Pariisissa ammuttu ja kuultu räjähdyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ranska sulkee rajansa ja mikäli ei pidä niitä kiinni ainakin seuraavat 100vuotta niin kaikki nämä ihmiset kuolivat turhaan, vain koska kommareiden piti saada leikkiä suvaitsevaista!

SAATANAN KULTTUURIMARKSISTIT JA PUNAVIHREÄT IHMISSAASTAT!
Mitä sanoo Eva Biaudet, mitä Emma Kari, Liisa Jaakonsaari, Päivi Lipponen?
Onko pelko että tämä lisää islamofobiaa ja rasismia? Saatanan islam!
Nyt supo huomio! Nettikommentointi kiellettävä Suomessa heti!!

France24:n livelähetyksessä kerrottiin, että panttivankien teloitus konserttisalissa (Bataclan), jossa oli käynnissä metallikonsertti, on alkanut. Panttivankeja tapetaan yksi kerrallaan, ilmeisesti 60-100 panttivankia sisällä?

Nyt vahvistettu 40 kuollutta ja 60 haavoittunutta, mutta ilmeisesti luvut tulevat kasvamaan huomattavasti kun Bataclan-konserrtisalin kuolleet lasketaan - siellä 2-3 miestä tulitti kalashnikoveilla vartin verran konserttiyleisöä ja vaihtoi rauhassa lipasta...

Kaikkiaan hyökkäyskohteita ainakin 7?

Metrot ja moottoritiet Pariisista suljettu.

Kamalaa ja järkyttävää. Ihmiset postailee faceen, että ei tässä ole islamista kyse, vaan terrorismista.

Mun mielestä islam on aikapommi ja me tyhmät otetaan hyväuskoisina tänne toimintakykyisiä, sotimis-ikäisiä terroristeja. Mietin että mitä resursseja suomella olisi toimia tuon kokoluokan terrori-iskun sattuessa?

Ihan hirveää. En valitettavasti yllättynyt, mutta todella surullinen olen.

Mihin tilanne vielä eskaloituu? Suomessakin? (Lähes) koko Euroopassa?

Onneksi sain pian herättyäni tiedon, että läheiset ovat sentään turvassa.

Ihan hirveää. En valitettavasti yllättynyt, mutta todella surullinen olen.

Mihin tilanne vielä eskaloituu? Suomessakin? (Lähes) koko Euroopassa?

Onneksi sain pian herättyäni tiedon, että läheiset ovat sentään turvassa.

Tämähän on vasta alkusoittoa muslimien terrorismille. Mieti nyt vaan kuinka monta potentiaalista terroristia on pelkästään tänä syksynä tullut Suomeen ja mitään kontrollia ei ole ollut sille mitä tuovat mukanansa, eli rynnäkkökiväärit ja räjähteet...

Yhteistyössä