Ihan on selvät sävelet.Vaimoasi ei kiinnosta.Kun itse aikoinaan hain eroa miehestä,hän ehdotti parisuhdeterapiaa,lomamatkaa,lupasi ryhdistäytyä ja tehdä mitä vaan että en lähtisi kun hän kuulemma vielä rakastaa.
Mä en halunnut.
Nainen on siitä kummallinen tapaus että se elää tunteella.Ja kun ne tunteet kuolee ne kuolee.
Mä tavallaan ymmärrän sun vaimoasi.Jos hän on ollut monta vuotta pienten lasten kanssa kotona,lapset on kasvaneet,hän on päässyt takaisin työelämään,solminut uusia ihmissuhteita,saanut piristystä arkeen,kyllä se juovuttaa.
Miehiltä saa varmasti huomiota,kehuja,keskustelua mitä ei sinun kanssasi saa enää vuosien yhdessäolon jälkeen.
Selvin viesti on se että on lopettanut seksielämän.Paluuta ei ole.
Mikä mies se sellainen mies on joka antaa oman vaimonsa tapailla kahvittelun merkeissä muita miehiä,hei HALOO.
Aika moni nainen toivoo olevansa miehelleen niin tärkeä ettei miehelle ole yhdentekevää kenen kanssa vaimo aikaansa viettää.Selvästi hänellä on menossa myöskin seksisuhde,hän vaan pitää sen sinulta salassa,hakee piristystä arkeensa ja kun se suhde lopahtaa,hän etsii uuden.
Joku estää häntä lopullisesti lähtemästä toistaiseksi.Onko se elintaso joka laskisi roimasti eron jälkeen,eikö houkuta ajatus yksinhuoltajuudesta ja arjen vastuun kantamisesta yksin,ken tietää.
Jos mun nykyinen mies antaisi mun käydä poikien kanssa kaffeella,kaljalla,viettämässä vapaa-aikaa niin näin suoraan sanottuna mulla lakkais seisomasta mieheni kanssa.
Mulla on paljon miespuolisia kavereita ja ystäviä.Sen jälkeen kun mä olen lähtenyt tähän parisuhteeseen mä pidän yhteyttä miespuolisten kavereideni kanssa niin että mies on mukana.Mun miespuoliset kaverini käy esim meillä kylässä,niillä on aina muijansa mukana ja olen kaveri myös heidän kanssaan.Sun vaimolla ei ole puhtaat jauhot pussissa ja sä kiusaat itseäsi jatkamalla suhdetta josta toinen haluaa selkeästi erota.Oletko nyt ihan varma että rakastat?Ettet vaan sekoita riippuvaisuudentunnetta ja rakkautta keskenään,pelkää eroa ja yksinjäämistä?
Mieti minkä ikäinen olet,sulla on kaikki vielä edessä,elämää on vuosia jäljellä.Haluatko sä ihan oikeasti 36 vuotiaana lopettaa seksielämäsi ja kerjätä huomiota naiselta jota ei vois sun olemassaolos vähempää kiinnostaa?
Vaikka se ei sua nyt varmasti tällä hetkellä kiinnosta eikä lohduta,maailmasta löytyy varmasti nainen jolle sä olet maailman tärkein,ihanin ja komein ,haluttavin mies.Se ei vaan ole nykyinen kumppanisi.
Jos vaimoa ei kiinnosta parisuhdeterapiat,mene terapiaan yksin.Saat ammatti-ihmisen näkemyksen tilanteeseenne ja ehkä siellä selviää syykin miksi tilanne on perheessänne nyt tämä.
Vaimosi on voinut vuosien ajan tuntea ettei häntä arvosteta ja häntä rakasteta ja mitta vaan on tullut täyteen.