Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:No ei ne voi parantaa huonoa suhdetta, ne voi vaan antaa avaimet parille minkä avulla itse saa parannettua. Meille se terapeutti on vähä niinku tulkki. Se kertoo mulle mitä mies tarkoittaa puheillaan ja päin vastoin. Ja miehelle se on onnistunut kovasti selittämään naisten ja kotiäitien elämästä. Et nykyään mies ymmärtää minua jo melko hyvin!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:No ei ne voi parantaa huonoa suhdetta, ne voi vaan antaa avaimet parille minkä avulla itse saa parannettua. Meille se terapeutti on vähä niinku tulkki. Se kertoo mulle mitä mies tarkoittaa puheillaan ja päin vastoin. Ja miehelle se on onnistunut kovasti selittämään naisten ja kotiäitien elämästä. Et nykyään mies ymmärtää minua jo melko hyvin!!!![]()
Tätä just me tarvittais! Eli kolmatta osapuolta siihen väliin tulkiksi, kun ymmärretään toisiamme välillä ihan väärin. Onko tollaseen terapiaan vaikea päästä? Jostain luin, että on kauheet jonot, ja vain lapsiperheille järjestetään - meillä ei oo yhteisiä lapsia...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Meille oli sattunut todella paljon kaikkea pahaa (tai siis mies oli tehnyt) ja se terapia vaan pakotti mut koko ajan muistelemaan niitä samoja pahoja juttuja. Tuntu, et niitä ei jaksa koko ajan käsitellä. Varsinkaan, ku niihin ei tavallaa tullu mitää "ratkasua"
Mulle ainakin tuli sen terapian takia vaan pahempi olo :/