V
viarailia
Vieras
Ollaan oltu avomieheni kanssa yhdessä melkein nelisen vuotta! Meillä on yksi reilu vuoden vanha tyttö! Olen harkinnut eroa monestakin syystä, mutta en ole uskaltanut tehdä "ratkaisevaa" siirtoa, sillä lapsen huoltajuus huolettaa... En pystyisi olemaan erossa tytöstäni, sillä ensimmäisen vuoden ollut koko ajan tämän kanssa, siispä en kestäisi esim. viikko isällä viikko äidillä oloa! Mietinkin, minkä laiset mahdollisuuden minulla olisi saada huoltajuus itselleni, niillä perustein, että isä on sanonut ettei lasta ole koskaan halunnut ja on välillä väkivaltainen, niin että kerran on poliisit paikalla käyneet!
Ja tiedän että jos lapsi olisi isällä edes joku toisen viikonlopun, niin varmasti olisi isovanhemmilla hoidossa! Eikä isänsä kanssa. Isovanhempienkin kanssa ollut ongelmia alusta saakka..
Vastailkaapas, jos tietoa.. ehkä sitten olisi uskallusta, jos voisin olla varma tyttäreni hyvinvoinnista!
Ja tiedän että jos lapsi olisi isällä edes joku toisen viikonlopun, niin varmasti olisi isovanhemmilla hoidossa! Eikä isänsä kanssa. Isovanhempienkin kanssa ollut ongelmia alusta saakka..
Vastailkaapas, jos tietoa.. ehkä sitten olisi uskallusta, jos voisin olla varma tyttäreni hyvinvoinnista!