N
Neiti30
Vieras
Olemme miesystäväni kanssa molemmat meneviä luonteita ja tykkäämme käydä yhdessä ulkona ja isommalla porukalla johon kuuluu meidän yhteisiä kavereita. Mies kuitenkin tykkää mennä myös ilman mua ihan poikien kanssa iltaa viettämään. Asia on mulle ok ja tykkäänkin, että hän käy välillä ulkona ilman mua. Siitä en kuitenkaan tykkää että hän menee ja tulee välillä miten sattuu. Sanoo joskus, että tulee vaikka parin tunnin päästä takas tai jonku tietyn ajan, mutta ei tule kuitenkaan. Sekin ok vaikka ei tulekkaan, mutta olisi kiva jos hän ilmoittaisi asiasta, että tulee sitten kun tulee. Olen muutamanki kerran ollu huolissaan kun häntä ei kuulu ja sitten se tulee kotiin vasta aamulla. Parisuhteessa kun olemme ja yhdessä asumme niin musta silloi pitäs keskustella asioista jos haluaa lähteä. Ei mun mielestä voi vaan sanoa, että kaverit pyytelee, että mä lähen nyt. Itsekkin kävisin mielellään tyttökavereideni kanssa ulkona, mutta se jäänyt kun yhteen muutimme. Näen heitä vain baarissa ja olemme silloin m iehen kanssa yhdessä. Välillä mies niin humalassa, että hänen pitäisi mennä nukkumaan ja itse voisin jäädä vielä iltaa viettämään kavereideni kanssa, mutta hän haluaa mut kotiin kanssa ja jos en ole valmis lähtemään niin hänkään ei osaa lähteä. Hän ei myöskään tykkää jos olen lähdössä kavereiden kanssa baariin. Tuntuu, että hän saa mennä ja tulla ihan vapaasti, mutta kun itse olisin menossa tai jäämässä pidemmäksi aikaa niin heti tulee sanomista.