Parasta päivässä

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Varastanpa aiheen ylex:ltä. Tähän sais kertoa, mikä on ollut parasta teidän päivässänne tänään.

Tiukan pohdinnan jälkeen parasta päiväässäni oli tämä juttu:

Poikani ikkunaan lensi lintu ja näytti siltä, että kuoli samantien. Se kovasti suretti minua ja kakkosta. Useamman kerran piti käydä sitä katsomassa, kun sitten huomasimme, että lintu liikahti. Mies meni lös ja nosti linnun liinan päälle ikkunalaudalle, pisti varuilta vähän siemeniä vierelle. Tarkasti sitä katselimme, kun pikkuhiljaa alkoi virkoamaan. Pari tuntia lintu siinä öllötteli, kunnes jossain vaiheessa oli vironnut niin paljon, että oli lentänyt tiehensä. Mukavaa, että tokeni.

Poika ollut työkiireitteni vuoksi maanantaista asti isänsä luona ja tänään hain hänet kotiin. Poika juuri äsken rutisti minua kovasti ja sanoi, äiti sä oot niin rakas :heart:

Toisaalta odotan että se hetki olisi vasta edessä, kun lapset nukkuvat. :whistle:

Toisaalta kuuntelin tänään lasten kanssa Kisu Pikkukuun Salaisen maan lauluja,
olen aina itsekin pitänyt siitä levystä-
kuuntelin sitä jo esikoista odottaessani.

Se levy saa mut jostain syystä aina herkistymään. Ja tänään taas sellainen herkkä hetki kosketti, tuli vahvasti sellainen olo- että ihanaa että nuo lapset
ovat vielä pieniä. Tuli sellainen - kuukauden parhaat sekunnit olo yhtäkkiä.
Sellainen- elämän parasta aikaa olo =)

Siivosin töissä ja järjestelin ja kaikki on hyvin siellä maanantaita varten! :heart: Kävin pankissakin ja laiton firman rahoja tilille (jotta voin illan tullen tehdä kirjanpitoo ja maksella laskuja)... :kieh:

Kun tulin kotiin, oli mies täällä lasten kanssa ja oli ruokaa ja herkkuja ja koti suht järjestyksessä... ;) ( Nyt pitäisi vielä imuroida... :| )

Ilolla odotan viikonloppua, SAA LEVÄTÄ ja nauttia kodista, lapsista ja vähän miehestä (on töissä meinaan la ja su)... :heart:

Mun iiihana parhaista parhain vanha kaveri kävi kylässä meillä :heart: Ei olla nähty ainakaan kahteen vuoteen! Juotiin kahvia, muisteltiin menneitä ja käytiin kuulumisia läpi... Ja luvattiin jatkossa pitää paremmin yhteyttä =)

Yleensä päivissä mukavinta on se, kun mies tulee töistä kotiin. Tänään sitä iloa ei oo, kun mies vuorokauden putkeen töissä. Mut jos oikeen kovasti mietin, niin tänään ehkä parasta oli se, että sain suurimmat pölypallerot lattioilta pois, pestyä pari koneellista pyykkiä ja kaikkeeta muuta tämmöstä kotihommaa sain tehtyä.

Parasta oli se että vedin hyvän erän kehässä eli tämän päivän palaverissa .
Pistin luut kurkkuun kaikille ja vielä hymyilin päälle ja olin ihan rento letkeenä , sain perusteltua asiani ja myöskin mielipiteeni. Yesh. Ei oo nimittäin helppoo meillä töissä tollainen suoritus.

meillä oli varsin kiva uimareissu lasten kaa ja sen päätteeks mentiin syömään. poika sit tyytyväisenä istui pöydässä ja sanoi: "äiti, kun me rakastetaan sua niin saadaanko viel jätskit?" :D :heart:

Sunnuntai
Parasta päivässä oli se, kun äidin miehellä oli syntymäpäivät ja sain syödä äitini tekemää täytekakkua. Äiti tekee mielestäni parasta täytekakkua mitä olen koskaan syönyt. Ja olihan se mukavaa, kun siellä oli muitakin läheisiä ihmisiä kahvistelemassa.

Yhteistyössä