parhaat lelut naiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilla.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilla.

Vieras
Suositelkaa hyviä leluja! Mulla on vaan kivikautinen vanha dildo. Voisin kuvitella että nykyiset on paljon mukavampia. Haluaisin hyvän dildon omaan kivaan ja ehkä miehenkin kanssa leikkeihin. Lisäksi kiinnostaisi erilaiset klitoriskiihottimet. Mä saan yleensä orkun vaan kun hieron klittaani samalla kun työnnän dildoa pimppaani, ja yhdynnässäkin mun tarvii hieroa samalla klittaa. Millainen olisi hyvä lelu klitorikselle? Vois olla erillinen tosta sauvasta.

hanki itsellesi crazy rabbit ja saat itsesi takuuvarmasti crazyksi! toimii loistavasti. jo kolmas rabbit on käytössä. googleta tuo villi pupu, niin löydät liikkeen, josta voit sen hankkia postimyyntinä kotiin helposti ja huomaamattomasti.

Kannattaa kokeilla tota uutta matoa, vaikuttaa ainakin aika ärhäkältä vaikka päälle päin onkin noin söpö :) Itse olen tykännyt edellisestä, joten hankin varmasti tämänkin. Sopii musta hyvin sekä sisä- että ulkopuolelle, kun on noinkin tehokas.

Löysin jopa videon, jolla uutta matoa esitellään:
http://www.kimallus.fi/?page=9280116?id=6

Lelun sopivuus riippu uaika paljon siitä mikä tuntuu itsestä hyvältä. Itse pienemmälle alalle kohdistuvasta intensiivisestä värinästä, joten suosin kovia vibroja joissa on pieni pää. Minusta erillinen vibra on paljon kätevämpi kuin ns. "rabbit"-malliset lelut. Voi kokeilla helpommin eri kulmia ja säätää tehoa ja usein tehoa löytyy paljon enemmän.

Ostaessa kannattaa miettiä käyttöä tarkemmin ja etenkin puhdistusta. Pehmeissä ja mottorittomissa leluissa kannattaa suosia silikonia, jonka voi vaikka heittää pesukoneeseen puhdistumaan. Moottorillisissa leluissa taas vedenkestävyys/roiskekestävyys helpottaa huoltoa kun putsatessa ei tarvitse varoa pahemmin sähköosia.

Uuden kaalimadon pulssitoiminto vaikuttaa jännältä. Onko kenelläkään kokemuksia?

Voisin omien kokemusten pohjalta mainostaa pinkkiä settiä, jota ainakin keltainen ruusu myy. Toimittavat paketin nopeasti ja huomaamattomasti kotipostiin. Ja hinta oli alle kolmenkympin. Settiin kuuluu perusvibra ja neljä silikonista vaihtopäätä. Vaihtopäissä löytyy sitten nystyrää ja kierrettä jos jonkinmoista ja ainakin itse melkoiset kicksit sain :P Perusvibraa voi käyttää hyvin siis myös klitoriksen kiihotukseen, jos ei koko aikaa halua vaan jotain sisäänsä survoa.. Ja miehen kanssahan tuo toimii kanssa näppärästi :)

Toivottavasti on iloa ja apua tästä vinkistä!

Olen aiemmin kehunut erektiotukea.Se on ontto penis.Siitä on nautintoa molemmille.Sitä voi mies käyttää miehuutensa lisukkeena,penis kasvaa hetkessä,ei tarvi vuosien rehkimistä penispumppujen kanssa.Nainen voi sillä itseään hyväillä ja saada nautintoa,alkuverryttelyä tulevaan nautintoon.Suosittelen.

Erektiotuki on varmaan semmoinen, joka miehen pitäisi hankkia mieluummin itse. Voisin kuvitella, että mies ei kokisi kovin mairittelevaksi, jos sanoisin: "Kulta, kävin seksikaupassa vähän hakemassa meille piristystä. Toin sulle tämmösen erektiotuen, jolla saadaan sun penis tuntumaan isommalle" :D

En ole vielä ehtinyt lelukauppaan. Täytyy tässä koittaa lähiaikoina. Erillinen vibra olisi varmaan mullekin parempi. Ja sitten joku dildo, jossa on mukava pinta.

Onko muuten niistä kiinnitettävistä vibroista tyyliin perhonen (kuminauhalla lantion ympäri) mitään iloa? Jotenkin hankalaa yhtä aikaa käyttää vibraa ja sauvoa. Siinä mielessä tietty joku kaninkorvallinen sauvakin voisi olla ihan hyvä. Vai saako niitä korvia tms. sitten osumaan oikeaan kohtaan sauvoessaan?

Ei siinä pitäs olla mitään ihmeempää,hankkiiko nainen mitä hyvänsä leluja.Tämä erektiotuki on sellainen ,kumpikin voi herkutella sen kanssa,kaksin tai yksin.Monipuolinen vehje.Ei siinä sen ihmeemmästä ole kyse.

olipa kiva löytää tämä vanha ketju taas aktiivisena :)

Olen hankkinut joitakin leluja, penisrenkaita, pupu-dildon ja erillisen vibran. Ehkä aika olisi kypsä myös erektiotuelle :) Suhde alkaa olla jo sen verran pitkällä, että kehtaisin ehkä semmoisenkin hankkia, kuulostaa mukavalle vempaimelle. Tuntuuko miehestäkin hyvälle sen kanssa, tai siis vähentääkö se miehen nautintoa, "kitkaa"?

Dildo on kiva lisä omiin leikkeihin ja miehenkin kanssa alkulämmittelyyn tai jos haluan pidempään kuin mies kestää :) Pupunkorvavibrasta tykkään, varsinkin kun itse käytän sitä. Täytyy olla varovainen ettei tökkää korvalla. Toinen vibra ei ole niin mukava jostain syystä. Tai siis sitä voi käyttää alkulämmittelyyn, mutta en kyllä laukea sen kanssa kuten pupunkorvilla. Korvia ei tarvitse edes kauaa käyttää kun jo tulee =:)

Kaalimato, jossa värinän säätö, on ehdottomasti paras. Mielestäni monet dildot ovat kovia, kylmiä ja värinä on tehoton. Kannattaa hankkia laadukas väline ja antaa lelujen olla.

Yhteistyössä