Pariskunta, missä asennossa nukutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkku90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nukahetaan sillä tavalla, että mulla on pää miehen olkapäällä, lähekkäin. Sit siitä aina siirrytään omalle puolelle nukahduttua. Jos yöllä havahdun niin aina meen lähemmäs miestä, ja toisin päin. Käperrytään yhteen. Useimmiten herätään naamat toisiaan vasten tyynyllä tai lusikka-asennossa.

Yleensä laitetaan nukkumaan selät vastakkain. Monesti itse käännyn siitä mahalleen nukkumaan. Mies nukkuu mahallaan, selällään, kyljellään, miten nyt milloinkin.

Milloin mitenkin, tosin toisista irrallaan aina.. Ahdistaa helkkaristi, jos toinen on ihan ihossa kiinni, kun yrittää itse nukkua... ei voi liikkua, ettei herätä/häiritse toista, on aina liian kuuma, iho hikoaa ja aamulla lihakset jumissa... yyyyyyyyh...

Nukutaan miten sattuu. Illalla on hyvä nukahtaa lusikkaan tai lämpimään kainaloon, yöllä nukutaan sitten erillään kuitenkin kun muuten on liian kuuma.. Aina jos mua alkaa viluttaa niin hinaudun ton mun lämpöpatterin viereen.

Mies nukkuu selällään ja kuorsaa. ;)
Minä jommalla kummalla kyljellä.
En voisi kuvitellakaan että "kyhnytettäis" lähekkäin nukkuessa, kumpikin haluaa omaa tilaa sängyssä.

Yhteistyössä