paras turvakaukalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a

Vieras
Ehdottakaapa hyvää turvakaukaloa! Mielellään semmosta mitä on helppo pienenkin ihmisen (157cm) kantaa.

Sit vielä semmoinen kysymys, että jos ystäväsi olisi myymässä turvakaukaloa joka on kahdella lapsella käytetty ja tiedät varmasti, ettei se ole kolaroitu niin ostaisitko?

parhaasta en tiedä, mut testien paras joskus oli britaxin baby safe (mut se on painava) sit joku graco vois olla kevyt. Voisin ostaa jos istuin ei ole kovin montaa vuotta vanha, alle 5v...

ehottomasti maxi-cosin cabriofix, siihen saa erikseen ostettuna jalustankin joka on isofix kiinnitteinen. minusta sen saa auton vöilläkin kiinni, ainakin ohjeiden mukaan. kaukalo on testi voittaja nimenomaan sen isofixin vuoksi. kaukalo on erittäin kevyt, ite olen 1532cm pitkä ja mulle hyvä. katso tarkemmin autoliiton sivuilta...

Alkuperäinen kirjoittaja maxi:
ehottomasti maxi-cosin cabriofix, siihen saa erikseen ostettuna jalustankin joka on isofix kiinnitteinen. minusta sen saa auton vöilläkin kiinni, ainakin ohjeiden mukaan. kaukalo on testi voittaja nimenomaan sen isofixin vuoksi. kaukalo on erittäin kevyt, ite olen 1532cm pitkä ja mulle hyvä. katso tarkemmin autoliiton sivuilta...

Ok, käynpä tutustumassa tähän. En kyllä mitään kauhean painavaa istuinta halua. OIski hyvä jos jostain vois noita istuimien painoja verrata :)

Yhteistyössä