Paras talvihaalari???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ticket ehdottomasti.Uusissa ticketin haalareissahan on kumppari vyötäröllä,ei ole niin leveä..

Onko?! Enpä ole nähnytkään tuollaisia Ticketin haalareita missään. Kiva jos niissä on vyötärökumppari niin voi ostaa seuraavaksi talveksi sellaisen hoikalle pojalle.

Löysinkin kun googletin

http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=1804

Alkuperäinen kirjoittaja senl:
Oisko kellään kokemusta 8848 altituden haalarista? Itsellä mielessä jos semmoisen saisi alesta metsästettyä.

Yritin tänään etsiä, mutta ei ollut ainakaan Intersportissa yhtään halaaria. Aivan älyttömän hyvä haalari, hyvän näköinen ja kestävä. Ennen olisin sanonut tähän galluppiin että Jonathan tai Remu, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että 8848 Altitude on ykkönen!

on kokemusta reimasta, remusta, rasavillistä ja nyt tältä talvelta minymosta ja ticketistä ja kyllä tuolle ticket linjalle lähtisin...ensi talvelle aion tickettiä hankkia myös. Jokapäiväisessä käytössä ollut, myös alkutalven "ei niin lumisilla" keleillä (eli siis tuossa sepelillä!) ja aivan koskemattoman näköinen!! Reimatec samoilla keleillä on ihan naarmuuntunu polvista.
Päällä myös nätti puku ja nuo yksiväriset aika ajattomia

Alkuperäinen kirjoittaja ei ticketille:
Minusta ticketit on yhä edelleen niin oudon mallisia etten sellaista ostaisi!

Ticketin haalarit on oudon mallisia, lapsen oli itse vaikea pukea päälle. Meillä kokemusta othello-mallista. Liian tiukat hihansuut, jalkalenksut tiukat ja outoa kovaa materiaalia. Liian lyhyet hihat ja pussimaisen leveä malli, ei käynyt hoikalle pojalle lankaan. Ja liian lämmin, tykkään ohuemmasta puvusta jonne voi alle lisätä villaa jos on tarvetta. kallis haalari.

Takeista ja toppahousuista oon tykännyt, mitoitus on silti outoa kun se vaihtelee..milloin on megaisoa ja milloin normaalia...

Yhteistyössä