Parhaat repliikit tämän vuoden Putouksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskustelu illan putouksessa;
Mikko Zetterberg:"Hesalaiset ne vasta kerjääki."
Mikässenmiehenniminytolikaan:"Saanko näin helsinkiläisenä kysyä, että mitä me helsinkiläiset nyt sitten oikein kerjäämme?"
Zetterberg:"Turpaan!"

Nauratti...

tä?ni?niiii... Ihan ykkönen.. Parasta huumoria kun meidän 8kk höpöttelee "tä tä tä nii nii nii" :D

Mr. Mallorcan hokemat on myös hyviä..

Itse oon kyllästynyt jo munamieheen.. ei jaksa enää naurattaa. Harjakainen on liikaa Marja Tyrnin oloinen.

Eli zetterberg tai mallorca voittoon :)

Mä repesin kun harjakainen kertoi millä maalla ei ole romaniongelmaa, työmaalla. Älyvapaa juttu mut taisin olla vähän väsynyt :D Sitten nauroin sen ehdotusta opiskelijoiden opintotuen tilalle, "prostituutio lailliseksi eli tiukkaa tavaraa jakoon vaan" :D

En olis uskonu että musta tulee Mr. Mallorcan fani :D aluks se vaikutti ihan flopilta, mutta kyllä nuo Saletisti natsaa! ja meininki on lets go vaan iskee täysillä :D

Zetterbergi on myös huippu, munamies ihan ok, vähän on laantunu se viilitys jostain syystä. Paisti kyllä se elinen Kennostolitto oli huippu :D

[QUOTE="vieras";23075015]Keskustelu illan putouksessa;
Mikässenmiehenniminytolikaan:"Saanko näin helsinkiläisenä kysyä, että mitä me helsinkiläiset nyt sitten oikein kerjäämme?"

Nauratti...[/QUOTE]

:laugh:

No mitä nyt oon kattonu niin just tää saletisti natsaa ja firman piikkiin :D By the way, repesin totaalisesti ku munamies pomppi trampoliinissa :laugh: mies katto vähän kieroon ku siihen ei uppoo tää huumori ollenkaan :D

Juu,tuo kohta oli hyvä.Kuten myös aikoinaan se kun hyppi hyppynarulla.
Mr.Mallorca olisi vielä parempi jos sillä olisi vyötärölaukku.
Nythän on hieno kirjava paita ja vaaleat kengät :laugh:
En muista onko "tennissukkia".

[QUOTE="vieras";23075867]Juu,tuo kohta oli hyvä.Kuten myös aikoinaan se kun hyppi hyppynarulla.
Mr.Mallorca olisi vielä parempi jos sillä olisi vyötärölaukku.
Nythän on hieno kirjava paita ja vaaleat kengät :laugh:
En muista onko "tennissukkia".[/QUOTE]

Onhan sillä musta vyötärölaukkua! :D

moi
Keskustelu illan putouksessa;

Nauratti...

huffgkm,frdxkdfxkfvgigvfkgmkfglbmlkv,bm,fgklgvcbmv,cbmklfcmbgv.klfgxvklfggf kgytyioflpfkdlkggftkyihhggfkhiokhkmbhk b tyyifogkgfihogfkdudfgiugflmbklovghofbnkgviblvcilbvnkmmbv.mlkvbn,nb.-v.-öbökolkbvlxc.bkivhglhkgvflobkfhbvkökbvkbbbkkibkblbvckbckvvlhikbbvkbvklcbkihokgiyikitrfkidfll,cvkkv,bvkmb,mb kgfdlg,vfk mxd vkvcbvmvlkgfklcvlgcvkbmvkblmmbbbbbbbbkvlgkhlbfkdlöx-fgkflkhfd

Yhteistyössä