Parisuhteessa seksihalut hävinnyt, mikä apuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seksitön nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on myös aloittajan kaltainen tilanne. Ollaan oltu nyt yhdessä 4 vuotta ja sitä mukaa kun mieheltäni on estot/varovaisuus poistunut, sitä vähemmän minä häntä haluan. En tarkoita tällä nyt että olisin ujo sängyssä vaan sellaisia jokapäiväisiä asioita kuten kun ohitamme toisemme kotonamme tai kun tulen hänen luokseen. En voi lähestyä häntä ilman että hän läpsäyttää minua pepulle, nostelee ilmaan, tekee "kuivaharjoitusliikkeitä", työntää kätensä jalkoväliini jne. Tämä jatkuva ahdistelu alkaa tympimään jo tosissaan. Aiemmin kun hän "ei uskaltanut" toteuttaa itseään täysillä, nautin siitä hitaasta etenemisestä kun hän vaikka koski vain hieman vyötärön kohdalta. Kaikki ujous on nyt poissa ja kun sellainen pieni "kielletyn maku" on se mikä minua kiihottaa.

Hän vielä vaatii seksiä melkein päivittäin.

Kuulostat aika vaativalta naiselta. Itse olisin iki onnellinen, jos minulla olisi noin aktiivinen mies, joka olisi aina jalkovälissäni kiinni. Voi jumankauta sitä sekstailua...

Noin ulkopuolisena jää vaikutelma, että miehesi on onnellinen kanssasi ja seksiin tyytyväinen. Ei kannata pilata hyvää juttua pihtaamalla. Minulla on enemmän elämänkokemusta kuin sinulla ja en ole koskaan kieltäytynyt seksistä, kun vakimies sitä haluaa. Pihtailu pilaa hyvänkin parisuhteen.

Kaiken kaikkiaan, kun kiihotut tuolla lailla hienovaraistista hipaisuista yms. suosittelisin siitä ehdottomasti kertomaan positiiviseen sävyyn miehellesi.

Viimeksi muokattu:
Mina ymmarran tata 22 vuotiasta nuorta naista. Itse olen 44 v. ja koen kaiken saman mita tama nuori nainen kokee. Minun mieheni on koko ajan kimpussani ja se on alkanut arsyttamaan suunnattomasti. Hanen tapansa lahennella on justiinsa samanlainen kuin nuoren kirjoittajamme kanssa. Hanelta puuttuu kaikki romantiikka, jota kuitenkin kaipaan. Hanen katensa on aina alapaassani, han ei kosketa minua mihinkaan muualle, vaikka en ole mikaan vastenmielyttava ulkonaoltani..Joka tapauksessa, kun ja joskus harvoin paadytaan sankyyn kaikki on ohi 10 minuutissa.
Pieni22...annan vain yhden neuvon sinulla. Jos tunnet, etta Rakastat miestasi ja jos tunnet, etta miehesi Rakastaa sinua, kaikella silla mita sana Rakkaus sisaltaa...niin teilla on toivoa. Muuten unohda koko juttu. Ma olen jo unohtanut....

Oletteko milloinkaan miettinyt miksi mies tahtoo koskettaa alapäätänne suhtkoht nopeasti?

No voinhan minä vähän valaista asiaa.

Kun mies koskee teitä sieltä, niin samalla se on pyyntö, tehkää samoin.
Pienikin sipaisu tuntuu tosihyvälle.
Mutta jos se teidän genitaaleihin koskeminen tuntuu epämiellyttävältä, vaikkapa kutiavalta.
Tuolloin voitte hyvin sanoa, rakas mies vaikka itse oletkin jo kiihottunut, niin minun vakoni ei siihen vielä pysty, joten voisitko aloittaa koskettelut hiuksista, tai mikä se miellyttävin kosketus teillä sattuu olemaan.
Muistakaa kuitenkin ajoittain sallia ne miehen yritykset koskea jalkojenneväliä.

Ja se kosketus on tärkeää siksi, kun mies siitä kosketuksesta saa voiman omaan kiihottumiseensa.
Kokeilkaa vaikka, jos ette muuten usko.
Antakaa miehen pitää kättä siinä vakosenne päällä, niin pian saatte huomata mitä tapahtuu miehen housuissa.
Ja se turpoamisvaihe tuntuu niin hyvälle, että tuossa vaiheessa voitte esittää vaikka mitä palveluja, niin mies varmasti toteuttaa ne.

Mutta jos haluatte toimia tulevaisuutta ajatella, niin silloin kannatta edetä niin pitkälle, että mies saa orgasminsa jollakin tavalla.
Varmasti tekin saatte orgasminne halutessanne.
Jatkoa ajatellen on pahin tilanne se, että halut jää tyydyttämättä toteamukseen minua ei kiinnosta enää jatkaa.

Ehdottomasti ei mieskään saa jättää naisen tyydyttämistä kesken, muutoin kun yhteisestä sopimuksesta.

Yhteistyössä