H
hullu lehmä
Vieras
mikäköhän olisi sellainen ensimmäinen askel, mikä pitää ottaa, kun tarvitsee itselleen selkeästi jonkinlaisen mielialalääkityksen? minä oon nykyään niin hullu, suutun niin pikkuasioista ja en pääse niiden yli. jos en saa kurahanskaa lapselle, niin melkeen itken. lapsiparalle välillä karjun pää punaisena, että turpa kiinni, kun esim ei suostu nukkumaan, kauan ensin rauhoitellut olen kyllä. se vaan jossain vaiheessa napsahtaa, vaikka kuinka vannottaa itseään pysymään rauhallisena. lapsi on vasta 1v7kk, ei sille saisi huutaa, kuten ei tietenkään minkäänikäiselle. en jaksa olla tällainen, vihaan itseäni, soimaan monta päivää itseäni jos olen huutanut sille.
kuitenkin häpeän ajatustakin lähteä hakemaan jotain nappeja, ku ei ilman pärjää. mieskin ehdottomasti sitä mieltä, että kannattaisi hakea joku lääkitys, kun ei tähän mitään kotikonsteja ole. aina on paha mieli omasta hermostumisesta, aina saa illalla miettiä, että miks mä suutuin, silti sama tapahtuu kuitenkin seuraavana päivänä.
kuitenkin häpeän ajatustakin lähteä hakemaan jotain nappeja, ku ei ilman pärjää. mieskin ehdottomasti sitä mieltä, että kannattaisi hakea joku lääkitys, kun ei tähän mitään kotikonsteja ole. aina on paha mieli omasta hermostumisesta, aina saa illalla miettiä, että miks mä suutuin, silti sama tapahtuu kuitenkin seuraavana päivänä.