N
Nainen35
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:Naisethan pyysi mieheltä rakkautta. Rakkaushan on näitä, lempeitä palveluita, kahdenkeskistä aikaa, fyysistä kosketusta.......
Täältä se naisten mielestä pitäisi aloittaa ja johtaa sängyn pohjalle. Toivottavasti me saadaan naisilta vastaus mitä siihen välille sisältyy. En minäkään ennen ole tiennyt, nurmikon leikkuun olevan niin hyvä työ, että se voi johtaa suurenmoiseen seksi seikkailuihin
Niin täh? Enpä ole koskaan ajatellut, että kun mieheni leikkaa nurmikon, minun pitäisi "maksaa" siitä seksillä. Tai että kun minä laitan oikein hyvän aterian ja pesen pyykit, miehen pitää rientää tyydyttämään minua.
Olen joskus kuullut puhuttavan, että joissakin parisuhteissa "kiristetään" esim. kotitöillä, ennen kuin "antaa" seksiä, mutta en ole uskonut asiaan - nyt on kai pakko, sillä siltä tämä kuulostaa. Me harrastamme seksiä siksi, että pidämme siitä, se lähentää meitä toisiimme ja tuotamme mielellämme toisillemme ja siinä samalla itsellemme mielihyvää ja tyydytystä, ihan riippumatta siitä, onko autosta renkaat vaihtamatta tai tiskit tiskaamatta.
Minun mielestäni rakkaus on sitä, että haluaa jakaa toisen ihmisen kanssa koko elämänsä ja tuntee hellyyttää vain ajatellessaankin kumppania. Tämä kaikki johtaa siihen, että haluaa olla toisen kanssa, haluaa halailla ja suudella, haluaa viettää aikaa yhdessä ja haluaa seksiä, näin muun muassa.