Parisuhde joka ei ole paria nähnytkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ei kai parisuhde tarkoita sitä että on aina yksin ? Eihän ?
Päivässä on yksi nopea puhelinsoitto. Tavata ehtii ehkä kerran viikossa, mutta silloinkin vain muutaman tunnin. Aina tapaamisten jälkeen kuuntelen kuinka paljon rahaa sillä kertaa kului mun luokse tulemiseen ja/tai miten väsynyt on. Seksi kelpaa kyllä mutta että jäisi edes viereen nukkumaan ? Hyvin harvoin. Mies ei ole naimisissa, sen verran kerron tähän. Suunnitelmista / asioista viestiminen on miehen taholta ihan olematonta. Saattaa tulla tänne ja yhtäkkiä tokaista, etä nyt pitääkin lähteä kun päivällä sovittiin kaverin kanssa että haen sen klo xx. Jos yritän jutella näistä asioista niin mies joko alkaa raivoamaan tai sanoo että ollaan hiljaa, estää puhumasta. Mun jutut ovat tyhmiä, tai kuten usein sanoo : taas sä alotat ton blaa blaan. Yritä siinä puhua...
Viimeaikoina olen alkanut etääntymään koko hommasta..yrittänyt jutella ja etsiä jotain ratkaisuja. Turhaan.sanonut sitten miehelle että tämä ei ole mikään suhde, tuntuu siltä että korkeintaan seksisuhde tällä menolla..en voi hyvin tässä suhteessa kun olen oikeasti aina yksin, joten on ehkä sitten parempi lopettaa. Mies on raivonnut ja huutanut että miten mä voin sanoa että pelkkä seksisuhde? No miksiköhän..eihän meillä muuta ole. Ei mitään yhdessä tekemistä, olemista..vaan aina kun tapaamme niin sitähän se on ja kun hommat on hoidettu nIin mies lähtee.
Hän ei ole kuulemma valmis oikeaan suhteeseen jne. Haluaisi että mä odotan. Siis odotan jotain x aikaa siihen että ehkä ? Pahin pelko tuntuu olevan ettei kukaan muu mies koske muhun..päiviä siivittää jatkuvat kuulustelut että onko mulla joku muu. Jos näytän pahan oloni tai esim. Harmituksen jostain ihan jokapäiväisestä asiasta...useimmiten kuuntelen huutamista. Empatiaa tai välittämistä ei juuri näy :( nyt kun yritin ihan tosissani lähteä, mies heittäytyi jo uhkaavaksi : sä et mene minnekään, tämä ei ole loppu ennenkuin hän sanoo. Sitten taas toisaalta saattaa toisena päivänä hyvinkin helposti karjua good bye.

Kyllä minun ymmärtääkseni seurustelu ja parisuhde tarkoittaa yhdessä oloa. Ei tietenkään 24/7..mutta tänä teknologian aikana sille läheisimmälle luulisi olevan sen verran aikaa että lähettää edes viestin pari päivässä / soittaa muutenkin kuin sen 3-4 min. Puhelun jonka jälkeen ei kuulu mitään. Sitten kun yhteistä aikaa tapaamiselle löytyy niin on se oikeasti aika tylyä viettää n. 3 h yhdessä ja jäädä joka kerta kuin Nalli kalliolle. Hän hoitaa nukkumisen ym. Mieluummin kotonaan.. olisi tosin kiva joskus nukkua yhdessä jos kerran jonkun kanssa yhdessä on.

Anteeksi nyt tää pitkä vuodatus , oon niin kypsä ja turhautunut että oli pakko purkaa tätä vähän :(

Ei kai parisuhde tarkoita sitä että on aina yksin ? Eihän ?
Päivässä on yksi nopea puhelinsoitto. Tavata ehtii ehkä kerran viikossa, mutta silloinkin vain muutaman tunnin. Aina tapaamisten jälkeen kuuntelen kuinka paljon rahaa sillä kertaa kului mun luokse tulemiseen ja/tai miten väsynyt on. Seksi kelpaa kyllä mutta että jäisi edes viereen nukkumaan ? Hyvin harvoin. Mies ei ole naimisissa, sen verran kerron tähän. Suunnitelmista / asioista viestiminen on miehen taholta ihan olematonta. Saattaa tulla tänne ja yhtäkkiä tokaista, etä nyt pitääkin lähteä kun päivällä sovittiin kaverin kanssa että haen sen klo xx. Jos yritän jutella näistä asioista niin mies joko alkaa raivoamaan tai sanoo että ollaan hiljaa, estää puhumasta. Mun jutut ovat tyhmiä, tai kuten usein sanoo : taas sä alotat ton blaa blaan. Yritä siinä puhua...
Viimeaikoina olen alkanut etääntymään koko hommasta..yrittänyt jutella ja etsiä jotain ratkaisuja. Turhaan.sanonut sitten miehelle että tämä ei ole mikään suhde, tuntuu siltä että korkeintaan seksisuhde tällä menolla..en voi hyvin tässä suhteessa kun olen oikeasti aina yksin, joten on ehkä sitten parempi lopettaa. Mies on raivonnut ja huutanut että miten mä voin sanoa että pelkkä seksisuhde? No miksiköhän..eihän meillä muuta ole. Ei mitään yhdessä tekemistä, olemista..vaan aina kun tapaamme niin sitähän se on ja kun hommat on hoidettu nIin mies lähtee.
Hän ei ole kuulemma valmis oikeaan suhteeseen jne. Haluaisi että mä odotan. Siis odotan jotain x aikaa siihen että ehkä ? Pahin pelko tuntuu olevan ettei kukaan muu mies koske muhun..päiviä siivittää jatkuvat kuulustelut että onko mulla joku muu. Jos näytän pahan oloni tai esim. Harmituksen jostain ihan jokapäiväisestä asiasta...useimmiten kuuntelen huutamista. Empatiaa tai välittämistä ei juuri näy :( nyt kun yritin ihan tosissani lähteä, mies heittäytyi jo uhkaavaksi : sä et mene minnekään, tämä ei ole loppu ennenkuin hän sanoo. Sitten taas toisaalta saattaa toisena päivänä hyvinkin helposti karjua good bye.

Kyllä minun ymmärtääkseni seurustelu ja parisuhde tarkoittaa yhdessä oloa. Ei tietenkään 24/7..mutta tänä teknologian aikana sille läheisimmälle luulisi olevan sen verran aikaa että lähettää edes viestin pari päivässä / soittaa muutenkin kuin sen 3-4 min. Puhelun jonka jälkeen ei kuulu mitään. Sitten kun yhteistä aikaa tapaamiselle löytyy niin on se oikeasti aika tylyä viettää n. 3 h yhdessä ja jäädä joka kerta kuin Nalli kalliolle. Hän hoitaa nukkumisen ym. Mieluummin kotonaan.. olisi tosin kiva joskus nukkua yhdessä jos kerran jonkun kanssa yhdessä on.

Anteeksi nyt tää pitkä vuodatus , oon niin kypsä ja turhautunut että oli pakko purkaa tätä vähän :(

Mulla on tässä ollut todella samankaltainen tilanne. Tosin emme harrasta enää seksiä kun kerran emme seurustele mutta silti tahtoo kosketella ja halailla sillointällöin. Olen kyllä kieltänyt, mutta sitten selittää myös sitä, että ei halua seurustella, tai ainakaan kutsua siksi koko asiaa. Olen siis jättänyt jo asian siihen. Kaverina tapailen ja pistän tunteitani syrjään.
Tosin mies ei kyllä karju, mutta on yhtä huono muuten keskustelemaan.

Tarpeeksi olen jo miettinyt ja yrittänyt antaa aikaa hänellekkin. Noh, kai se on joskus sekin et sit tykkää muttei kumminkaan tarpeeksi. En ollut hänelle "se" Niin pahaa kun tekee sanoakkim :(

Kai myös itse osittain samaa mieltä.

Mutta kuitenkin, kyllä se mies sanoisi varmaan jo jos haluais ihan oikeasti olla sun kanssa. Eli viettää myös aikaa muulloinkin kun makuuhuoneen puolella.

Itsella ainakin juurikin se sääntö etten harrastele seksiä jos ei ole yhteisistä asioista sillain tarpeeksi sovittu. En luottaisi ettei mies vaikka toisi tautia mukanaan jostain, kun aina on se valttikortti "eihän me seurusteltu, ja en tienny et sil oli" yhyy.
Periaate siis mulle.

Toiv. se ei lue täällä näitä misään :D (sorry pitkä teksti)

Sepä se kun kuulemma haluaa. Hänen sanoillaan : miksi mä ajaisin sun luo jos haluaisin vain ' sitä' kun sitä löytyisi varmastI lähempää.
Jos en pysty odottamaan niin ei voi mitään...
Hän tekee kaiken mitä voi tehdä, nyt.

Tottakai olen kyseenalaistanut hänen motiivinsa ja usein..mutta aina vakuuttaa rakastavansa. Antanut mahdollisuuden rehdisti, ilman ' hard feelings' vaan lähteä jos ei ole tässä aidosti mukana. Ei...ei lähde.
Sanoo että tietää mun tarvitsevan muutakin...sitten saattaa sanoa että ' etsi parempi mies ' kyllä tuo ei mun korviin kuulosta rakkaudelta. .eikös rakasta ihmistä pidetä kiinni kynsin ha hampain ?
Jos ei kerran halua kenenkään.muun koskevan/ saavan mua..ja samaan aikaan itse kohtelee näin...niin en tiedä :( ei ole niin helppoa vaan lähteä kun itse kuitenkin rakastat kaikesta huolimatta.

No ei tuolla parisuhteella ole kummoistakaan tulevaisuutta odotettavissa, jos ei tuon enempää ole halua viettää aikaa yhdessä. Ei se halua viettää aikaa yhdessä ainakaan tule lisääntymään, ja tuo "en ole vielä valmis" tarkoittaa yleensä sitä, ettet ole se hänen etsimänsä henkilö, mutta yksinkään ei viitsi olla. Sen oikean kanssa kun yleensä ollaan ihan heti valmiita.

Turhaa kiusaat itseäsi tuollaisessa suhteessa. Ei se helpommaksi eikä paremmaksi muutu, päinvastoin. Kun tapaat "sen oikean", saatat huomata ettet sittenkään rakastanut itsekään tätä nykyistä kumppaniasi -ainakaan niin paljoa kun toista voi rakastaa. Nyt ero kerta heitolla ja kohti uusia tuulia!

• Tykkää
Reactions: papumössö
Sepä se kun kuulemma haluaa. Hänen sanoillaan : miksi mä ajaisin sun luo jos haluaisin vain ' sitä' kun sitä löytyisi varmastI lähempää.

Tottakai olen kyseenalaistanut hänen motiivinsa ja usein..mutta aina vakuuttaa rakastavansa. Antanut mahdollisuuden rehdisti, ilman ' hard feelings' vaan lähteä jos ei ole tässä aidosti mukana. Ei...ei lähde.
Sanoo että tietää mun tarvitsevan muutakin...sitten saattaa sanoa että ' etsi parempi mies ' kyllä tuo ei mun korviin kuulosta rakkaudelta. .eikös rakasta ihmistä pidetä kiinni kynsin ha hampain ?
Jos ei kerran halua kenenkään.muun koskevan/ saavan mua..ja samaan aikaan itse kohtelee näin...niin en tiedä :( ei ole niin helppoa vaan lähteä kun itse kuitenkin rakastat kaikesta huolimatta.

Olen siis tuo eka vastaaja se "pitkä teksti"
:D

Mutta joo, ikävän samalta touhulta kuulostaa. Ihan kun nyt "peiliin katsosi" mutta olen ainakin tehnyt ilmeisesti myös oikean päätöksen oman kumppanini osalta. Mutta vaikea mun on sanoa mitä pitäisi tehdä sinun asemassasi.
Ymmärrän, tai ainakin osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu, kun ei saa vastarakkautta osakseen henkilöltä josta kovin itse pitää, ja rakastaa. Mutta en usko ton tekevän hyvää. Munkin pitäis lyödä tää pelkkä kaverisuhdekkin nyt poikki, ja ollaanhan tässä hyvin erkaannuttu.

Rohkeutta sinne päätöksiin ja voimia! Nää on niin musertavia juttuja. Ei helppoja ollenkaan, muutakun päätöksen osalta ja vaikeinta on pysyä niissä.

Mä vähän luulen et ollaan törmätty nyt miehiin mitkä on antanu meidän ymmärtää niitä näitä, ja niinkuin heille sopii.
Ei se ole muutakun jotain "vaihtokauppaa" ja laskelmointia. Suhteesta en varsinkaan puhuisi.

Apua, kamalaa tää kun samalla itsekkin tajuaa koko ajan enemmän hölmöytensä. Olisimpa väärässä, vaan en taida olla :(

Jaa no mä en ole aiemmin avautunut mutta lienee joku muukin samantyylisessä ahdingossa ollut sitten :)
Viisaita sanoja, kiitos.
Ja tottahan nuo...kyllä mä tuon kaiken tiedän, vaikeaa tässä on etenkin se että kun luulisi norm. Elämässä ennemminkin menevän niin, että jos suhteen lopettaminen tulee ajankohtaiseksi niin se lopetetaan. .tässä on kuin hirtettynä.tokihan voisin ottaa ja hävitä niinsanotusti..Mutta en suosi sitä tyyliä ja Toisekseen sitä kai haluaa uskoa että jos kuitenkin..
En vaan käsitä että kun kaikki puhuu sen puolesta etten mikään miehen suuri rakkaus ole..niin miksei sitten päästä pois ? Kun seksiä nyt tosiaan löytää muualtakin.​

Jaa no mä en ole aiemmin avautunut mutta lienee joku muukin samantyylisessä ahdingossa ollut sitten :)
Viisaita sanoja, kiitos.
Ja tottahan nuo...kyllä mä tuon kaiken tiedän, vaikeaa tässä on etenkin se että kun luulisi norm. Elämässä ennemminkin menevän niin, että jos suhteen lopettaminen tulee ajankohtaiseksi niin se lopetetaan. .tässä on kuin hirtettynä.tokihan voisin ottaa ja hävitä niinsanotusti..Mutta en suosi sitä tyyliä ja Toisekseen sitä kai haluaa uskoa että jos kuitenkin..
En vaan käsitä että kun kaikki puhuu sen puolesta etten mikään miehen suuri rakkaus ole..niin miksei sitten päästä pois ? Kun seksiä nyt tosiaan löytää muualtakin.​

Voit toki odottaa kunnes mies löytää selaisen naisen jonka kanssa haluaa vakavan suhteen, mutta en todellakaan suosittele sitä. Siirry elämässä eteenpäin.

Viisaita sanoja, kiitos.

No sinun ja minun tilanteessa eroaa se, että te harrastatte seksiä, me emme enää ole moneen kuukauteen. Voi toki tää olla sinnikäskin. Turhaampa on.

Mutta niin, ehkä seksin perässäkin voi olla? näin rumasti sanottuna...
Ainakaan sitä ei voi ottaa pois laskuista?
Sulla menee tossa vaan oma itsetunto ja luottamus kaikkeen itsessäsikin.
Kun miehistä on vaikea sanoa. Välillä ne seurustelee ja pettää. Välillä ne ei suostu seurustelee ja sit ne panee muitakin tai on jotain sitoutumiskammosia hiiriä.. Emmä tiedä. Ku ei ne oikein välttämättä sano oikein mitään.

Ja mun mielestä just toi on niin törkeä, kun on itse ihan rikkipuhki joutunut miettimään, niin toista se asia ei hetkauta sen vertaa että pääsis siinä eteempäin. Kai se on jotain keräilyäkin? Voi vittu. Mä en osaa auttaa. En yksinkertaisesti ymmärrä miehiä.
Ja sanotaan et ne on yksinkertaisia :O ??
Kai ihmisissä yleisesti on vikaa tänäpäivänä, kaikilla omat juttunsa.

Miehellä ottaa itsetunnon päälle tulla jätetyksi. Haluaa olla "kukkona tunkiolla", eikä anna sun tehdä eropäätöstä. Lopeta toivominen ja tee selkeä ero. Niin satutat itseäsi lopulta kaikkein vähiten.

En jaksanut lukea aloitusviestiä loppuun asti, mutta niskakarvani nousivat pystyyn heti. Kuulostaa, että olet pelkkä kynnysmatto miehelle. Kukaan lähempänä oleva ei huoli häntä, joten siksi viitsii ajaa luoksesi pillua saamaan. Juokse karkuun ja äkkiä. Et tule menettämään mitään, päinvaistoin pelastat sillä elämäsi.