Parhaalle kaverille 20v lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cherte10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cherte10

Vieras
Parhaalla kaverillani olisi viikon päästä 20 vuotis synttärit ja lahja pitäisi hänelle hommata. Pidin lahjan ostoa helppona mutta nyt kun alkaa olemaan kiirre pää lyö tyhjää.
Kyseessä on siis nainen joka asuu vielä kotona eikä ole vielä pois muuttamassa eli ei mitään kotiin liittyvää... pois olen sulkenut myös kirjat, konserttiliput ja tee-se-itse jutut. Korua olen miettinyt mutta sai vuosi sitten valmistujais lahjaksi aikamoisen määrän. Ajattelin myös jotain meikkipussia jonka voisi täyttää kaikella, mutta en tiedä millä... Budjetti olisi 100e luokkaa

Kaikkie ehdotuksia otetaan vastaan!! :) kiitos!

Koru on kaunis, ajaton lahja. 100e budjetilla saa jo merkkikorujakin, kuten Kalevalaa, Lumoavaa, yms.

Nuoren tytön mieleen on varmasti myös erilaiset kosmetiikkatarvikkeet, meikkipussukkaideasi oli todella hyvä!

Muita ideoita, voi yhdistellä vaikka yhteen isoon lahjalaatikkoon useita eri juttuja: kaunis toppi, hiuskoristeita, tuoksukynttilöitä, tusseja tai muita nättejä kyniä jos esim. opiskelee yhä tai on kirjoittajasielu, laatusuklaata, tyttöjenleffa/leffaliput, uutuusparfyymi, aikakausilehden vuositilaus...

leffaliput,lahjakortit vaatelliikkeeseen tms.Meikit on aika henk.koht juttu,täytyis tietää ihon sävy,ihon rasvaisuus/kuivuus/herkkyys ja monta muuta juttua,että osaa ostaa oikeanlaisia.

Yhteistyössä