Parhaansahan tuo kai yrittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Käytiin miehen kanssa toissailtana keskustelua, millaista täällä kotona välillä on. Mies puhui illansuussa puhelimessa ja lapset piti omaa elämäänsä siinä touhuissaan.
Mies sit puuskahti, että kun ei kuule mitään ja ajatuksetkin sekoaa kun ne höpäjää siinä lähellä.
Mie sit koitin selittää, että arvaas millaista on koittaa soittaa hammaslääkäriin, tavalliseen lääkäriin tai mihin tahansa muuhun "viralliseen" paikkaan päivisin, kun tilanne on sama - sillä erotuksella, että mies voi poistua puhumaan muualle iltaisin, kun mie oon kotona, mutta päivisin mie en voi mennä pihanperälle puhumaan... :snotty:

Mies sit kyseli, että mitähän mun nyt pitäs seuraavaks soittaa sellaista virallista (kun oli niin ärsyyntynyt siitä älämölöstä vieressään)... ja mie, että kun 1 hammaslääkäriaika... ensviikolla soitan tälle tapaukselle tämän takia...
Mies oli sit eilen töistä soittanut sinne mun puolesta :o ... ja varannut ajan kylläkin ihan oikealle lapselle, mutta just sellaiseen aikaan, kun meillä kuuluis lounastaa ja aloitella päiväunia :/

Ja eikä tuolle kehtaa siitä raivota |O , parhaansahan tuo kaiketikin yritti taas. No joo... ehkä sitä on vaikea ajatella kun ei itse ole päivisin kotona, että mielummin menot sais olla aiemmin aamupäivisin tai sit kunnolla iltapäivän puolella... eikä klo 11.30.

Tänään siis luvassa extremeä... kun se aikakin sattuu olemaan jo tänään :o , ja kun mie illalla tästä kuulin, niin en kehtaa alkaa aamulla soittelemaan, että aika ois tänään mutta myö ei välitetä tulla tuohon kellonaikaan :whistle:

:whistle:

Yritys hyvä kymmenen! ;) Ymmärrän kyllä, että on haasteellista monen lapsen kanssa "huonoihin aikoihin", mulla on tekemistä kahdenkin kanssa jos ollaan menossa päiväuniaikaan johonkin lääkäriin. :ashamed:

olisko sitä lounasta mahdollista siirtää vaikka tunnilla taaksepäin.? tai tunnilla etenpäin. eikä yhden lounaan välistä jääminen tapa ketäään,jos lapsi vaikka nukahtaa autoon hamamslääkärin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voi hyvät hyssykät, koskaan ei voi olla tyytyväinen

En mie ollunna ketään lynkkaamassa... myö ollaan menossa hammaslääkäriin kyllä.
Miehän myönsin, että parhaansa toinen yritti... mutta selitin kyllä, että vastedes soittelen kyllä mielummin itse... kuitenkin ;)
Ja huomautan, että nytkin mies oli soittanut ihan itse... siis ilman, että oli edes sanonut soittavansa, jolloin olisin voinut koittaa vaikuttaa aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
olisko sitä lounasta mahdollista siirtää vaikka tunnilla taaksepäin.? tai tunnilla etenpäin. eikä yhden lounaan välistä jääminen tapa ketäään,jos lapsi vaikka nukahtaa autoon hamamslääkärin jälkeen.

Ei tapa, kyllä mie sen tiedän :) . Ajattelin vaan noita unia... mutta toki tiedän, että nuo nukahtavat sit vaikka autoon... tai syliin siellä tohtorilla, jos tarpeeksi uni painaa.

Ihana mies,yritti auttaa :D
Meillä myös joskus samantapaista auttamista silloin kun tytöt olivat pieniä.
Harmitti kun sopi aikoja mun puolesta kysymättä millaiseen aikaan minnekin haluaisin mennä :)
Mutta en kyllä milloinkaan myös valittanut ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
eiköhän tuo ruoka ja nukkuminen ole ihan siirrettävissä olevia asioita, ei maailma kaadu, jos ne ei ole joka päivä sekunnilleen samaan aikaan.

mutta ymmärrän kyllä jos tottuneet nukkumaan ajoissa.. kotona..

Aurinkokunta, sulla on IHANA MIES <3

Täytyy sanoa, että kyllä mua harmittaisi tollainen aika, ja varmaan vaihtaisin sen. Ihan itseni takia, jos kakrut kerran nukkuisi edes hetken, haluisin nauttia siitä satasella. Sehän on kotiäidin henkireikä, nuo päiväunet. Mies oli herttainen kyllä, mutta mun mies saisi kuulla ajatukseni suoraan. :whistle:

Yhteistyössä