J
J
Vieras
Mikä on siis mielestäsi kestävin ja toimivin haalari? Hinta-laatu -suhde kohdillaan. Reilu kaksi vuotias kyseessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja J:Mikä tekee Ticketistä niin hyvän ja kehutun? Onko joku pettynyt siihen? Tänään katselin, jotta hyvän tuntuinen puku, mutta tavattoman kallis!
Alkuperäinen kirjoittaja J:Mikä tekee Ticketistä niin hyvän ja kehutun? Onko joku pettynyt siihen? Tänään katselin, jotta hyvän tuntuinen puku, mutta tavattoman kallis!
Alkuperäinen kirjoittaja senl:Oisko kellään kokemusta 8848 altituden haalarista? Itsellä mielessä jos semmoisen saisi alesta metsästettyä. Onko tuo Ticketin Othello miten leveä ja babymäinen isolle lapselle. Ticketillä ois tuo baggie tough malli jossa ois kunnon vyötärökuminauha mut pojille sopivaa väriä oon löytäny vaan mustaa ja mun mielestä hieman liian synkkä vajaa 3vuotiaalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ticket ehdottomasti.Uusissa ticketin haalareissahan on kumppari vyötäröllä,ei ole niin leveä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ticket ehdottomasti.Uusissa ticketin haalareissahan on kumppari vyötäröllä,ei ole niin leveä..
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ticket ehdottomasti.Uusissa ticketin haalareissahan on kumppari vyötäröllä,ei ole niin leveä..
Onko muissa kuin tuossa baggie toughissa? Mun mielestä muissa on vaan tuo lyhyt kuminauha selässä?