Parisuhde, seksittömyys ja lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaa";22798121]Meillä on 4 lasta ja tän viimeisen lapsen jälkeen seksielämä on aikalailla lakannu olemasta :( Mun ei vaan tee mieli, ei ollenkaan. Miehessä ei ole mitään vikaa todellakaan. En vaan "syty". Ajatuskin seksistä inhottaa tällä hetkellä :( Synnytyksestä on jo 10kk aikaa ettei senkään piikkiin voi laittaa. Tosin imetän, ja tiedän, että imetyksen aikana hormonitoiminta on todella toisenlaista kuin normaalisti mutta silti. Mua itteä haittaa tää ihan kauheesti. Mies on kyllä ihana, ettei ala väkisin vonkaamaan tai muuta kun sekään ei nauti jos tietää, etten minä nauti. Kaikenkaikkiaan todella kiusallinen tilanne ja toivon todella, että jossain vaiheessa se muuttuis :([/QUOTE]

Tää on ihan kuin mun kynästä. =( Meidän kuopus on vain 3 kk.

Ehkä syttyisin, jos mies osaisi aloittaa hellittelyn jotenkin muuten kuin siten, että suoraan vihjaisi siihen seksiin. Selkähieronta, hetki aikaa olla vaan yhdessä. Seksi ei tällä hetkellä kiinnosta yhtään, mutta tunnepitoinen hellittely ilman seksiä kyllä kelpaisi. Tiedä vaikka siitä päästäisiin sitten siihen seksiin...

meillä lapsia kohta kolme. Iät 6v, 5v ja tuleva vauva. Kyllä sitä aina jossakin välissä ehtii. Meillä makkarin ovi pysyy aamuisin kiinni ja lukossa ja lapset katsovat televisiota ja leikkivät huoneissaan yhdessä. Sitten kun vauva syntyy niin asia on eri, mutta nyt on ainakin toiminut. Iltaisin olemme kumpikin tosi väsyneitä, että seksi ei oikein jaksa aina innostaa.

Sama tilanne, itse olen se puutteessa kärvistelevä, nainen. Enää ei huvita tehdä edes aloitteita, kun niitä ei "huomata". Epäilen, että makaisin sohvalla koivet levällään pllu märkänä ja vieressä lappu että pistä poika pannen, niin mies istahtais sohvalle katsomaan telkkaa..

On se kumma että ensi tehdään lapsia ja sitte maristaan ja valitetaan ettei seksi ole niinkuin ennen tai että suhde on päin persettä kun on lapsia, no eipä tietenkään me ollaan lapseton pari "onneksi" meillä on aikaa toisillemme yllin kylliksi.

Yhteistyössä