Parisuhdeongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainensuhteessa12345
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainensuhteessa12345

Vieras
- mies istuu iltaisin aina tietokoneensa ääressä, keskimäärin 5 tuntia illassa.
- Miehen mielestä viikonloput jolloin ei olla kavereiden kanssa ulkona ryyppäämässä ovat epäonnistuneita. Minut kyllä kutsutaan mukaan, eikä viikolla ryypätä, mutta raitis viikonloppu on hänelle sosiaalinen kuolema. Itse en koe näin.
- Nalkuttaa, en saisi tehdä pienintäkää virhettä esim. pudotin vahingossa mehulasin ja siitä nousi kamala metakka, väitti että tein sen tahallani.
- miehelle jää noin 1000 euroa enemmän kuussa rahaa käteen kuin minulle. Hän ei aina ymmärrä etten pysty samanlaiseen elintasoon kuin hän; ei pihviä joka ilta. Itse olen matalapalkka-alalla töissä.
- Olen lihonnut noin 7 kiloa, sitten suhteen alkuaikojen. Olen saanut kommenttia mahastani. Olen edelleen normaalipainoinen.

Olemme noin 30-kymppisiä. Ottaa päähän vaikka hyviäkin hetkiä on. Emme ole naimisissa ja pelkään että tilanne pahenee.

Onko positiivisen listan puolella negatiiviset asiat korvaavaa merkintää? Oletko yrittänyt puhua miehen kanssa näistä epäkohdista?

Listasi kuulostaa siltä, että suhteenne polkee paikoillaan. Mies haluaisi vielä leikkiä nuorta, olla vapaa ja sitoutumaton, eikä aikuisen parisuhteen osapuoli. Ilmeisesti hän ei viihdy seurassasi sellaisenaan, vaan tarvitsee nettiä tai ryyppäämistä oheistoiminnaksi. Voit tietenkin yrittää havahduttaa hänet tilanteestaan ja huomauttaa, että sinä kaipaat erilaista parisuhdetta. Sitten onkin mietinnän paikka, onko tämä se loppuelämän suhde ja tapahtuuko parannusta vai pistetäänkö lusikat jakoon.

Yhteistyössä