pärjääkö nuori mies pienellä palkalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:00 miten on kirjoitti:
poika saa noin 1000 euroa käteen kuussa töistä, siitä menee työnantajan antama laina autoon eli 900 euroa jää käteen. Siitä 230 euron vuokra, kännykkälaskut, auton vakuutukset, bensat, sähkö ja vesi. ja ruoka.
asumistukea ei saa.
aika tiukilla on. no kai se onpakko pärjätä!

minun pikkuveli on kans pienipalkkasessa työssä. en tiä jääkö sille edes tonnia käteen. hyvin tuo näkyy pärjäävän. ostelee välissä kalliimpiakin hankintoja kotiinsa. niin ja ite ostaa ruokansaki kun ei käy vissiin ku joskus viikonloppuisin meiän siskojen luona kylässä.

Mulla on sisaruksia ja töissä juuri tolla noin 8e/h ja ihan hyvin ovat pärjänneet kun tarkkaan menonsa kattoneet. Jostainhan se on joskus aloitettava Niin ja hekään eivät valitettavasti ole omansa alan töissä.
Toinen on jopa saanut palkankorotustakin :D
Sama kohatlo tulee mulla olemaan ton palkan suhteen kun oman alan töitä en tule löytämään. Mieluummin toi 8e/h tunti kun työttömyyskorvaus ja sossu joilla ei todellakaan pärjää se on tosiasia!!

meillä poika tienaa kuukaudessa niin, että käteen jää 1400 euroa, ja siitä laittaa vielä siitä laittaa 600 säästöön joka kuukausi. eli hänelle jää tuo 800 euroa sitten muuhun eli vuokraan, ruokaan, vakuutuksiin, viihteeseen yms. ja hyvin näyttää pärjäävän. eli kyllä tuolla 900 eurolla yhden ihmisen täytyy pärjätä

no pärjää jos haluaa. tuohon sun aikuisen tuloihin, itselleni jää reilu 1000? käteen+130 lapsilisät ja 50 elärit. vuokra 480, tarhamaksu 70, lainaa 100 + muut pakollset ja kyllä saadaan ruokaa pöytään

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 09:01 vieras kirjoitti:
No helposti, pärjäähän tuolla aikuinen nainenkin kera lasten!

Niinpä, meille jää kuussa käteen vähemmän kuin nuorelle herralle ja meitä on kolme :)
Pärjää kun laittaa pärjäämään! Mutta jos on viehättynyt hassaamaan rahaa joka suuntaan, niin vaikeahan "noin vähällä" on pärjätä....

meidän esikko on asunut nyt vuodenverran omassaan ja saanut 300e kuussa kelalta rahaa. Siitä 85e vuokran omavastuu, lopulla on maksettu ruuat auton kulut ja muut laskut mitä on tarvinnut maksaa. Tonni on tohon nähden aika paljon rahaa.