Paras vuodenaika saada vauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on yksi kesävauva, se oli kivaa kun pystyi helposti imettämään liikenteessä eikä tarvinnut topata kamalasti vaatetta päälle. Nyt on tulossa jouluvauva, ja ulkoilut mietityttää jo etukäteen...

Minulla kolme lokakuun vauvaa ja hyvin on pärjätty. Minusta ihana, kun saa olla sen ekan talven ihan omissa nurkissa ja tutustua lapseen. Sellainen pesävaihe. En tietty osaa muuta ajatellakaan, kun kaikki tosiaan syksyn vauvoja. Ja se oli ihanaa aikaa syksyllä, kun vauva oli vielä masussa ja ne elo-syyskuun pimeät ja lämpimät illat.

Kevät. Ei ole itselle vielä kuuma, muttei tartte loppuraskaudessa paksuja toppiksia. Vauvan kanssa jaksaa valvoa, kun koko ajan on valoisampaa. Pientä vauvaa ei tarvitse pitää sisällä viikkotolkulla, eikä ulkopukemiset itketä, koska niitä ei paljoa ole.

Maalis- ja toukokuu ovat olleet mukavinta aikaa saada vauva ainakin minulla.

Kokemusta myös tammivauvasta jonka imettämisen takia piti kaikki kärrätä sisälle kun ulkona ei voinut imettää. Myös pukemiset olivat vaivalloisia - vauva saattoi herätä juuri kun olin saanut isommat ulos ja itseni toppatamineisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla kolme lokakuun vauvaa ja hyvin on pärjätty. Minusta ihana, kun saa olla sen ekan talven ihan omissa nurkissa ja tutustua lapseen. Sellainen pesävaihe. En tietty osaa muuta ajatellakaan, kun kaikki tosiaan syksyn vauvoja. Ja se oli ihanaa aikaa syksyllä, kun vauva oli vielä masussa ja ne elo-syyskuun pimeät ja lämpimät illat.

Meillä kanssa syksylapsi ja haluaisin kyllä vielä toisenkin syksylapsen :) Se oli ihanaa aikaa, kun vauveli oli vielä masussa. Eikä kesällä ollut mikään ihan hirmuinen masu, niin kesti helteet hyvinkin :) Olen tosi syksyihminen, rakastan takassa loimuavaa tulta, sadetta ulkona, kynttilöitä, ah! Eli minulta pinnat syksylle :)

Yhteistyössä