O
Onneton
Vieras
Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa pian kaksi vuotta ja viikko sitten elämältäni tippui melkein pohja. Tyttöystäväni sanoi että hän ei ole varma haluaako hän enää jatkaa seurustelua. Hän kertoi että hänestä tuntuu että kipinä välillämme on sammunut. Asian huomaamista edesauttoi se, että hän kertoi ihastuneensa ajatustasolla uuteen opettajaansa, joka on melko boheemi ja erilainen henkilö. Samalla tyttöystäväni sanoo kuitenkin pitävänsä minustakin paljon ja että ero ei tule olemaan helppo jos siihen päädytään. Päällimmäisenä asiana tuntuukin nyt olevan kysymys siitä, uskooko tyttöystäväni että suhteellamme on vielä mahdollista kehittyä.
Olen tässä miettinyt, että onko kyse siitä että suhteemme on kestänyt kaksi vuotta ja ihastumisen tunne alkaa hävitä ja perusarki olla edessä? Eikö tyttöystäväni kestä tätä arkea? Hän näet itse sanoi että hänen mielestään parisuhteessa tulee olla koko ajan jännite ja tietynlainen jatkuva ihastuminen toiseen.
Itse olen ainakin jo mennyt ihastumisen yli ja tunteeni alkavat olla syvempiä ja perusteellisempia. En ole enää "hulluna" tyttöystävääni, vaan tunnen syvempää kiintymystä ja rauhaa hänen lähellään. Jos eroamme, en tiedä miten selviän enää päivästä toiseen. Koko tämänhetkinen elämäni linkittyy tyttöystävääni. Hän on ajatusmaailmassa tukena jokaisessa asiassa, jota elämässäni teen.
Olisi mukava kuulla kokemuksia muiden vastaavanlaisista tilanteista.
Olen tässä miettinyt, että onko kyse siitä että suhteemme on kestänyt kaksi vuotta ja ihastumisen tunne alkaa hävitä ja perusarki olla edessä? Eikö tyttöystäväni kestä tätä arkea? Hän näet itse sanoi että hänen mielestään parisuhteessa tulee olla koko ajan jännite ja tietynlainen jatkuva ihastuminen toiseen.
Itse olen ainakin jo mennyt ihastumisen yli ja tunteeni alkavat olla syvempiä ja perusteellisempia. En ole enää "hulluna" tyttöystävääni, vaan tunnen syvempää kiintymystä ja rauhaa hänen lähellään. Jos eroamme, en tiedä miten selviän enää päivästä toiseen. Koko tämänhetkinen elämäni linkittyy tyttöystävääni. Hän on ajatusmaailmassa tukena jokaisessa asiassa, jota elämässäni teen.
Olisi mukava kuulla kokemuksia muiden vastaavanlaisista tilanteista.