Parisuhde kalluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

enga

Aktiivinen jäsen
31.01.2007
2 762
0
36
Eli sulla on tiedossa pippalot, sun kamu on kutsunut sinut mutta ei miestä. -miten mies suhtautuu?

Miehellä on tiedossa pippalot mutta sinua ei ole kutsuttu. -miten suhtaudut?

Eka olisi mulla luultavasti niin että mies loukkaantuu, koska häntä ei ole kutsuttu ja emme koskaan tee mitään yhdessä , paitsi ole 24h yhdessä.

Kakkonen, nauttisin täysin siemauksin siitä että mies on joskus jossakin ilman että minun täytyy olla mukana.

ei tulis ongelmaa kummassakaan tapauksessa. mua ei kiinnostais lähtä äijien kans tallille kittaa ja roplaa jotain auton raatoo, eikä vastaavasti ukkoa kiinnostais lähteä tyttöjen iltaan mukaan ( tai en oo kyl kysynyt, mutta luultavasti ei lähtis edes..)

No meillä molemmilla on tilaisuuksia johon toista ei ole kutsuttu, ja kumpikaan ei pahastu, mies jopa patistelee mua menemään, nykyään ei enää haittaa vaikka viivyn pidempäänkin, aiemmin miehellä oli ongelmia saada poitsuja nukkumaan.

vaihtoehto 1:
mies jäis mököttäen kotiin lasten kans,vakuuttelis kyllä että "Mene vaan",mutta näkisin että sitä tympäsee ja se myös näyttää sen :whistle:

vaihtoehto 2:
mies lähtis ja minä jäisn kotiin lasten kans,ilta menis oikeen rattosasti :D ei mitään ongelmaa :D

No jus kuulin eilen et Hanoin pojat soittelee täällä suunnalla ja heti aloi tekstailee kavereille, kun kerrankin vapaa viikonloppu. Mies lupautui kuskailee kyllä, muttei meinannut alkuunkaan tajuta jotuvansa mukaan, jollen saa ketään kaveria mukaan. No mies pelastui :D .

Meillä ei tule ongelmia. Päinvastoin. Kuitenkin niin harvoin tulee tuollaisia kaveri juttuja, joskus jopa vuosia väliä :D . Tosin mies jos lähtee kavereiden kanssa on se joku reissu, koska asuvat eri puolilla maata. Niinkuin oikeastaan suurin osa munkin kavereista :D .

Yhteistyössä