paras ystäväni, kaasoni ei suostu tulemaan häihin, koska olen raskaana. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiira"

Vieras
kerroin hänelle, että menemme naimisiin koska saamme ensimmäisen lapsen. raskaus on alussa ja lapsen on tarkoitus jäädä ainoaksi. vain mieheni ja paras ystäväni tietävät raskaudesta. olen surullinen ettei hän tule häihini ja syy, koska hän on uskovainen ja ajattelee vanhanaikaisesti. hänen mielestään seksi ja lapset kuuluu tehdä vasta avioliitossa. :'( ystäväni sanoi ettei koskaan anna anteeksi, koska petin hänet. minusta tuntuu pahalle.

Sinuna jättäisin omaan arvoonsa ihmiset, joille joku maaginen mielikuvitusystävä on tärkeämpi kuin oikeat ihmisystävät. Ei tämä nyt varmaan hirveästi lohduta, sen ymmärrän hyvin. Mutta vanhoillisten kristittyjen kanssa sen melkeinpä arvaa, että mielipahaa on edessäpäin ennemmin tai myöhemmin :|

Ajattelepa pidemmälle, jos ystäväsi olisi hyväksynyt asian, mutta sitten joskus 18 vuoden päästä selviäisikin, että lapsesi kuuluu seksuaalivähemmistöön. Taas olisi "ystäväsi" mielipahaa aiheuttamassa.

edit: Niin juu, onnea raskaudesta!

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="kiira";26842203] ystäväni sanoi ettei koskaan anna anteeksi, koska petin hänet. minusta tuntuu pahalle.[/QUOTE]

Enpä nyt uskokaan tän olevan totta. Kaverisi olis sekopää, ja sä myös, jollet nauraisi tuolle kommentille.

Onneksi olkoon raskaudesta! Kurjaa, että ystäväsi ei osaa erottaa omaa vakaumustaan sun elämästä. Ihmettelen miksi ystäväsi on sanonut, että olet hänet pettänyt. Onko hän luullut, että teillä on sama vakaumus? Joka tapauksessa hän toimii väärin.

Muutamalle, jotka kerkesivät jo tuomita "vanhoilliset" uskovat, niin sanonpa vain ettei omaan mieleeni ole ikinä tullut hylätä tai tuomita mun lesbo- tai heterokavereita, jotka harrastavat avioliiton ulkopuolista seksiä. Vaikka itse uskonkin seksin kuuluvan miehen ja naisen välille avioliittoon, en ajattele että muiden pitäisi ajatella tai elää samalla tavalla. Elikkäs vaikka yksi uskovainen toimii rumasti, ei siitä voi tehdä päätelmää kaikista uskovaisista =)

Yhteistyössä