Parasta tässä päivässä?

Päästiin esikoisen kanssa viettämään kahdenkeskistä aikaa :). Okei, maksoin itseni kipeäksi, sillä pojan nappikset, sisäpelikengät, shortsit ja sukat piti uusia, mutta oli meillä kyllä hauskaakin :)

Kun pääsin töistä aiemmin kotiin, ihana työtoveri ehdotti että voisin lähteä kotiin puoli tuntia
aiemmin ja hän jää viellä töihin miun sijasta. :) :heart:

Mies löyti miulle Mansikin. :D

Ihanaa hierontaa, seksiä ja miehen kainalossa köllöttämistä heti työpäivän jälkeen. =) :heart:

Kunnon treeni punttiksella, pitkästä aikaa... vaikka kyynärsauvat vähän vaati tempuloimista aina telineestä toiseen siirtyessä. Silti huippu olo, raukee ja lihakset mukavasti kipeät.

Hauskinta tais olla se,kun entinen työkaveri soitti..

Muuten tää päivä onkin ollut anaalista.Ukko jurnuttaa joka saatanan asiasta..mutta suoraan sanomisen siedän,vittuilua tiettyyn rajaan asti-ja sit kun en jaksa,se "kolahtaa".

Työkaverit tuli avaamaan mun keittiön viemäriä, ja lupasivat, että vaikka muutan ulos tämän kiinteistön alueelta, tulevat viivanan ilmaiseksi hoitamaan seuraavankin asunnon probleemat jos niitä ilmenee :D

Tuleva vuokralainen piti asunnosta.

Ystävän taidenäyttelyn avajaiset meni hyvin :)

Parasta vissiin se et ei ole sattunut yhtään mitään kummempia. Lapsen kanssa mennyt ilman turhia vääntämisiä ja hermojen menettelyjä. Muutoin ollut melko väsähtänyt päivä.

Tää ilta kruunaa koko päivän!:)
Muru tuli töistä,laittoi lapset petiin,haki aasialaista ruokaa ja kaikkii muitakin herkkuja meille ja uuden Salkkari boxin..taas olis 50 vanhaa jaksoo fiilisteltävänä.
Kohta alkaa ihana rauhallinen ilta kainalopaikalla.:heart:

Aamuinen lenkki koissun kanssa, kun tavattiin toinen ulkoilukaveri ja mentiin yhdessä metsään ja rantaan. Se oli mukavaa, kun aina muuten mennään vauhdilla koirani kanssa kahden.
Kun muksu ilostui yllätysleiristä koulusta tullessaan. Oltiin molemmat unohdettu koko leiri, mutta onneksi tuli juttuaa exän kanssa :)

Muuten olen ollut tänään todella tuskainen ja väsynyt. Olen kuin rekan alle jäänyt.

Sain kuulla, että työhaastis meni hyvin: tykkäsivät musta kovasti ja saan hakemani paikan =)

Illalla tehtiin lasten kanssa pihahommia vaikka en oo tippaakaan viherihmisiä - tuli sitten hyvä fiilis, kun piha vähän siisteytyi =)

Onnea työpaikasta :heart: Hei miä olen viherihminen, ainoa mitä jaksan töiden jälkeen on orvokkiamppeli parvekkeella :D No ei miulla kyllä ole pihaakaan..

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku
Sain kuulla, että työhaastis meni hyvin: tykkäsivät musta kovasti ja saan hakemani paikan =)

Illalla tehtiin lasten kanssa pihahommia vaikka en oo tippaakaan viherihmisiä - tuli sitten hyvä fiilis, kun piha vähän siisteytyi =)

Onnea paljon uudesta työpaikasta. :) :flower:
Hieno juttu.

Mie tekisin mielelläni pihahommia jos olis vaan oma piha. :)

• Tykkää
Reactions: aamuntorkku

Yhteistyössä