H
haavaa
Vieras
Auttakaa mua. Ollaan vähän aikaa sitten muutettu mun miehen kanssa yhteen ja musta on tullu ihan järkyttävä mäkättäjä! Haluun kontrolloida mun miehen menoja ja hän ei sais käydä viihteellä ollenkaan. Hän käy melkein päivittäin kavereiden kanssa jossain mutta ei ole kun pari tuntia korkeintaan ja viihteellä käy kerran kuussa. Järjellä kun ajattelen niin tossa ei oo yhtään mitään, mutta se hetki kun koittaa että hän lähtee ja minun pitää jäädä kotiin suutun ihan kamalasti. Minulla on vuoden ikänen tyttö mieheni ei ole hänen biologinen isänsä mutta olemme seurustelleen raskauden alusta asti ja oikea isä ei ole ollut kuvioissa mukana kuin siittohetkellä.
Mutta miten mä pääsen tästä olosta kun mies lähtee kotoa pois? Hänkin antaa minun mennä aina silloin kun haluan ja jää mielellään lapsen kanssa kotiin. Olisi niin ihanaa kun hänkin voisi mukavalla mielellä lähteä eikä aina pelätä että koska se akka taas soittaa ja raivoaa ja kinuaa kotiin.
Mutta miten mä pääsen tästä olosta kun mies lähtee kotoa pois? Hänkin antaa minun mennä aina silloin kun haluan ja jää mielellään lapsen kanssa kotiin. Olisi niin ihanaa kun hänkin voisi mukavalla mielellä lähteä eikä aina pelätä että koska se akka taas soittaa ja raivoaa ja kinuaa kotiin.