T
"tiuhti ja viuhti"
Vieras
Siltä ainakin nyt tuntuu..
Hänen kaksi lastaan pelkäävät koiria ja meillä on niitä kaksi, joista toinen maailman rauhallisin noutaja ja toinen collie. Koiria pelkäävät lapset ovat 5-v ja 3-v. ja koirapelko on syntynyt riehakkaan irti juosseen nuoren koiran kohtaamisesta. Eilisellä vierailulla nuorempi koiristamme haukahti ääneen sisällä ja sen jälkeen nämä lapset istuivat äitinsä kyljessä kiinni kasvot valkoisina eivätkä suostuneet liikahtamaankaan, vaikka koirat sitten suljettiin eri huoneeseen. Lasten äiti itse tahtoi koiriemme ensin olevan samassa huoneessa, koska ne ovat niin rauhallisia ja hän toivoi niillä olevan terapeuttista vaikutusta.. Lapset eivät halua tulla enää käymään meillä ja toki äiti voi heidät mukana raahata, mutta vastentahtoista se on ja ainoastaan tämän koirapelon vuoksi. Äiti pääsee harvoin ilman lapsia kylään, koska lasten isä on yrittäjä ja paljon poissa kotoa. Minä voin tietysti käydä heillä, mutta minulla on harvoin autoa ja he asuvat muutaman kilometrin päässä julkisten liikeenvälineiden tavoittamattomissa. Harmittaa...
Onko kellään kokemusta siitä että lapsi ois voittanut koirapelon ja miten ihmeessä se onnistui?
Onko kellään kokemusta siitä että lapsi ois voittanut koirapelon ja miten ihmeessä se onnistui?