H
"huoh"
Vieras
Monta vuotta olen tätä kestänyt, mutta nyt on kieltämättä mieli jo maassa. Ollaan miehen kanssa erilaisia persoonia, mutta tullaan hyvin juttuun ja arki rullaa. MUTTA, kaikki riidat parisuhteessa on "minun aloittamia" ja liittyvät yleensä kaikkiin minun puutteisiin, vikoihin ja ongelmiin. Mies on täysin kyvytön keskustelemaan asioista ja yleensä tulee riita, aihe kuin aihe jos ollaan eri mieltä.
Tänäänkin mies veti pultit siitä, että minä hermostuin kiireessä ja älähdin hänen puhuessa puhelimessa. Ja siinä meni kaikki päivän suunnitelmat pilalle ja minun syyksi taas pistettiin. Anteeksi en voinut saada.
Hajottaa niin paljon. En uskalla kenellekään puhua. Olen parisuhteessa onnellinen, mutta mies ei. Minun pitäisi muutta läjä asioita, jotta kaikki olisi hyvin. En vain pysty.
Ei näytä hyvältä kirjoitettuna. Onko muut törmänneet tälläiseen....
Ja yksi lapsi on, tietenkin.
Tänäänkin mies veti pultit siitä, että minä hermostuin kiireessä ja älähdin hänen puhuessa puhelimessa. Ja siinä meni kaikki päivän suunnitelmat pilalle ja minun syyksi taas pistettiin. Anteeksi en voinut saada.
Hajottaa niin paljon. En uskalla kenellekään puhua. Olen parisuhteessa onnellinen, mutta mies ei. Minun pitäisi muutta läjä asioita, jotta kaikki olisi hyvin. En vain pysty.
Ei näytä hyvältä kirjoitettuna. Onko muut törmänneet tälläiseen....
Ja yksi lapsi on, tietenkin.