Partylite somisteita, kannattaako niitä kaupata huutonetissä`?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uutta tilalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uutta tilalle

Vieras
Itselläni on jokusia partylite somisteita, mutta olen kyllästynyt niihin.

Mietin, että ostaako niitä kukaan huutonetistä vai koitanko myydä kirpparilla?

Kokemuksia?

mm. pari nuorekkuus somistetta, muutama valurautainen salamanteri, kolme valkoista maljakkoa/tuikku tornia.. onhan noita useita erilaisia tullut ostettua vuosien aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja uutta tilalle:
mm. pari nuorekkuus somistetta, muutama valurautainen salamanteri, kolme valkoista maljakkoa/tuikku tornia.. onhan noita useita erilaisia tullut ostettua vuosien aikana.

Rekisteröidy ja kerro mitä pyydät noista salamantereista.

Nämä on käytettyjä, mutta ihan ilmaiseksi en viitsisi antaa. Tosin ei niistä täyttä hintaakaan saa. Täytyy koittaa hinnoitella järkevästi.

Kiitos vastauksistanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja uutta tilalle:

Rekisteröidy ja kerro mitä pyydät noista salamantereista.

Bannia sulle, Micosa. Eihän täällä saanut näitä kysellä tai mitään kaupata/ostaa.

Oma kokemukseni on että kannattaa.

Käytetyistä ei tietenkään saa samaa hintaa mitä itse on maksanut jos on ostanut taulukkohintaan mutta ihan kivasti sain kun joulun alla myin pois pakettina. Pakettina kannattaa myydä senkin takia että postikulut on kuitenkin suuret, isommasa erässä ne ei tunnu samalla tavalla kuin jos myy somiste kerrallaan.

Mäkin voisin olla kiinnostunut noista salamantereista :)

mun pitäis päästä eroon partyLiten yhdestä hökötystä. Sellanen tumma lasiseinäinen juttu, minkä sisälle laitetaan tuikkuja tai isommatkin kynttilät käy. Mikähän sen nimi nyt on... joku Re-alkuinen.

Yhteistyössä