Relaatio 1193 - Aamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos!
Tää teki mulle taas sen, et tuohon 10+8 ja Per väliin olin yrittänyt Tyt (ennen kuin mulla oli tuo 10+8) mut ei ollut huolinut! Tää on hämärää välillä.... No, nyt tää on valmis ja kohti seuraavan rellun jumeja...

Jos joku vielä tekee niin apua kaipailen kahteen viimeiseen puuttuvaan sanaan:

AAMU: MK ja veit välinen 6 8 6, johon on täällä vinkattu, että on MK:n teos. Olisiko antaa lisää vinkkiä mistä tämä voisi löytyä?

ILTA: SH ja KA välinen 5 6 13, joka yhdistyy vielä elok. IMDb sekä Wiki selattu eikä löydy?

Jos joku vielä tekee niin apua kaipailen kahteen viimeiseen puuttuvaan sanaan:

AAMU: MK ja veit välinen 6 8 6, johon on täällä vinkattu, että on MK:n teos. Olisiko antaa lisää vinkkiä mistä tämä voisi löytyä? mä ainakin ihan vaan pistin noi kaikki kolme sanaa peräkkäin googleen ja sieltä tuli heti oikea osuma.

ILTA
: SH ja KA välinen 5 6 13, joka yhdistyy vielä elok. IMDb sekä Wiki selattu eikä löydy? Samoin tässä. Molemmat nimet kokonaisuudessaan googleen, tarjosi heti oikeaa. Ei kaikkien tulokset tietenkään ole samassa järjestyksessä, mutta nämä molemmat pitäisi löytyä ihan vaan kun kaiken latoo googleen.

Olen yrittänyt googletella näitä kaikkia vaikka ja millä variaatioilla, mutten kerta kaikkiaan saa mitään käyttökelpoista. Olen selannut myös ko. taiteilijan kotisivujen kaikki galleriat ja valjastinpa jo tekoälynkin hommiin eikä sekään löydä minulle mitään kumpaankaan noista puuttuvista. Saisinko siis jotain muuta vinkkiä?