikataulunsa mukaan.

oma vaimo mutta eipä ole tarvetta ollut muita enää kokeilla vuosikausiin,. Vaimo haluaa antautua minulle lähes aina ja taitaa jopa nauttia siitä että hänet "otetaan" ja hän on aluksi hieman varautunut ja estoinen. Vuosien varrella olen saanut hänet rentoutumaan ja hänestä kuoriutuu melko kiihkeä nainen. Myös kaikenlaisia juttuja ja välineitäkin ollaan vuosien aikoina virkistysekksi kokeiltu. Olen oppinut huomaamaan mistä hän pitää ja mistä ei. mm suuseksi ei ole meidän juttu. Orgasmin hän saa aina kun haluaa mutta joskus väsyneenä , häiriöiden takia tai kiireessä hän haluaa vain.minun laukeavan. Lauetessaan hän huutaa ääneen ja olenkin nauhoittanut muutamia hänen orgasmihuutojaan jotka kuunnellessa kiihottavat minua huomattavasti. Huomenna tapaamme pienen erillään olon jälkeen hotellissa jälleen ja odotan tapaamista kuinnuoruudessa konsanaan..

Leskirouva, entinen naapuri. Lapsettomana kuollut aviomies jätti mahtavan perinnön. Niinpä lesken ei tarvitse käydä töissä vaan nautiskelee meistä kahdesta nuoresta miehestä.

Nyt on täytynyt tyytyä vaimoon. Paras oli heti lukion jälkeen ruotsinopettaja. Kouluaikana häntä sai vain ihailla, mutta lakkiaisten jälkeen alkoi villi meno. Hänen kanssaan vietin todella nautinnollisen ja opettavaisen välivuoden, kirjaimellisesti. Sitten pääsin lääkikseen toiselle paikkakunnalle ja suhde loppui. Kuulin, että hän oli ottanut uuden yksityisoppilaan seuraavan vuoden ylioppilaasta. Todellinen opettaja.

Nyt on täytynyt tyytyä vaimoon. Paras oli heti lukion jälkeen ruotsinopettaja. Kouluaikana häntä sai vain ihailla, mutta lakkiaisten jälkeen alkoi villi meno. Hänen kanssaan vietin todella nautinnollisen ja opettavaisen välivuoden, kirjaimellisesti. Sitten pääsin lääkikseen toiselle paikkakunnalle ja suhde loppui. Kuulin, että hän oli ottanut uuden yksityisoppilaan seuraavan vuoden ylioppilaasta. Todellinen opettaja.
Kiva, kun joku on kutsumustyössään. Tällaisia opettajia Suomessa tarvittaisiin enemmän.

Kollegan vaimo. Kollega tekee paljon parin-kolmen viikon ulkomaankeikkoja. Minä pidän sillä aikaa vaimoaan lämpimänä, ettei tarvitse vieraisiin lähteä.

Yhteistyö alkoi, kun olin pariskunnan luona saunomassa ja isäntä sammui. Vaimo näytti minulle pilluaan ja sanoi: Kokeile miten märkä. Ukko ryyppää mieluummin kuin nussii. Auta minua puutteessa.
Siitä alkoi poikamiehen onnenpäivät.

• Tykkää
Reactions: Msrko31
Naapurimökin rouva
Olin tullut perjantaina laittamaan mökkiä kuntoon lomaa varten talven jäljiltä. Vaimon loma alkaa viikon päästä. Ahkeroin muutaman tunnin ja päätin lämmittää saunan. Vettä kantaessani huomasin sivusilmällä naapurimökin rouvan lähestyvän.

Päivää naapuri, onkos vaimo paikalla?

Tulee vasta viikon päästä, kun lomansa alkaa.

Minun ukkoni piti tulla tänään, mutta se soitti ympäri päissään, ettei voi lähteä ajamaan eikä kukaan suostu kuskiksi. Tulee vasta maanantaina. Voisinko tulla sinun kanssasi saunomaan?

Tietysti voit, mutta tämä on valmis vasta tunnin kuluttua.

No minäpä kipaisen hakemassa vähän saunavarusteita.

Vajaan tunnin kuluttua hän palasi kylpytakki päällä ja pyyhe ja saunajuomakassi kädessä. Hän tarjosi minulle oluen ja otti itse kivennäisvettä. Hän laittoi kylpytakkinsa verannan naulaan ja pyörähti ympäri ja kysyi:

Kelpaiskos naapurille? Ukolle maistuu enemmän viina kuin seksi.

Oletpas upea. Mennään nyt saunaan

Saunoimme ja juttelimme. Kysyin hänen ammattiaan. Se oli sellainen, josta en ollut koskaan kuullutkaan, seksologi. Se oli hänen koulutuksensa, mutta nyt hän työskenteli kaupungin perhesuunnitteluneuvolassa lääkärin työparina. Siirryimme pesutilan puolelle ja hän opasti perusteellisesti miten nainen pestään ja minne ei saa mennä saippuaa. Sitten hän pesi minut ja erityisen huolellisesti esinahan alustan. Kun olimme pesseet ja kuivanneet hän kysyi:

Voisinko minä puolestani tarjota mökissämme jotakin muuta?

Nyökkäsin ja kävelimme naapurin mökkiin - oikeastaan huvilaan. Hän heitti kylpytakkinsa pois, riisui minun vaatteeni ja talutti minut kullista pitäen makuuhuoneesee ja sänkyyn selälleni. Hän otti kullini varmaan otteeseen veti esinahkaa muutaman kerran edestakaisin ja imaisi terskan suuhunsa hänen kielensä leikki terskan alapinnalla niin että olin laukeamaisillani. Hän tunsi sen ja lopetti kielityön ja puristi muutaman sekunnin etten laukeaisi. Kymmenen toiston jälkeen hän nousi polvilleen ja kysyi:

Haluaisitko naida.

En ehtinyt vastaamaan vaan kiipesin hänen taakseen ja työnsin kullini liukkaimpaan pilluun mitä olen tavannut. Kosteudesta huolimatta puristus oli tosi mahtava ja purkauduin niin että kiveksiin sattui.

Tykkäsitkö? Miehelle viina on parempaa.

Kyllä paras on vaimon 19v tytär. Hän on vaimon sinkkuaikojen tuliainen Intian matkalta. Hän on kiihkeämpi ja tiukempi versio äidistään ja hänen alapäänsä nektari on jumalaisen hyvän makuista ja tuoksuista. Hänellä on vain vientiä niin paljon, että isäpuoli saa korkeintaan pari-kolme kertaa vuodessa

Ensimmäinen varsinainen tyttöystäväni

Olin 16 hän 17, molemmilla eka kerta. Se ei ollut kovin kummoinen, mutta siitä se kehittyi kummankin toiveiden ja halujen mukaan. Jos joku asia ei molempia miellyttänyt, sitä ei jatkettu. Pillerit tyttis oli hankkinut jo varalta etukäteen. Neljän vuoden seurustelumme aikana emme tarvinneet kondomeja, koska emme olleet kenenkään muiden kanssa. Yhteen muuttomme jälkeen panimme vähintään kaksi kertaa päivässä, viikonloppuna vähän ahkerammin. Suhteemme kuihtui kun tyttis lähti
Yhdysvaltoihin stipendiaatiksi.

Mitään yhtä huimaa en ole kokenut 20 vuoden avioliitossakaan saati lyhytaikaisissa panosuhteissa.

Kouluaikojen säätö

Teinivuosina niitä säätöjä oli useita, joskus yhtä aikaakin. Sitten parikymppisenä löytyi vakavampi suhde ja avioliitto. Se päättyi kuuden vuoden kuluttua riitelyyn.

Sitten tapasin sattumalta Irman, yhden niistä kouluajan säädöistä. Hänelläkin oli takana liitto ja ero. Hän oli tänä aikana oppinut monenlaisia kikkoja seksiin. Hänen suihinottonsa oli uskomattoman intensiivistä ja vaginansa oli ns. oravapillu. Se veti kullia sisäänsä ja lypsi siemenet kohtuun. Hänen hoidossaan tiesi saaneensa.

Kuukauden päivät sitä iloa kesti. Sitten hän sanoi, että hänen täytyy saada lisäoppia ja vaihtaa miestä.

Kotihoidon lähihoitaja, joka kävi hoitamassa isoäitiäni.
Olin käymässä isoäitini luona, kun hänelle tuli kotihoito antamaan lääkkeet ja tekemään haavahoitoa. Katselin, jututin ja flirttailin hoitajaa.
Hän kertoi juuri eronneensa miehestään, joka vain ryyppäsi eikä olenkaan halunnut rakastella. Nytkin tekee mieli. Ehdotin hänelle töiden jälkeen tapaamista ja kerroin osoitteeni. Hän lupasi harkita.

Viiden aikoihin ovikellon soi. Siellähän tämä lähihoitaja oli oven takana. Hän oli työpaikallaan käynyt suihkussa ja pukeutunut punaiseen maksipituiseen salsamekkoon. Ohjasin hänet makuuhuoneeseen ja pyysin saada riisua hänet. Nostin mekon helmasta ylös ja ihastuin: ei mitään alusvaatteita, posliini jalkoväliin kiilteli kosteana. Kaadoin hänet sängylle ja kysyin lupaa nuolla. Hän nyökkäsi ja minä kävin kiinni. Olihan mehukkain pillu, mitä olen nuollut. Muuttamassa minuutissa hän sai orgasmin.

Annoin hänen henkäistä hetken ja siirryin lähäriin hänen päälleen. Kaluni painui vaivatta liukkaaseen koloonsa. Sitten alkoi tapahtua. Sain kokea ilmiön, josta olin kuullut, mutta en kokenut, oravapillun. Hän lypsi minulta satsin ja tuli itsekin. Keittelimme ja nautimme kahvit ja otimme vielä uusinnan.

Suihkun jälkeen hän kysyi, saako tulla huomenna uudestaan. Ihan varmasti, lupasin. Siitä alkoi juttumme ja nyt olemme olleet jo kaksi vuotta aviossakin.

Nyt koulunpäättäjäisten aikaan täytyy muistella kahdenkymmenen vuoden taakse. Meillä oli vaihto-oppilaana Yhdysvalloista Carol. Hänessä oli neljäsosa apassiverta. Hän oli hyvin kaunis ja flirttailin kaikille luokan pojille. Kukaan ei kuitenkaan päässyt hänen pöksyihinsä. Hän oli heti päättäjäisiä seuraavana päivänä lähdössä kotimaahansa. Kun olimme saaneet todistukset ja lakit, Carol kysyi, voinko tulla pakkaamaan.

Tietysti olin innoissani. Kun pääsimme asuntoon, näin että kylpyhuonetta ja sänkyä lukuunottamatta kaikki oli pakattu. Hän tempaisi juhlamekkonsa ja pikkarinsa pois ja näytti märkänä kiiltelevää posliini pilluaan ja sanoi: Tänne pitää pakata muisto Suomesta ja sinusta. En tiedä oliko hänellä ovulaatio tai varmat päivät, mutta hän vaati paljaalla naimista. Pakkasimme pitkälle aamuyöhön kunnes nukahdimme. Aamulla autoon loppujen laukkujen pakkaamista ja taksiin kantamista. Vielä suukko ja hän lähti lentokentälle enkä kuullut hänestä sen koommin. Sitä seksisessiota en unohda.

Eilen kun kävelin asemalta kotiin, saavutin nuoren naisen, joka työnsi lastenvaunuja ja piti toisessa kädessä keittiöjakkaraa. Kysyin, voinko olla avuksi.
Tätä jakkaraa voisit kantaa, jos viitsit. ruokakassit menevät kyllä vaunujen alakerrassa. Selvisi että hän asui kotitaloni viereisessä kerrostalossa. Saatoin hänet kotiovelle ja hän kysyi, ehtisinkö kahville. Eihän minulla poikamiehenä kotiin kiirettä ollut. Hän laittoi kahvit ja sulatti pakasteesta pari pullaa. Ei ole kovin kummoiset tarjottavat, hän valitteli.

Sitten hän alkoi kertoa virolaisesta rakennusmiehestä joka oli hänen luonaan ja he seurustelivat. Niin hän luuli. Kun ilmeni, että hän oli raskaana, Egon häipyi. Kävi ilmi että Egon ei ollut oikea nimi ja oikeasta nimestä ja osoitteesta ei ollut tietoa. Vauva syntyi ja hän eleli yksin. Kaikki sukulaiset olivat Lapissa, hän oli tullut etelään töihin. Vauva sitoi kotiin, ettei voinut lähteä miestä iskemään ja nettiin hän ei luottanut.

Niin että voisitko nussia minua, panettaa niin että kipeää tekee. Kierukan laitatin heti kun voi.

Tietysti suostuin eikä siinä ehditty suihkuja miettimään. Hän tuntui olevan kyltymätön ja aamuyöllä neljännen varvin jälkeen hän kysyi, tulethan huomennakin. Lupasin ja lähdin kotiini suihkuun ja nukkumaan. Tähän asti paras, mitä tuonee tulevaisuus.

Eilen kun kävelin asemalta kotiin, saavutin nuoren naisen, joka työnsi lastenvaunuja ja piti toisessa kädessä keittiöjakkaraa. Kysyin, voinko olla avuksi.
Tätä jakkaraa voisit kantaa, jos viitsit. ruokakassit menevät kyllä vaunujen alakerrassa. Selvisi että hän asui kotitaloni viereisessä kerrostalossa. Saatoin hänet kotiovelle ja hän kysyi, ehtisinkö kahville. Eihän minulla poikamiehenä kotiin kiirettä ollut. Hän laittoi kahvit ja sulatti pakasteesta pari pullaa. Ei ole kovin kummoiset tarjottavat, hän valitteli.

Sitten hän alkoi kertoa virolaisesta rakennusmiehestä joka oli hänen luonaan ja he seurustelivat. Niin hän luuli. Kun ilmeni, että hän oli raskaana, Egon häipyi. Kävi ilmi että Egon ei ollut oikea nimi ja oikeasta nimestä ja osoitteesta ei ollut tietoa. Vauva syntyi ja hän eleli yksin. Kaikki sukulaiset olivat Lapissa, hän oli tullut etelään töihin. Vauva sitoi kotiin, ettei voinut lähteä miestä iskemään ja nettiin hän ei luottanut.

Niin että voisitko nussia minua, panettaa niin että kipeää tekee. Kierukan laitatin heti kun voi.

Tietysti suostuin eikä siinä ehditty suihkuja miettimään. Hän tuntui olevan kyltymätön ja aamuyöllä neljännen varvin jälkeen hän kysyi, tulethan huomennakin. Lupasin ja lähdin kotiini suihkuun ja nukkumaan. Tähän asti paras, mitä tuonee tulevaisuus.
Kävin töiden jälkeen suihkussa ja pukeuduin vähän siistimmin kuin eilen. Soitin rouvan ovikelloa ja hämmästyin. Hänellä ei ollut rihmankiertämää yllään. Heitin parhaan kohteliaisuuden, minkä keksin:

Ai sinä olet pukeutunut oikein juhlapukuun. Sirosti laskeutuva, ei yhtään ryppyjä.

Hän hyppäsi kaulaani ja sanoi: Älä höpise, mennään jo. Hän riisui minut taas ja veti kuumaan ja märkään pilluunsa. Yritin viivytellä ja hidastella, mutta hänen orkkunsa sai minutkin laukeamaan.

Siinä lepäillessämme sanoin pahoitellen, että minun potenssini ei kestä jatkuvasti neljää kertaa päivässä, hyvä jos kaksi. Huomasin kysyä, onko hänellä iltaisin tai viikonloppuna tarvetta mennä jo1honkin, mihin ei julkisilla pääse. Minulla on farmarimersu, jolla voisi kuljettaa vaunut ja vaikka ostoksia. Se auto on aika pienellä käytöllä, koska kuljen työmatkat junalla.

Hänen ilmeensä kirkastui. Saisin yhdeltä työkaverilta osiksi purettavan pinnasängyn, mutta hänelläkään ei ole autoa. Voinko sopia huomenillasta? Tottakai, vastasin ja hän antoi kiitospusun terskalleni. Nyt hän meni vessaan ja kahvin keittoon ja minä tulin tänne palstalle. Ehkä otamme vielä toisen varvin, toivottavasti vähän rauhallisemmin.

Otimme uuden session ja puhuimme tulevaisuudesta. Hän oli keittiössä ollessaan soittanut ja sopinut sängyn noudon. Tulen heti työpäivän jälkeen hakemaan hänet ja vauvan.

Enpä ole yhtä kiimaista naista ennen tavannut. Kullini alkoi olla hätää kärsimässä, mutta en valita. Huomenna jatketaan hieman eri ohjelmalla

Kävin töiden jälkeen äkkiä suihkussa ja ajoin naapuritalon vierasparkkiin. Nousin kuudenteen kerrokseen ja soitin ovikelloa.

Onko kaikki valmiina? Voidaan poiketa tullessa Prismassa hakemassa isoja ja painavia ostoksia. Jos sinulla on kestokasseja, ota mukaan. Hän pakkasi muutaman vaunujen alakertaan. (Tässä vaiheessa kerron, jotta minun on helpompi selittää, että tämä ihana äiti on Heidi ja vaunuissa on Aino.)

Ajoimme hissillä alas ja menimme autolleni. Pakattuamme lähdin ajamaan ohjeistettua reittiä. Vajaan sadan kilometrin jälkeen olimme perillä. Siellä oli kahvipöytä odottamassa. Juotiin kahvit ja ehdotin, että minä alan purkamaan ja siirtämään sänkyä ja rouvat saavat vaihtaa kuulumisia. Noin vartin kuluttua kuorma oli valmis.

Lähdimme ajelemaan Prismaa kohti. Heidi sanoi, ettei hänellä ole kovin suuriin ostoksiin varaa. Kaivoin kaksi viisikymppistä ja käskin maksaa niillä ensin ja omista loput. Heidi kursaili, mutta sanoin asian selvitettävän myöhemmin.

Prismassa otin suurimmat kärryt ja käskin ottaa tuttuja vaippoja, vessapapereita pesuaineita jne. isot paketit, maitoja, vauvansoseita, hedelmiä ainakin neljän päivän tarve, jauhoja, ryynejä säilykkeitä yms. reilusti lisäksi varsinkin sellaisia asioita mitä ei lähikaupasta saa. Heidi täytteli kärryä ja minä työntelin Ainoa vaunuissa. Kassalle päästyä minä aloin pakkaamaan. Kun loppusumma oli 115.45, sanoin sen oleva juuri hyvä. Pakkasimme vaunujen rungon, vauvankopan ja ostokset autoon ja lähdimme kotia kohti.

Heidi latoi ostokset kaappeihin ja minä kasasin sängyn. Nyt Heidi kysyi siitä satasesta. Sanoin sen olevan sponsorirahaa. Hänellehän jäi saman verran maksettavaa kuin lähikaupan päivän kassista. Ehdotin hänelle kauppalistan tekemistä lauantaiksi, jolloin mahtuu paremmin autoon, kun ei ole sänkyä kyydissä. Käydään silloin Kaaren isossa Prismassa. Siellä voi olla muutakin mielenkiintoista.

Mutta nyt minun heijarini kaipaa hoitoa, mutta ei taida tänään jaksaa kuin yhden session. Onko paha ajatus?

Kiva, kiva, on tässä mennyt kuukausia ilman. Kerran päivässäkin on juhlaa.

Yritimme hidastella ja nautiskella, mutta väistämättä laukesimme sylikkäin. Lepäilimme siinäkin hyvän tovin ja sitten lähdin kotiin nukkumaan.

Kävin töiden jälkeen äkkiä suihkussa ja ajoin naapuritalon vierasparkkiin. Nousin kuudenteen kerrokseen ja soitin ovikelloa.

Onko kaikki valmiina? Voidaan poiketa tullessa Prismassa hakemassa isoja ja painavia ostoksia. Jos sinulla on kestokasseja, ota mukaan. Hän pakkasi muutaman vaunujen alakertaan. (Tässä vaiheessa kerron, jotta minun on helpompi selittää, että tämä ihana äiti on Heidi ja vaunuissa on Aino.)

Ajoimme hissillä alas ja menimme autolleni. Pakattuamme lähdin ajamaan ohjeistettua reittiä. Vajaan sadan kilometrin jälkeen olimme perillä. Siellä oli kahvipöytä odottamassa. Juotiin kahvit ja ehdotin, että minä alan purkamaan ja siirtämään sänkyä ja rouvat saavat vaihtaa kuulumisia. Noin vartin kuluttua kuorma oli valmis.

Lähdimme ajelemaan Prismaa kohti. Heidi sanoi, ettei hänellä ole kovin suuriin ostoksiin varaa. Kaivoin kaksi viisikymppistä ja käskin maksaa niillä ensin ja omista loput. Heidi kursaili, mutta sanoin asian selvitettävän myöhemmin.

Prismassa otin suurimmat kärryt ja käskin ottaa tuttuja vaippoja, vessapapereita pesuaineita jne. isot paketit, maitoja, vauvansoseita, hedelmiä ainakin neljän päivän tarve, jauhoja, ryynejä säilykkeitä yms. reilusti lisäksi varsinkin sellaisia asioita mitä ei lähikaupasta saa. Heidi täytteli kärryä ja minä työntelin Ainoa vaunuissa. Kassalle päästyä minä aloin pakkaamaan. Kun loppusumma oli 115.45, sanoin sen oleva juuri hyvä. Pakkasimme vaunujen rungon, vauvankopan ja ostokset autoon ja lähdimme kotia kohti.

Heidi latoi ostokset kaappeihin ja minä kasasin sängyn. Nyt Heidi kysyi siitä satasesta. Sanoin sen olevan sponsorirahaa. Hänellehän jäi saman verran maksettavaa kuin lähikaupan päivän kassista. Ehdotin hänelle kauppalistan tekemistä lauantaiksi, jolloin mahtuu paremmin autoon, kun ei ole sänkyä kyydissä. Käydään silloin Kaaren isossa Prismassa. Siellä voi olla muutakin mielenkiintoista.

Mutta nyt minun heijarini kaipaa hoitoa, mutta ei taida tänään jaksaa kuin yhden session. Onko paha ajatus?

Kiva, kiva, on tässä mennyt kuukausia ilman. Kerran päivässäkin on juhlaa.

Yritimme hidastella ja nautiskella, mutta väistämättä laukesimme sylikkäin. Lepäilimme siinäkin hyvän tovin ja sitten lähdin kotiin nukkumaan.

Tällaista nussimiskaveria ei ole minun elämässäni ennen ollut. Mahtaako poikamiespäivät olla vaarassa,aika näyttää!

Kaksi kertaa illassa on ollut lähes vakio. Tänään yhden jumppahetken jälkeen oli nälkä. Niinpä päätettiin lähteä kiinalaiseen ja ottaa Aino vaunuineen mukaan. Näin pari työkaveriakin, saattaa tulla maanantaina uteluita.

Siinä syödessäni katselin Heidiä. Hän oli oikeastaan todella kaunis. Tekeeköhän säännöllinen seksi naisesta jotenkin vielä kauniimman? Sovimme vielä toisesta kerrasta ja sitten huomisesta Kaaren Prismaan lähdöstä klo 9. Muistutin Heidiä ostoslistan teosta n. 3 viikon kuivat ja säilykkeet ja esim. terveyssiteet ja pikkuhousut yms.

Palaan taas asiaan.