Parisuhteelle aikaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo-rooli hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo-rooli hukassa

Vieras
Antakaapa vinkkejä mistä parisuhteelle aikaa.

Olen töissä arkisin 7-15. Mieheni on töissä arkisin 9-20(21). Lapset 3v tarhassa, 6v eskarissa, 4v tarhassa ja 9v koulussa. Kolme isointa harrastaa viikolla illalla ja vkonloppuisin (la ja su).Mies käy n. 4krt/vuodessa työmatkalla 3-5vkoa kralla. Työmatkoihin menee 1h/suunta molemmilla.

Asumme "korvessa" eli harrastekuskailut teen minä arkisin , vkonloppusin vaihdellen.

Elämä pyörii täysin koti-lapset-lasten harrasteet-työ-akselilla. itse en ehdi mihinkään harrasteeseen, emmekä koskaan ehdi viettämään kahdenkeskistä aikaa.

Rahaa ei ole liiemmin, mutta perusasioihin yms riittävästi.

Parisuhteen ajalle täytyy lasten ollessa pieniä (tai vähän isompiakin) ihan oikeasti kalenterista varata aikaa. Päättää vain joku viikonloppu, että nyt järjestämme lapset hoitoon (+heidän harrastuksiinsa silloin joku muu kuski) ja lähdemme jonnekin kahdestaan.

Ja kaikki aika kannattaa käyttää hyväksi. Joka ilta lasten nukkumaanmenon jälkeen vaikka edes puoli tuntia toisten lähellä tms. Joskus voi panostaa ja ostaa vaikka viiniä.
Meillä ei oo yhteistä aikaa ollu puoleen vuoteen,mutta yritetään hyötyä niistä pienistä hetkistä.

Yhteistyössä