Parhan ystävän kuolema

Föhkömantti

Jäsen
14.04.2007
217
0
16
Kuulin tänään, että paras ystäväni on hukkunut.
Olen yrittänyt soittaa hänelle ja viimeinkin hänen äitinsä vastas puhelimeen ja kertoi ystäväni löytyneen hukkuneena.

Kukaan ei oikein ole osannut kertoa, miten se tapahtui, olivatko ystäväni poikaystävänsä kanssa riidelleet mökillä ja ystäväni lähtenyt häntä pakoon, pudonnut veteen ja hukkunut. Vai oliko hän vain eksynyt pimeässä ja pudonnut veteen...

:'( :'( :'( :'(

Mikä se nettisivu oli, jossa pystyi niitä kynttilöitä sytyttelemään??

Otan osaa.

Olin 13-vuotias, kun ihastukseni hukkui ajaessaan mopolla sulaan joen jäällä. Aamulla joku sanoi minulle tai siis kuulin niin, että "xxxx on nukkunut jäälle" ja ihmettelin miten niin on nukkunut jäälle :/ :/ :/ no myöhemmin ymmärsin, että oli hukkunut :/

Nyt olet vapaa ja mukana tuulen, saat kulkea rajoilla ajattomuuden
Olet kimallus tähden, olet pilven lento, kasteisen aamun pisara hento
Et ole poissa vaan luoksemme saavut, mukana jokaisen nousevan aamun
Ja jokaisen tummuvan illan myötä, toivotat meille hyvää yötä

Otan osaa :hug:

otan osaa :hug:

rippikaveri hirtti ittensä pari kuukautta ripillepääsyn jälkeen vanhempiensa autotalliin, isänsä, poliisi, löysi poikansa... lukiokaveri ampui ittensä joen jäältä sulaan penkkariyönä... ei mitään tietoa miksi... löytyi sitten vasta kesäkuussa joen alajuoksulta, yks toinen kaverini oli sukeltamassa häntä ylös. paljon on vastaamattomia kysymyksiä mielessä :/

ja hyvän ystävättäreni kuolema on tulossa piakkoin... tiedän mitä käyt läpi :/ :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
poikakaverini hukkui auto onnettomuudessa jossa itsekin olin mukana, ollessaan 17-v. Siitä on jo aikaa vuosia, mutta muistan sen kipeän tuskan mikä oli. Ja vieläkin tekee kipeää kun ajatteleekin. Tosin olen päässyt asian yli ja pystyn muistelemaan sitä. Voimia sinulle! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

minun paras ystäväni kuoli kun olin 18, hän oli 17. elät rankkoja aikoja, mutta ajan myötä helpottaa. nykyään mulle tulee vain hyviä ja hauskoja juttuja mieleen hänestä eikä enää itketä kun häntä ajattelee. :) osanottoni ja voimia!

Otan osaa :hug: Mun paras ystävä kuoli 1,5vuotta sitten ja edelleen kaipaan ystävääni.Ystäväni oli nuorimman poikani kummi.Tällä mun ystävällä kuuleman mukaan oli sydän pysähtynyt,mutta mä tiiän että hän teki itsemurhan,kun mulle paria päivää ennen siitä "leikillään" sanoi. :'(

Minunkin eräät ystäväni kuolivat yhdessä.. joitain vuosia myöhemmin selvisi, että se oli yhteinen itsemurha onnettomuuden sijaan.
Erään ystäväni kuoleman näin vierestä, sitä edes heti tajuamatta.
Eräs ystäväni kuoli vierelläni minun ollessani tajuton.
Yksi ystävä kuoli yliannostukseen, kaksi muutakin oman käden kautta, viisi onnettomuuksissa.. taidan minäkin käydä sytyttelemässä kynttilöitä ystävieni haamuille.

oletkohan se keneksi sinua luulen..siis juteltiinko muutama pvä sitten?!?vaihtanut nikkiä?

Kuitenkin sinulla varmaan uskomattoman paha olla!!
Paljon sinulle voimia ja halauksia!!Jaksamisia!!

Osanotoni suruusi!! :hug: :hug: :hug: :hug:

Osanottoni ja voimia sinulle :hug:

Oma paras tyttöystäväni kuoli kaksi vuotta sitten auto-onnettomuudessa ja hän oli raskaana rv37 ja häneltä jäi mies ja poika 2v...nää on sellaisia uutisia joita ei voi ymmärtää...minulla edelleen ikävä ystävääni. :'(