A
"alkup."
Vieras
mutta ethän sinä sen vanhan version kanssa joudu elämään, vaan nykyisen.
Mut en mä siltikään halua luopua hänestä ja kaikesta siitä mitä meillä on ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mutta ethän sinä sen vanhan version kanssa joudu elämään, vaan nykyisen.
Alkuperäinen kirjoittaja ryhdistäydy;23075084:Miksi imuroidessa selkä menee kyyryyn? Ei minulla ainakaan mene, ihan voi normaalissa seisoma-asennossa imuroida. kai sinulla on tukivyöt jne, jos selkä sen vuoksi väsyy. Miettikää erilaisia apuvälineitä ja ratkaisuja (pyykkikone korkeammalle jne), jotta voisit tehdä asioita paremmin. Apuvälinevuokraamo on muuten ilmainen mun käsittääkseni, jos on diagnosoitu sairaus. Ja luulis kuitenkin, sairaudestasi huolimatta että tarvitset liikuntaa/toimintaa että lihaskuntosi/toimintakykysi pysyisi hyvänä.
Sun pitää nyt ihan ensimmäiseksi löytää sellainen liikuntamuoto, mitä voit harrastaa kotona kun mies ei ole siellä. Jos lapset ovat ihan pieniä, harrastat sitä silloin kun he nukkuvat päiväunia. Jos he ovat isompia, heidän pitää osata antaa tila harrastaa. Pilatesta, jumppapallolla liikkeitä yms.