parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintaa

Vieras
ollaan oltu yhdessä 2.5vuotta, on yhteinen lapsi muttei asuta yhdessä+ mun lapsi.
jotenkin mua on alkanut ahdistaa tää suhde nyt jonkun kuukauden ajan.
me ei tehdä yhdessä mitään, ei olla koskaan tehty.

mä hoidan lapset täysin, mies kulkee omissa menoissaan. mies käy töissä ja sieltä menee omaan kotiinsa, illalla tulee meille n. tuntia ennen nukkumaanmenoa, tässä vaiheessa oma lapsensa on pääsääntösesti jo nukkumassa.
joskus viikonloppusin mä menen lasten kanssa miehen kämpille saunomaan, tänäänkin käytiin.

mies oli viime yön siellä kotonaan ja otti muutaman kaljan, ja me oltiin täällä omassamme. kun tänään mentiin sinne miehen luo, oltiin menossa saunaan niin mies kysy että ollaanko siellä yötä. mä sanoin etten tiedä, miks. no kun tekis mieli ottaa kaljaa, oli vastaus. (ja sitä kaljaa otetaan sit naapurin kanssa kunnolla)

no ei sit jääty sinne.

ahdistaa tää tilanne, mies on kuitenkin ihan mukava ja kunnollinen tyyppi, mut riittääkö se?

en mä tiedä mitä mä tällä alotuksella nyt haen

Öööö... No mitäpä tuohon nyt sanois. Teillä on yhteinen lapsi, josta mies ei ota oikeastaan mitään vastuuta, asutte omissa asunnoissa, yövytte erillänne.. Niin oliko teillä parisuhde?

nii... ehkä se kunnollisuus on mun mielessä vaan, ex ei myöskään lastaan hoitanut. niin oon siihen tottunut että tuntuu normaalilta, mut ex oli hulttio tää nykynen ei.

onko meillä parisuhde? sitä mäkin oon miettiny monesti...

Miksi ette asu yhdessä? Siis eihän se nyt onnea takaa, mutta aika erikoinen ratkaisu kun yhteinen lapsikin löytyy. Toi vaan kuulostaa siltä että käytännössä sä oot yksinhuoltaja ja mies on lähinnä taakka joka elää omaa elämäänsä - johon ei perhe tunnu kuuluvan.

mies on kyllä tänne aina tervetullu, sillä on oma avain meille. mä vaan jotenkin en oo ihan varma uskallanko mä vieläkään ottaa sitä askelta yhteenmuutossa. mä keräsin exästä eroon päästäkseni rohkeutta niin pitkään. enkä mä usko et tää kuvio muuttus mitenkään vaikka mies täällä virallisesti asuiskin, sillä on oma asunto ja mä asun vuokralla. mä en suostu muuttamaan sinne miehen asuntoon toiselle paikkakunnalle, vaikkei se kovin pitkällä olekaan.

sekalainen kuvio mutta älä huoli mä olen kohtalotoveri :D
täälä tosin "asuttu" saman katon alla 2,5v lapsi tulossa mies menee missä lystää ja useuin sillon kun mun esikoinen on meillä.
ensin se oli sitä että mies oli viikonloppuja ressuillaan ja ne viikoloput täällä kun esikoinen oli sit se meni siihen kun nalkutin että ei ole kotona niin alko lomottaa sitä kaljaa täällä...nooh viime viikolla sit kerroin että minä en juo lapsen aikana niin en tykkää että sitä tekee kukaan muukaan.
ja miehen piti niin olla selvinpäin tää loppuraskaus aika kunnes hävis taas perjantaina omille teilleen ja viimenen puhelu minkä silloin kuulin oli että tulen kohta kotiin.
olen niin sata kertaa keränny miehen tavarat ja käskeny sen lähteen mutta aina mä olen sortunu sen koiranpentukatseelle ja painanut asiat villasella.
lauantaina en suostunut enää miestä edes näkemään vaan vein hänen tavaransa kaverinsa luo josta voi ne käydä hakemassa.
perään sain vielä kännisen ja kiukkusen puhelun että tavaroita on jääny meille vielä.
saa ite noutaa romunsa kun en ole kotona.
ja sanottakoot vielä että tätä lasta on tekemällä tehty kovin on toivottu lapsi ollut ja miehen käytös on tuollaista :O
en todellakaa odottanut jääväni lapsen kanssa yksin

mies on kyllä tänne aina tervetullu, sillä on oma avain meille. mä vaan jotenkin en oo ihan varma uskallanko mä vieläkään ottaa sitä askelta yhteenmuutossa. mä keräsin exästä eroon päästäkseni rohkeutta niin pitkään. enkä mä usko et tää kuvio muuttus mitenkään vaikka mies täällä virallisesti asuiskin, sillä on oma asunto ja mä asun vuokralla. mä en suostu muuttamaan sinne miehen asuntoon toiselle paikkakunnalle, vaikkei se kovin pitkällä olekaan.

kannattaisitko ottaa askel ja muuttaa meihen luo, vaimksi et halua miehen luo asumaa? minkäiköinen lapsi, ja kaipaako isäänsä? aika huithapeli tuo mies tuntuu olevan, jos juominen naapurin kanssa menee oman perheen edelle?

Yhteistyössä