Parisuhteessa seksihalut hävinnyt, mikä apuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksitön nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seksitön nainen

Vieras
Nyt omia kokemuksia kehiin. Mitä avuksi?
2v ollaan oltu "vakavasti" yhdessä mihen kanssa. Rakkautta suhteessa on todella paljon. Alku aikoina seksiä oli paljon ja useasti. Mies haluaa edelleen paljon ja useasti. Seksihaluja on kovasti edelleen. Minulta ne on hävinnyt. En tiedä miksi.
Muuten suhteessa on kaikki loistavasti. Ollaan molemmat hyvin tyytyväisiä ja onnellisia. Seksiä lukuunottamatta.
Minua ei vaan jaksa kiinnostaa. Halailut ja pusutkin ovat jotenkin rasittavia tällä hetkellä.
Itse nautin tällähetkellä valtavasti ihan siitä että voidaan vaikka mennä yhdessä lenkille, katsoa tvtä yhdessä, vaan olla lähekkäin, mutta ei kiinni toisissaan.

Olen saannut omaa aikaa, omaa tilaa. Ei se siitä johdu. Haluan olla miehen kanssa, haluan hänet lähelleni. Mutta en liian lähelle.

Mihin ihmeeseen seksihaluni on hävinnyt? Miten ne saa takaisin?
Olen kuitenkin ollut aina hyvin kiinnostunut seksistä.
Tulikohan seksi vain tylsäksi jossain vaiheessa ja sen takia halut hävinnyt ja nyt ei sitten halua mitään sen lähempää kontaktia?

Olemme molemmat kuitenkin suht nuoria, terveitä ja "tavallisia" aktiivisia ihmisiä. Seksi puuttuu ja sitä on kova ikävä. En edes nauti seksistä nyt kun sitä joskus sattumoisin on.
Asiasta on myös puhuttu miehen kanssa. Hän on ymmärtäväinen eikä panosta.

Mitä ihmettä teen? APUA!?

Me ollaan oltu kohta 10 vuotta yhdessä ja molemmilla on halut aika vähissä. Välillä haluttaisiin, mutta sitten se menee siihen, että molemmat vatkaa vehkeitään vimmatusti kiihottuakseen edes sen verran että yhdyntä olisi mahdollinen. Nainen lisää liukastetta ja hieroo klitoristaan, mies vatkaa kyrpäänsä saadakseen sen pysymään edes sen verran kovana että se uppoaisi sisään.

orgasmivoidetta..

Jos mies on ymmärtäväinen ja antaa aikaa, niin se on hyvä. Painostuksen alla ei seksistä synny ku entistä pahempi mieli. Eikä mun mielestä kannata väkisin vääntääkään. Itsekin toteat ap. et seksiä on kuitenkin ikävä, joten jotainhan on tehtävä. Välillä on tietysti kausia ettei seksi luista, eikä kiinnostus voisi olla vähäisempää, sillon täytyy uskoa kehoa, että ei väkisin yritäkään. Vaikuttaa kuitenkin siltä että teillä on muuten asiat tosi hyvin ja olette yhdessä onnellisia.

Tuli mieleeni että voisit kokeilla naisen orgasmivoidetta. Saa aikaan miellyttävää (ainakin mun mielestäni) kihelmöintiä sukupuolielimissä ja sitä voisit vaikka testata ensin ihan itseksesi, että voisko tällaisen pienen 'avun' ja omien mielikuvien avulla herätellä omaa seksihalukkuuttasi. Ja voisithan sitten pyytää miestäkin auttamaan voiteen levittelyssä... Tiedä vaikka siitä iloa irtoaisi :) Sillä ajattelin, että voisit herätellä itseäsi ihan rauhassa masturboiden ja sitä kautta miettiä että mitä mielikuvia sulla herää.. Koetko seksin kaiken kaikkiaan jostain syystä nyt vastenmieliseksi? Oletko kokenut aiemmalla kerralla jotain minkä vuoksi nyt koko juttu 'tökkii'? Jos saisit positiivisen kokemuksen kiihottumisesta itseksesi, voisi se helpottaa oloa myös miehen kanssa.

Toivottavasti seksi-ilo palaa!

-omaakin haluttomuutta pohtinut

Hormooni ehkäisyä ei ole.
Voisinkin kokeilla tuota orgasmivoidetta. :)

Mitään ikävää ei ole tapahtunut, minkä takia nyt tökkii. Kroppa reagoi edelleen kyllä voimakkaasti miehen kosketukseen. Jos silittelee ei mene kauan niin olen ihan märkä. Sillon harvoin kun seksiä nyt on niin saan orgasmin ym.
Kroppa siis toimii mutta aivot ei sitten ollenkaan.

Olisikohan luontaistuotekaupassa jotain mitä voisi kokeilla halujen palauttamiseksi? Onko jollain kokemusta?

Kiitos vastanneille, vinkeistää ja tuesta.

Rakkaudenkieli kun on kaikilla ihmisillä erilainen. Kukin ihminen tuntee sen erilailla, mikä on mieluisin tapa rakastaa.

Kertomuksenne perusteella te rakastatte kahdenkeskistäaikaa. Teille olisi hyväasia, jos saisitte olla ja tehdä kaikenlaista yhdessä miehenne kanssa. Teille tulisi siitä hyvämieli ja onnellinen olo. Saatteko tuota mieheltänne riittävästi?

Sitä ette kertonut onko miehellenne jokin toisenlainen rakastamisentapa tärkeämpää. Tuo kannattaisi selvittää keskustellen. Se varmaan onnistuu, kun kerroitte keskusteluiden onnistuvan.

Kun olette saanut toistenne rakkaudenkielen selville, niin senjälkeen kumpikin alkaa tietoisesti toteuttaa sitä toiselle tärkeintä rakkaudenkieltä. Tässätapauksessa miehenne järjestää sitä kahdenkeskistäaikaa, ja te teette sitä mistä mies pitää.

Varmasti tuon jälkeen rakastatte toisianne, aivankuin silloin ennen. Nyt kun rakkaus on kohdallaan, niin kyllä senjälkeen seksi taas maistuu tosihyvälle.

Kaiken tämän edellytyksenä on, että kumpikin haluaa tehdä suhteen eteen kaikkensa.
Silloin onnistutte varmasti.

Kai tällä nyt pääsette alkuun.

Kirjoittelin tuolla jo aiemmin naisen orgasmivoiteesta omiin iloitteluhetkiin ja miksei kumppaninkin kanssa kokeiluun.

Luontaistuotekaupan tuotteista muistelen joskus hakeneeni ruusujuuripohjaisia aineita mielihalun piristykseen. Myös yrttitipoista voin suositella ylang ylang -tippoja. En osaa sanoa kuinka suuri osuus noilla tipoilla oli oman seksielämäni piristämisessä, mutta osittain varmasti vaikutti se, että nautin eroottisen illan odotuksesta ja valmistelusta rauhassa.. Eli sytyttelin tuikkuja kotiin, laitoin ylang ylang-tipat aromaterapia kulhoon, levitin puhtaat petivaatteet vuoteeseen ja laitoin jotain hyvää pikkusyötävää.. Mulla on nyt joku black out päässä, mut tarkoitan siis sellaista keraamista kulhoa, johon tulee tuikku alle ja kuumetessa vesi höyrystyy, josta sitten tippojenkin tuoksu leviää kotiin.

Ap. tilanteesi kuulostaa kovin tutulta omaani nähden. Toivon että seksielämä piristyy. Minusta on mukava kuitenkin kuulla että kehosi toimii kuten ennenkin. Seksi on kuitenkin niin kokonaisvaltainen asia ja lähtee loppusessaan korvien välistä, joten olisi ilo että mielihalusi heräisivät myös. Voihan olla että olet tällä hetkellä vain työsi tmv. vuoksi stressaantunut ja keho siirtää seksin toissijaiseksi ja tarvitset/kehollesi riittää tällä hetkellä fyysinen läheisyys ilman seksiä. Hyvinkin näin voi elää jonkin aikaa.

Kannattaa myös käydä gynellä juttelemassa tilanteesta. Itselläni havaittiin keltarauhasen vajaatoimintaa, johon saan nyt lääkitystä ja mielialakin kohenee :) Tuntuu hyvältä nyt!

Meillä kuluu välillä jopa puoli vuotta ilman seksiä.
Mut kun sille päälle sattuu, niin puputellaan pari kertaa päivässä.
Tosta on tehty liian suuri ongelma; kyllä se hoituu tavalla tai toisella, vaikka omalla kädellä.

Meillä on myös aloittajan kaltainen tilanne. Ollaan oltu nyt yhdessä 4 vuotta ja sitä mukaa kun mieheltäni on estot/varovaisuus poistunut, sitä vähemmän minä häntä haluan. En tarkoita tällä nyt että olisin ujo sängyssä vaan sellaisia jokapäiväisiä asioita kuten kun ohitamme toisemme kotonamme tai kun tulen hänen luokseen. En voi lähestyä häntä ilman että hän läpsäyttää minua pepulle, nostelee ilmaan, tekee "kuivaharjoitusliikkeitä", työntää kätensä jalkoväliini jne. Tämä jatkuva ahdistelu alkaa tympimään jo tosissaan. Aiemmin kun hän "ei uskaltanut" toteuttaa itseään täysillä, nautin siitä hitaasta etenemisestä kun hän vaikka koski vain hieman vyötärön kohdalta. Kaikki ujous on nyt poissa ja kun sellainen pieni "kielletyn maku" on se mikä minua kiihottaa.

Hän vielä vaatii seksiä melkein päivittäin, ja turhautuu kun jos vaikka yritän väkisin antaa (siis kertomatta hänelle aluksi että teen sen väkisin) niin minulla saattaa tulla puolessa välissä tai jälkeenpäin itku kun sattuu tai tuntuu vain muuten vaan pahalta. Itse nautin seksistä nykyään vain jos saan ajateltua jotain kiihottavia asioita, mutta usein tähän ei ole aikaa ja mieleen tulee vain kaikki päivän huolet seksin aikana, mikä taas pahentaa tilannetta.

Vapaa-ajat hän viettää nykyään tietokoneella pelaten. Emme vietä kovin paljon aikaa keskenämme. Kaikki vapaa-aikansa hän haluaa olla koneella, minun pitää järjestää jotain erityistä tekemistä jos haluan olla hänen kanssaan. Kotityöt hän suorittaa, mutta niistäkin pitää tehdä lista. Silloin kun olemme yhdessä on meillä ihanaa. Pyytelen häntä olemaan mielummin kanssani kuin koneella, mutta jos ei ole järjestettyä ohjelmaa niin hän vain katoaa.

Rakastan häntä mutten halua häntä. Pitäisikö tässä erota vai mitä?

Hän on minun ensimmäinen ja ainoa kumppanini. Tuntuu että muiden miesten kanssa on ollut enemmän "kipinää" ennen häntä, mutta nämä muut miehet ovat olleet muuten idiootteja ja hänt rakastan.

Anteeksi vuodatus. Kiitos jos joku osaisi takoa järjeä päähäni.

Ensin tuli mieleen.
Järjestäkää miehellenne hyvä keskustelutilaisuus. Keskustelette mitä kumpikin haluaa ja sitten listaatte ne sekä toteutatte.
Tunti keskustelua ensin ja halujenmukaan seksiä päälle.

Tätä on kokeiltu. Olen yrittänyt sanoa että kaipaisin hellyyttä, hitautta yms. mutta ei se sitten toimikaan. Viimeksi teimme juuri noin tällä viikolla. Lopputulos oli että hän suuttui kun minuun ei toiminut se mitä hän teki.

Jotenkin tuntuu että olen pattitilanteessa.

Pieni 22v. Vaikuttaa siltä, että sinusta on tullut tälle miehelle itsestäänselvyys, mies on myös epäkypsä ja itsekäs. Kukaan fiksu ja sydän paikallaan oleva mies ei jatka seksiä, kun toinen itkee ahdistuksesta. Hän ei ota sinua syliin ja lohduta, hän ei tue sinua ja ole hellä. Hänellä ei ole tarvittavaa empatiaa.

Voi olla että hänellä on vahvasti seksidraivi päällä, hän on objektisoinut sinut eikä itsekkyydessään näe, ettei suloista naista (tai muutakaan naista jota rakastaa) voi kohdella noin. Saan sinusta kiltin ja suloisen kuvan, mutta mies on tomppeli ja käyttäytyy idiootisti. Käsittelee sinua miten sattuu, kuivaharjoitusliikkeitä ja kourimisia... Oksettavaa suloista kohtaan ja etenkin kun huomaa, ettet ole mukana...
Vaikuttaa kuules sen tyypin mieheltä, ettei huomaa tätä idioottimaisuuttaan ellet sinä pikkuinen pistä ranttaliksi.
Sinun tulee nostaa älämölö seuraavan kerran, kun mies taas kohtelee sinua noin, ahdistelee jne. Ole vihainen, hän ei kuuntele sinua muuten, on tottunut sivuuttamaan sinun halusi tehokkaasti, kun olet vain pienempi.

Ja miksi ryhtyisit seksiin ollenkaan tämän törpön kanssa? Sinua on kohdeltu kuin esinettä. Ei sinun tarvitse esineellistää enempää itseäsi. Kuviot ei teillä muutu, ellet pistä asioita uusiksi. Lopeta antamasta mitään törpösti käyttäytyvälle ja keskustele kanssaan, ole oikeutetusti vihainen. Tuon tyypin mies ei ala kohdella sinua muuten eri lailla, ellei näe että olet tosissasi.

^ Kiitos viestistä joka sai minut ajattelemaan asioita joihin en ole kiinnittänyt huomiota. En oikein osaa olla vihainen tai riidellä, jos riita joskus alkaa yritän vain saada sen nopeasti ohi keinolla millä hyvänsä. Ehkä (tai ei mitään ehkä) tuossa teen väärin.

Mieheni ei sentään jatka jos huomaa minun itkevän, lopettaa kyllä ja sanoo että minun olisi pitänyt kertoa etten halua, halaa jne. Mutta silloin taas kun yritän olla antamatta on hän niin tuskainen ja kiukkuinen ettei sitäkään jaksa. Ärsyyntyy helposti, tuhisee, aloittaa riitoja jne.

Olen ehkä tosiaan tehnyt itsestäni esineen. Vastaus kysymykseen miksi ryhdyin alunperin on: en tiedä. Olimme ensin (virtuaali)kavereita kovin pitkään ja kun tapasimme, kaikki kävi kovin nopeasti ja kohta jo asuimme yhdessä.

Rakastan häntä kyllä. Hän on monella tapaa niin paljon ihanampi kuin muut miehet jotka olen tavannut (joita ei sinänsä ole montaa mutta tarpeeksi moneen ääliöön ehdin törmätä). Sanoit että hän on epäkypsä. Luuletko että hän voisi vielä kypsyä aikuiseksi mieheksi ja alkaa näkemään minut taas ihmisenä, arvostamaan minua? Olen tainnut suostua liian moneen asiaan.. viattomuteeni hän alussa ihastui, sen olen jo menettänyt. Hassua että joku saa minusta kiltin ja suloisen kuvan. En sellaista puolta ihmisille näytä, ainakaan tosielämässä. Mieheni sen näki silloin alussa, mutta luulen ettei enää.

Kiitos vielä vastauksestasi. En oikein tiedä mihin pitäisi jatkaa, mutta sait ainakin minut huomaamaan pari asiaa.

^ Kiitos viestistä joka sai minut ajattelemaan asioita joihin en ole kiinnittänyt huomiota. En oikein osaa olla vihainen tai riidellä, jos riita joskus alkaa yritän vain saada sen nopeasti ohi keinolla millä hyvänsä. Ehkä (tai ei mitään ehkä) tuossa teen väärin.

Mieheni ei sentään jatka jos huomaa minun itkevän, lopettaa kyllä ja sanoo että minun olisi pitänyt kertoa etten halua, halaa jne. Mutta silloin taas kun yritän olla antamatta on hän niin tuskainen ja kiukkuinen ettei sitäkään jaksa. Ärsyyntyy helposti, tuhisee, aloittaa riitoja jne.

Olen ehkä tosiaan tehnyt itsestäni esineen. Vastaus kysymykseen miksi ryhdyin alunperin on: en tiedä. Olimme ensin (virtuaali)kavereita kovin pitkään ja kun tapasimme, kaikki kävi kovin nopeasti ja kohta jo asuimme yhdessä.

Rakastan häntä kyllä. Hän on monella tapaa niin paljon ihanampi kuin muut miehet jotka olen tavannut (joita ei sinänsä ole montaa mutta tarpeeksi moneen ääliöön ehdin törmätä). Sanoit että hän on epäkypsä. Luuletko että hän voisi vielä kypsyä aikuiseksi mieheksi ja alkaa näkemään minut taas ihmisenä, arvostamaan minua? Olen tainnut suostua liian moneen asiaan.. viattomuteeni hän alussa ihastui, sen olen jo menettänyt. Hassua että joku saa minusta kiltin ja suloisen kuvan. En sellaista puolta ihmisille näytä, ainakaan tosielämässä. Mieheni sen näki silloin alussa, mutta luulen ettei enää.

Kiitos vielä vastauksestasi. En oikein tiedä mihin pitäisi jatkaa, mutta sait ainakin minut huomaamaan pari asiaa.

osaako kukaan sanoa, kun olen nyt vähän yli vuoden ajan käyttänyt ehkäisypillereitä, että voisiko nyt vasta tulla haluttomuutta? aiemmin on halut ollut normaalit mutta nyt on minullakin alkaneet latistua, mutta voiko johtua pillereistä jos nyt vasta vuoden käytön jälkeen tulee? kaikenlaisia muita sivuvaikutuksia on pillereistä tullut, mutta tämä on mahdollisesti masentavin tähän asti

Luuletko että hän voisi vielä kypsyä aikuiseksi mieheksi ja alkaa näkemään minut taas ihmisenä, arvostamaan minua?
Kyllä voi, mutta hänen olisi se nyt vaan itse ymmärrettävä.

Jospa teidän seuraava keskustelunaihe olisi tuo, että tahtoisiko hän ottaa huomioon myös rakkaan vaimon tarpeet.
Miehellenne haluaisin sanoa. Suloisen vaimon toiveet kannattaa aina ottaa huomioon. Siinä ei häviä koskaan. Vaimo pitää olla aina ykkössijalla.

Saimme eilen hieman keskusteltua asiasta. Jotenkin keskustelu meni paremmin nyt kuin aiemmin, hän ymmärsi asioita mitä sanoin. Näytin hänelle mm. näiltä sivuilta artikkelin "Miesten ja naisten erilaiset seksuaaliset tarpeet", ja hän luki sen myös. Toivottavasti ei unohda ihan heti lukemaansa ;) Vaikka mitään täyskäynnöstä tuossa käyttäytymisessä ei kyllä ole tapahtunut. Kai minun on vain hyväksyttävä että nuo asiat (tietokone ja läimäyttely yms.) ovat vain osa häntä?

Niminerkit tältä vaikuttaisi ja Sivupersoona, kuulostatte todella lämminsydämisiltä ihmisiltä. Harmi ettei tuttavapiiriimme kuullu teidänlaisianne. Minua helpotti jo nuo kauniit sanat mitä viesteissänne oli, ette tiedäkään kuinka paljon, ja tekisi varmasti hyvää jos miehelläni olisi esimerkiksi teidänlaisianne kavereita jonka kanssa hän voisi jutella. Armeija-aikaan hänellä oli muutamia tällaisia mutta siitä on jo useampi vuosi ja ne ystävyydet ovat jääneet välimatkojen vuoksi. Silloin hänellä olikin herkempi puolensa paljon enemmän esillä eikä tuo tietokoneella pelaava, välillä kiukkuinen ja välinpitämätön. Mutta ehkä joskus vielä tapaamme tuollaisia ihmisiä, ehkä sitten kun pääsemme muuttamaan täältä opiskelukaupungista 2-3 vuoden päästä.

Kiva kuulla, että olette parempaan suuntaan menossa.
Keskusteluhan aina piristää. Varmasti te molemmat tulette sen huomaamaan.
Kun on kivaa toisen kanssa tai vaikka välillä vähän kinasteleekin, niin sovinnon jälkeen on ne halailut ja seksikin oikein mukavaa.

Varmaan mieskin miettii mielessään kuinka hän voisi muuttua hyväksi mieheksi.
Lupaavalta ainakin näyttää kirjoituksenne perusteella.

Mielenkiintoisia keskusteluja jatkossakin teille toivotan.

olen seurustellut pian 3 vuotta saman miehen kanssa ja alussa seksi luisti, mutta ehk vuoden päästä seksiä rupesi olemaan ehk kerran viikos ja sit vähemmän.. nykyään korkeintaan 1, kk jos sitäkään. olen puhunut asiasta poikaystävänikanssa mutta, hän vain sanoo että vika ei ole minussa vaan hänessä.. meillä on ollut paljon riitoja suhteessamme mutta aina selvitty niistä. nyt miettimis aika käynnissä, mutta asumme edelleen yhdessä. mitä avuksi kun miehen halut vähissä..? itse haluaisin min 3 kertaa viikossa.

Minulla on seksihaluja vielä jäljellä, ongelmana on, että mies ei halua panostaa seksiin. Hän haluaa vain pikapanoja, tyhjentää kassit ja thats it. Itse haluaisin joskus romanttista valaistusta, esileikkiä, suutelua, suuseksiä ja pitkään sängyssä oloa ja nautiskelua toisistaan. Hän jopa kieltäytyy seksistä usein ja kieltää suihinotonkin. Vierasta ei kuulemma ole.

Tilanne on nyt se, että joudun haaveilemaan seksistä mieheni kanssa.

Mikäs nyt neuvoksi?

Yhteistyössä