Paras suklaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namupäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep toi kultasuklaan valkosuklaa mansikoilla on yksi suosikki. Sitten vielä olikohan se Maraboun se Thin dark jossa on vadelmia :p

Tallinnassa on sellanen suklaakahvila josta saa ihan tajuttoman hyviä konvehteja, jonku pikkufirman valmistamia, liekö jopa omaa tuotantoa. Niistä sellaset valkosuklaalla päälystetyt joissa on pehmeää tummaa suklaata sisällä ja romminmakusessa nesteessä liotettuja rusinoita seassa ja päällä. Voi hitto et on mun dietin pelastus et niitä ei tosissaan saa muualta, ainaskaan tietääkseni. Jos saa nii eläkää kertoko ja onneksi asun pois pääkaupungista et ei voi hakee vaikka siellä jossai oliski :$

Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
minä tykkään virolaisen kalevin suklaista. ei lisäaineita tms. säilyvyyteen liittyviä.

Niillä oli kanssa sitä tummaa missä vadelmia ja valkosta mansikoilla.... Voi paska mun karkkilakko repee kohta... :ashamed:

no, voi että!
mun miehen suosikki on just se tumma suklaa vadelmilla ja mulle taasen maistuu tiramisu ja sitten valkoinen suklaa mustikoilla.
kalevin suklaita saa cm:sta ja kai k-kaupoista yleensäkin. jos siis haluat luopua karkkilakostasi... :)

Yhteistyössä