paska ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska äiti-ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin.
Yritin sitteniltatöitä niin, että äijä katsoi lapsia kuin olin töissä.

Ei siitä mitään tullut, Lapset selvisi sentään hengissä, vaikka joka ilta oli vähältä piti tilanteita, kun vilkas 4 vuotias meni milloin missäkin. Koti oli kaaoksessa, mies ei edes päivällisen jälkiä ymmärtänyt siivota kaappiin.
Huusi minulle että "sinähän se olit kotona vielä olisit laittanut" vaikka perhe jäi syömään kun lähdin töihin.
Kesäkuumalla siis maidot, margariinit yms. monta tuntia keittiön pöydällä.

Lapset oli likaisia, mies ei ymmärtänyt hoitaa heille iltapesua.

Mies makasi sohvalla ja lapset meni missä meni. Lopetin ne työt sitten. Muutama kuukausi myöhemmin lähdin siitä elämästä.

sinussa ei ole mitään vikaa et ole huono äiti etkä marisija,miehen pitäisi viimeistää lapsen tulon jälkeen aikuistua ja ruveta ottaan vastuuta.yhdessähän se lapsi on tehty. jokainen äiti tarvii ja ansaitsee omaa aikaa vaikka vaan suihkussa käyntii tai kauppareissuun. meihesi ei taida osata aikuistua vaan pysyy teinin roolissa. sinuna muuttaisin omilleni tai lähtisin edes hetkeksi pois esim mummolaan jos voi ja antaisin miehen huomata mitä menettää,ja jos ei silloinkaan tajua niin ehkä parempi teidän ilman sitä. lapsikin voi paremmin kun äiti ei joudu tollasta kestään ja stressaamaan.hyvin voiva äiti - hyvin voiva lapsi!!! oisko mahdollista saada kodinhoitajaa vaikka kerta viikkoon oleen lapsen kannssa tai siivous avuksi ja kysele mannerheiminlastensuojeluliitolta lastenhoitajaa että saisit levätä.kovasti voimia!!!!!

Hyviä vinkkejä ap.lle että jutella miehen kanssa asiasta.
Onnistuuko ap?
Toivottavasti.
Meillä ei tehonnut edes se kun aloin puhua erosta. Ei uskonut siihen. Väitti, että voi ottaa lapset itselleen jos lähden, koska olen niin epäkelpo äiti-ihminen, lapset tulee kuulemma automaattisesti ja vauhdilla hänelle !

No, eihän se niin käy. Soitin sossuun ja kysyin, mikä on lapsen heitteillejättöä jne.
Ja jos mies ei osaa edes ruokaa laittaa, ei edes valmista kattilasta lämmittää, miten semmoselle voi lapsia antaa/ jättää???
Ei siinä voi mihinkään tuulettumaan lähetä, kun isästä ei ole lasten perään katsojaksi.

En tiedä onko ap.lla ihan näin kamala tilanne kuin mitä minulla oli.

Minä lähdin.
Se oli yksi elämäni parhaimmista ratkaisuista.
Vastuu lapsista ja huushollista oli edelleenkin yksin minulla, mutta ei vituttanut niin paljon, kun ei tarvinnyt tapella,e i kuunnella vittuiluja, lapsetkin rauhoittui normaaliksi ajan oloon.

Miehelle oli vaan kova paikka, täydellinen olento ja hänet jätettiin.

Alkujärkytyksen jälkkeeen kun tajusi, ettei paluuta ole, alkoi haukkumaan tapaamisten yhteydessä ja asioikseen puhelimessa, enkä osannut kiivetä asian yläpuolelle.

terapiaa olen ehdottanut,ei lähde.Kun otan asiat puheeksi,ei saa puhua,hän ei halua kuunnella,hän ei jaksa,häntä ei huvita,hän nyt katsoo telvisiota.Hän menee nukkumaan.Ja sitten se lähtee jonnekkin jos en ole hiljaa.Meilläkin tosiaan olen sanonut että mitäs jos lähden,saan kuulemma mennäkkin,ei jäisi kaipaamaan,kyllä hänelle naisia riittää.Lisäksi kehunut kuinka sossu kyllä antaa lapsen hänelle ja hänen vanhemmilleen.Pahoinpitelyäkin hän harjoittaa,mutta sekin on minun vika.Tuo kaiken kiittely taitaa olla lähtöisin kotoa,hänen äitinsä on samanlainen,koskaan ei mikään ole omaa vikaa ja aina on täydellinen,kaikkea pitää kokoajan kiitellä ja kehua.Mieheni siellä sitten jatkuvasti ylistää ruokia jne.mutta minulle ei moista kunniaa suoda.Päinvastoin,minä saan kuulla miten kallista ruokaa ostan ja millaista,ihmettelen vaan kun ostan tarjouslihoja jne.yritän etsiä edukkaimman ja tehdä monipuolista ruokaa..ja ennemmin minä ainakin haluan panostaa jokapäiväiseen ruokaan kuin esim.alkoholiin,onkohan mies tietoinen paljonko siihen menee viikossa hänellä rahaa...sillä rahalla tehtäisiin koko perhe jotain mukavaa.Sama täällä myös että jos suihkun ajaksi pyytäisi katosmaan niin mies möllöttää sohvalla ja lapsi huitelee ties missä.Olen pyytänyt et jos edes joskus heräisi lapsen kanssa ja keittäisi vaikka aamukahvit niin olisi ihanaa...mutta ei..Jäin juuri kodinhoidontuelle joten ei ole varaa palkata mml tai muualtakaan hoitajaa tai siivous apua tms.miehellä on kyllä hyvä palkka,mutta se valittaa muutenkin kuinka hän maksaa enemmän asioita...ja vaikka aikanaan palaan töihin on minun palkkani käteen siltkin n.700e huonompi kuin hänen...

Yhteistyössä