parisuhdeongelma!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haavaa

Vieras
Auttakaa mua. Ollaan vähän aikaa sitten muutettu mun miehen kanssa yhteen ja musta on tullu ihan järkyttävä mäkättäjä! Haluun kontrolloida mun miehen menoja ja hän ei sais käydä viihteellä ollenkaan. Hän käy melkein päivittäin kavereiden kanssa jossain mutta ei ole kun pari tuntia korkeintaan ja viihteellä käy kerran kuussa. Järjellä kun ajattelen niin tossa ei oo yhtään mitään, mutta se hetki kun koittaa että hän lähtee ja minun pitää jäädä kotiin suutun ihan kamalasti. Minulla on vuoden ikänen tyttö mieheni ei ole hänen biologinen isänsä mutta olemme seurustelleen raskauden alusta asti ja oikea isä ei ole ollut kuvioissa mukana kuin siittohetkellä.

Mutta miten mä pääsen tästä olosta kun mies lähtee kotoa pois? Hänkin antaa minun mennä aina silloin kun haluan ja jää mielellään lapsen kanssa kotiin. Olisi niin ihanaa kun hänkin voisi mukavalla mielellä lähteä eikä aina pelätä että koska se akka taas soittaa ja raivoaa ja kinuaa kotiin.

ootko kenties mustasukkainen? tai luottamuspulaa?

minä olin vielä pari vuotta sitten ihan samanlainen kuin sinä, sisimmissäni en luottanut mieheeni täysin ja olis tosi mustasukkainen, siks vitutti aina kun lähti baariin. nyt luottamus on 100pros eikä mustasukkaisuutta enää kuin järkevän verran, eikä enää harmita kun hän lähtee vaikka baariin.

Ymmärrän, tavallaan, vaikken samaistukkaan. Enkä nyt keksi muuta kuin sen, että kehitä jotain omaa puuhaa, käy kirppareilla, kahvilla jne. mitä lapsen kanssa voi tehdä. Mutta se on jo iso juttu, että tajuat nalkuttavasi. Puhukaa avoimesti ja rauhallisesti, silloin kun et ole kiukkuinen. Ootko sä ehkä mustasukkainen miehen "omasta elämästä"? Siihen ei auta kyllä kai muu, kuin keskittää huomiota muualle, ja pyytää miestä tekemään asioita myös sun kanssa.

Hei, sinulla on hyvä mies, eikä mitään hätää. Nopeammin hänet häädät mäkättämällä, mutta varmasti sen tiedät. En itse pidä ollenkaan pahana, jos mies käy kerran tai parikin kuussa jossain. Minä itseasiassa kannustan miestäni välillä käymään jossain, kun on vähän saamaton lähtemään. Vaihtelu virkistää, vaikka mieluummin minäkin hänet kotona pitäisin, mutta on se kiva välillä karistaa pölyt, ja käydä tuulettumassa. Mitä huonompi olo seuraavana aamuna on, niin sitä paremmalta taas se koti maistuu. ;)

Hei ihanaa etten ole ainut laatuani ;) mä suutun kans ihan kamalasti jos mun mies lähtee viihteelle, mutta itsehän saan mennä koska vaan. nytkun on vielä vauva masussa ni pelottaa että muutun vielä kamalammaks :( ei voi ku toivoo et nää miehet jaksaa meitä :D

Silloin ei ollut mitään ongelmaa kun olin raskaana, koska pääsin itse aina mukaan. Taidan siis olla mustasukkainen miehen omasta elämästä. Suhteemme alussa hän petti minua ja välillä sekin kaivertaa, mutta olen taas oppinut luottamaan häneen ja tiedän ihan sata varmasti ettei hän enää koskaan tekisi niin. Mutta siihenkin on todella helppo vedota että "etkö halua tulla siksi kotiin koska sielä on joku naikkonen". Mikä on vaan keino saada hänet reagoimaan jotenkin, kun ei enää muuta keksi. Tiedän että ajan hänet käytökselläni vain kauemmas minusta ja jossain vaiheessa todennäköisesti eroonkin. Pakko alkaa tekemään tälle käytökselle jotain, koska tämä on minullekkin niin uuvuttavaa.

Yhteistyössä