Ä
"ärsyyntynyt"
Vieras
Mulla on ollut ajokortti jonkun tovin poissa,koska en pystynyt menemään kakkosvaiheeseen ja kortti vanheni.
Mies on siis tällä hetkellä ainoa perheen kortillinen ihminen.
Mä olen lasten kanssa kotona tammikuuhun saakka ja hoidan kaikki kotityöt.
Meidän perhettä on koeteltu viime aikoina ja ollaan kohdattu suurta surua.
Nyt mulla alkaa kiehua jo yli.
Mä oen kertonut miehelle kuinka paha olo mulla on.
Mä tiedän olevani masentunut ja mua ahdistaa jo itseänikin,kun en jaksaisi nousta sängystä edes ylös.
Mies on kertonut olevansa myös ahdistunut,mutta syitä ei kerro eikä valota yhtään ajatuksiaan.
Kun häntä ahdistaa,painelee hän ovesta ulos ja on joskus aamu kuuteenkin saakka ajelemassa.
Kun ysyn missä,on vastaus "kuhan ajelen ja ajattelen".
Kun olen kysynyt mitä ajattelee tai on ajatellut ei hän tiedä tai sitten ihan kaikkea.
Mua ahdistaa tää yksin lasten kanssa olo.
Mua ahdistaa olla yksin parisuhteessa.
Mä en tunne kodin olevan enää koti vaan pikemminkin vankila jossa mä kuihdun yksinäni.
Mä en saa mieheltä apua edes roskapussin viennissä,saati että käyttäis mua kaupassa.
Muita kyllä auttaa..milloin kenenkin kavereiden autoja ropailemassa..huoh.
Ei tässä enää taida olla mitään järkeä?
Mies on siis tällä hetkellä ainoa perheen kortillinen ihminen.
Mä olen lasten kanssa kotona tammikuuhun saakka ja hoidan kaikki kotityöt.
Meidän perhettä on koeteltu viime aikoina ja ollaan kohdattu suurta surua.
Nyt mulla alkaa kiehua jo yli.
Mä oen kertonut miehelle kuinka paha olo mulla on.
Mä tiedän olevani masentunut ja mua ahdistaa jo itseänikin,kun en jaksaisi nousta sängystä edes ylös.
Mies on kertonut olevansa myös ahdistunut,mutta syitä ei kerro eikä valota yhtään ajatuksiaan.
Kun häntä ahdistaa,painelee hän ovesta ulos ja on joskus aamu kuuteenkin saakka ajelemassa.
Kun ysyn missä,on vastaus "kuhan ajelen ja ajattelen".
Kun olen kysynyt mitä ajattelee tai on ajatellut ei hän tiedä tai sitten ihan kaikkea.
Mua ahdistaa tää yksin lasten kanssa olo.
Mua ahdistaa olla yksin parisuhteessa.
Mä en tunne kodin olevan enää koti vaan pikemminkin vankila jossa mä kuihdun yksinäni.
Mä en saa mieheltä apua edes roskapussin viennissä,saati että käyttäis mua kaupassa.
Muita kyllä auttaa..milloin kenenkin kavereiden autoja ropailemassa..huoh.
Ei tässä enää taida olla mitään järkeä?