Paras talvihaalari???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Mikä tekee Ticketistä niin hyvän ja kehutun? Onko joku pettynyt siihen? Tänään katselin, jotta hyvän tuntuinen puku, mutta tavattoman kallis!

On tosi kestävä, hylkii hyvin likaa, näyttää hyvälle. :)

Vastaan siis ap:n kysymykseen, että ykkösenä Ticket, kakkosena Minymo. Mm. Remut vaikuttavat ihan kestäviltä ja hinta on varsin ok, mutta kauhistus minkä näköisiä... Samoin esim. Lassieiden värit ja kuosit ovat kyllä niin karsean värisiä, ettei ole tullut mieleenkään edes kokeilla.

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Mikä tekee Ticketistä niin hyvän ja kehutun? Onko joku pettynyt siihen? Tänään katselin, jotta hyvän tuntuinen puku, mutta tavattoman kallis!

on kallis juu, mut ei siihen parin talven käytössä saa juuri mitään käytönjälkeä rajuissakaan leikeissä =) molo sama ja po.p :D

Meillä ei ole kokemusta kuin remun talvihaalarista, mutta ollaan oltu siihen niin tyytyväisiä, että ostettiin alesta samanmerkkinen ensi talveksikin! Eikä ollenkaan pahan hintainen ollut.

Mä ostin tänään kuopukselle Ticketin, joten parempi kans olla hyvä :D Meillä on ollut Jonathania, Reimatecia ja Remua ja olen ollut kaikkiin tyytyväinen. Nykyään vaan värit on ihan syvältä noissa, joten siksi ei kiinnostanut enää ostaa.

Oisko kellään kokemusta 8848 altituden haalarista? Itsellä mielessä jos semmoisen saisi alesta metsästettyä. Onko tuo Ticketin Othello miten leveä ja babymäinen isolle lapselle. Ticketillä ois tuo baggie tough malli jossa ois kunnon vyötärökuminauha mut pojille sopivaa väriä oon löytäny vaan mustaa ja mun mielestä hieman liian synkkä vajaa 3vuotiaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja senl:
Oisko kellään kokemusta 8848 altituden haalarista? Itsellä mielessä jos semmoisen saisi alesta metsästettyä. Onko tuo Ticketin Othello miten leveä ja babymäinen isolle lapselle. Ticketillä ois tuo baggie tough malli jossa ois kunnon vyötärökuminauha mut pojille sopivaa väriä oon löytäny vaan mustaa ja mun mielestä hieman liian synkkä vajaa 3vuotiaalle.

Lisätään vielä että meillä aikasemmin Reimatecit ollut tykättyjä mutta haluaisin kokeilla jotain muutakin. Tähti Jonathan meillä on yks ollu ja se oli ihan hirvee

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ticket ehdottomasti.Uusissa ticketin haalareissahan on kumppari vyötäröllä,ei ole niin leveä..

Onko?! Enpä ole nähnytkään tuollaisia Ticketin haalareita missään. Kiva jos niissä on vyötärökumppari niin voi ostaa seuraavaksi talveksi sellaisen hoikalle pojalle.

Johtuukohan lisäkysymyksestäni Tickettiin liittyen, vai onkohan todella niin, että se meinaa viedä pisimmän korren tässä kyselyssä? Eli suurimma osan mielestä paras.
Tällä hetkellä pojalla on Lassien puku, joki viime vuoden malli. Kulutuksen kestävä ja vettä hylkivä. Tosi hyvä on ollut! Monen mielestä varmaan karsean näköinen, kun musta puku pienellä pojalla, mutta toimii ja sain halavalla =)

Yhteistyössä